فال حافظ 6 بهمن ماه

فال حافظ 6 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 5 حافظ

دلم به سوی صاحب دل خدا می رود

دردی که در آن راز آشکارا پنهان خواهد شد

کشتی شکسته ما، ای باد، برخیز

آیا می توانم دوباره ملاقات آشنا را ببینم؟

فروردین عزیز… زمان سختی ها و مشکلات زیادی را برای شما به ارمغان آورده است، اما جای نگرانی نیست، این هم می گذرد. اگر می خواهی زندگی راحت با ذهنی آرام داشته باشی، با دشمنانت مدارا و با دوستانت جوانمردی کن. برای به دست آوردن موقعیت و احترام، در مورد وظایف هر چند کوچک فکر کنید و بدون اتلاف وقت آنها را انجام دهید. گاهی اوقات به هدفی فکر می کنید که باور ندارید می توانید به آن برسید. مشکلات جاده را بزرگ می کنید و چشمان خود را روی کمک دیگران می بندید. بدان که کمک واقعی در حل مشکلات، حق تعالی است و اگر با پاکی به درگاه او رفتی، دست خالی برنمی گردی، به او اعتماد کن. با صبر و توکل و قناعت می توان شرایط سخت سرنوشت را راحتتر پذیرفت.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۷ حافظ

بیا صوفی، شیشه آینه شفافی است

زیبایی لعل فام را ببینید

راز پشت صحنه مست پرس

قابیل یک زاهد بلند مرتبه نیست

ارديبهشت ماهي عزيز… شك نكنيد كه خداوند ياور همه دوستان مخلص است. دلت را با توکل و امید به خدا پاک کن تا از ریاکاری و مشکلات زندگی بکاهی. طمع را از زندگی خود حذف کنید تا زندگی شاد و طولانی داشته باشید. بهشت شما جایی است که در آن حق مردم را ادا می کنید. این راهی است که شما را به هدفتان می رساند. شما ذاتاً فردی مهربان هستید، کمی جاه طلب هستید و از منطقه راحتی خود خارج می شوید. شغل شما اغلب با خطر و خطر همراه است. اگر می خواهید از شکست جلوگیری کنید مراقب باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره ۷۶ حافظ

در جهان پناهی جز آستانه تو نیست

غیر از این، گاهی حال و هوای هوالا ندارم

آدو چو چاقو می کشد، من سپر می اندازم

که شمشیر ما چیزی جز ناله و آه نیست

خرداد ماهی عزیز… زندگی پر از اتفاقات گوناگون است که با توکل و پناه بردن به الله می توانی بر آنها غلبه کنی. از کسی خیلی ناراحت هستید، کینه به دل نگیرید. با مردم مهربان باشید تا شما و خانواده تان آسیب نبینید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره ۷۸

دیدی که یار ظالم نیست

وقتی عهدمان شکسته شد غمی نبود

پروردگارا، مرا به خاطر قلبم مثل کبوتر نگیر.

او افتخار پرتاب و شکار را نداشت

تیر ماهی عزیز… با اینکه به دوست صمیمی رسیده ای و شاهد عشق بوده ای اما در شرایطی هستی که چندان از وضعیت زندگی خود راضی نیستی و به دنبال شرایط بهتری هستی. شرایط بهتر نیاز به تلاش دارد. شما برای کاری که انجام دادید بسیار متاسفید. شما شکست خورده اید و احساس می کنید که دیگر کسی شما را دوست ندارد یا به شما احترام نمی گذارد. اما زمان همه چیز را درمان می کند. مطمئن باشید این شکست آغاز یک پیروزی بزرگ است.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزالی شماره 100 حافظ

دی پیر آن را می فروشد، شایان ذکر است

گفت شراب بنوش و اندوهت را فراموش کن

گفتم اسم و شرم تو را به باد می دهم

گفت قبول کن هر چی گفت بیا.

مرداد ماهی عزیز… همه چیز را با توکل به خدا شروع کن. در کاری که قصد انجام آن را دارید، چیز خوبی وجود دارد که به خیر شما منجر می شود. به پول، ثروت یا دارایی های دنیوی فکر نکنید، زیرا همه آنها را یکباره خواهید داشت. از انتقاد دیگران ناراحت نشوید و از آن برای بهبود کار خود استفاده کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره ۱۶۷

ستاره ای درخشید و ماه مجلس شد

او دوست و مسیو ما شد

نویسنده من مدرسه نرفت و ننوشت

به لطف غمزه معلم 100 معلم شد

شهریور ماهی عزیز… ستاره بخت تو مثل ماه می درخشد. شرایط مطابق میل شماست و به زودی به آرزوی خود خواهید رسید، پس خدا را شکر. مواظب باش، رسیدن به مقامی تو را مغرور و مغرور نمی کند. اگر بتوانید در زندگی خود مصمم و قوی باشید، پیروزی های شما ادامه خواهد داشت. موقعیت اجتماعی بالایی پیدا خواهید کرد. به یاد داشته باشید که مهم نیست در چه موقعیتی هستید، باید با بزرگان مشورت کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره 181

از این به بعد دست من و دامن آن سرو بلند

برای بریدن چمن بن و بیخام

نیازی به باز کردن برقع نیست

آتش چو سپند را می بینی که به رقص می آورم

مهر ماهی عزیز… شما فقط یک هدف دارید که روی آن تمرکز می کنید و نسبت به مسیرها و اهداف دیگر بی تفاوت هستید. تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام دهید و هرگز تسلیم نشوید. هرگز از لطف خدا غافل نشوید. لطف و مهربانی خداوند به همه بندگانش می رسد، حتی بندگانی که قبلاً از درگاه او دور بودند. صبور باش، اگر صبر و بردباری را در بشقاب خود بگذاری و در برابر مشکلات استقامت کنی، نتیجه صبر خود را خواهی دید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 187

دلت را بسوزان تا کارت را انجام دهی

نیاز به مبارزه با صدها شر در نیمه شب

اتاب یار پری با حالت چهره عاشقانه

یک کاریزما تلافی جویانه می تواند صد نفر را سرکوب کند.

آبان ماهی عزیز… عشق مثل طبیب لطیفی است که می تواند همه دردهایش را دوا کند، اما عاشق شدن برای همه نیست و خیلی ها به بی دردی عادت کرده اند. فقط از خدا کمک بخواهید و منتظر لطف او باشید. اراده خود را قوی نگه دارید و هرگز ناامید نشوید. شکایت از بدشانسی و چسبیدن به امیدهای دیگران هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. عقل خود را به کار بگیرید و مراقب باشید فریب منافقان را نخورید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره ۲۹۱ حافظ

ما شانس خود را در این شهر امتحان کردیم

باید لباست را از این صخره در بیاوری

دستم را گاز نگرفتم و آه کشیدم

بدن برهنه ام را آتش زدم

آذر ماهی عزیز… چیزی را از دست دادی و بدبختی های زیادی از مردم دیدی، حالا خیلی غمگینی اما نگرانی از دست دادنت فایده ای ندارد. بهتر است دوباره تلاش کنید و راه های بیشتری را برای جبران این کمبود امتحان کنید. دشمنان شما به زودی به سزای اعمالشان خواهند رسید. کارها را خیلی سخت نکنید چون به جایی نخواهید رسید. اگر می خواهید از مشکلات دنیا دوری کنید، به یاد داشته باشید که به قول خود عمل کنید و خوب صحبت کنید. پایبند بودن به وعده های پوچ دیگران بپذیرید که زندگی همیشه شاد نخواهد بود و همیشه خودخواه خواهید بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 353 حافظ

عشق شهید و ساغر را رها نمی کنم

صد بار توبه کردم دیگه تکرار نمیکنم

باغ بهشت ​​و سایه طوبی، قصر و حر

من آن را به سرزمین کوی دوست ربط نمی دهم

دی ماهی عزیز… تو به قولت وفادار هستی و برای عشق و محبت می توان به او تکیه کرد. بسیاری از مردم سعی می کنند شما را از عشقی که دارید به زبان بیاورند، اما برای شما مهم نیست که آنها چه می گویند. شما حیله گر نیستید و این باعث محبوبیت شما در بین اطرافیانتان می شود. برای انجام کار باید در مکان مناسبی باشید. مراقب افراد حسود و کنایه باشید. با توکل به خدا و به یاری شخصیت خوب خود موفق و پیروز می شوید پس از خدا کمک بخواهید. لطف خدا به زودی شامل حال شما خواهد شد، مشروط بر اینکه یادتان باشد ارادت خود را به افرادی که صاحب جواهر هستند نشان دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 405 حافظ

پیر جان خرابات و حق سخن گفتن او

در ذهنم چیزی جز آرزوی خدمت به او نیست

بهشت جای گناهکاران نیست

بیار، مدیونش هستم

بهمن ماهی عزیز… تو هیچ هدفی جز نیکی کردن و خدمت به دیگران نداری، اما بعضی ها اینطوری تو را مسخره می کنند. این نگرانی را از بین ببرید که به زودی به موفقیت و پیروزی خواهید رسید. درد و سختی پایان می یابد و شادی جای آن را می گیرد. اگر غرور را کنار بگذارید و نقاط ضعف خود را بپذیرید، می توانید راه های جدیدی را امتحان کنید. خداوند مهربان و آمرزنده است، گناهان را می بخشد، بر خدا توکل می کند و به یاری او امیدوار است.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 443 حافظ

چو سرو اگر باخرامی دمی برود باغ گل

هر گل خاری با تلاش تو خورده می شود

به دلیل ناباوری و هرج و مرج در اطراف

طلوع چشمانت و بیماری در هر گوشه ای

مارس عزیز… میری پیش یکی ازت دور میشن و تو عاشقی شکست میخوری. برای همین غمگینی خیلی ناراحتی، فکر می کنی شکست خوردی، پس قسم می خوری. قلبت را درست کن، دوباره تلاش کن و بگذار شعارت این باشد: تا برنده نشم متوقف نمی شوم.