فال حافظ 7 اردیبهشت ماه

فال حافظ 7 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین عزیز… قدر لحظات زندگی را بدانید و آن را برای خود سخت نکنید. فرصت های ارزشمند یکی پس از دیگری می گذرند. از آنها بهره ببرید. دوستان وفادار و صادق نادر هستند، بنابراین روابط خود را با دوستان نزدیک عمیق تر کنید. به خودت و لطف خدا اعتماد کن و مقاوم باش. با کوچکترین مشکلی از محل زندگی خارج نشوید. امید راه حل بسیاری از مشکلات است.

یک دوست بی شرم در این عصر

صراحی می ناب و سفینه غزل

روزنامه با قسمت باریک Affit

جا لیوانی ضروری Ömer Aziz عزیز

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماه می است… در زندگی و کارهای آینده خود بسیار موفق خواهید بود. هیچ چیز بدون تلاش نمی تواند موفق باشد. تمام تلاش خود را بکنید تا در کنار رسیدن به هدف، غم و اندوه نیز از زندگی شما رخت بربندد. اگر به شخص یا چیزی بسیار جذب می شوید، باید برای آن چیزهای زیادی فدا کنید و از برخی دیگر خواسته های خود دست بکشید. اگر او را دوست دارید و به او اعتقاد دارید، در تصمیم گیری هایش در مورد زندگی و آینده اش انعطاف بیشتری نشان دهید و بدانید که او بهترین منافع شما را در دل دارد.

اگر خون شما عاشق دین شما باشد، حلال است.

این همه سالاد ما است، اما شما سالاد مناسبی هستید

علم زلف بلک تو خالق تاریکی هستی

در چهار ماه در ستاره صبح سفید

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… داری غرق رویاها و خیالات خودت هستی. البته رویاهای شما پایانی ندارند، اما وقت خود را تلف می کنید. هیچ کس آنقدر بزرگ نیست که بتواند تمام رویاهای نوح را محقق کند. پس از زمانی که دارید لذت ببرید زیرا فرصت ها مانند رعد و برق و باد خواهند گذشت. اگر چیزی متعلق به شما باشد، قطعا به آن خواهید رسید. خواندن تاریخ و توجه به گذشته به شما در این امر کمک می کند.

شراب و تجمل مخفی چیست؟

بدون توجه به باد به صف شدیم

گره از دلت بگشا و سپهر را فراموش نکن

هیچ مهندس به فکر چنین گره ای نبود

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… از اونی که بهش اعتماد کردی ضربه خوردی، البته تقصیر توست که به این همه اعتماد کردی. درست است که یک انسان باید دوستان زیادی داشته باشد، اما اعتماد بیش از حد به همه بزرگترین اشتباه است. از زندگی شاد باشید و دوستان واقعی خود را بشناسید. با تقلب و دروغ به جایی نمیرسی اگر این ویژگی ها را کنار بگذاری، می بینی که چگونه خدا به کمکت می آید و مشکلاتت حل می شود. هرگز در زندگی از بنده خدا توقع خدمت یا خیر نداشته باشید و هر چه می خواهید از خدا بخواهید.

سحر بلبل به صبا گفت

عشق روی گل با ما چه کرد؟

آن رنگ قلبم را خون کرد

باد گلشن باعث خارش من شد

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد، ژانویه… برای رسیدن به هدفت از جان و دل گذشتی، تمام تلاشت را کردی، اما به نتیجه ای که می خواستی نرسیدی. اصرار و اصرار در این راه فایده ای ندارد و باید مسیر دیگری را در زندگی خود پیدا کنید. ناامید نشوید که خداوند لطف خود را به شما خواهد بخشید. برگردید و ببینید مشکل از کجا شروع شده است. می توانید با یافتن نقاط ضعف خود، کاستی های خود را جبران کنید. همه مشکلات راه حلی خواهند داشت.

کار دل تمام شد و تمام نشد

به این میل خام سوختیم و شکست خوردیم

به لبا گفت من امشب به جلسه شما می روم.

من به اختیار خودم برده شدم، بنده نبودم

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… روزهایت با یادآوری خاطرات زیبا و شادی های گذشته می گذرد و این خاطرات آنقدر شیرین است که مرور آنها به دلت آرامش می دهد اما باید بدانی خوش گذرانی با گذشته باعث غفلت از مقابله می شود. آی تی. اکنون. در مسیر عشق و دوستی اجازه ندهید شک و تردید وارد قلب شما شود. دوستان صمیمی و دلسوز خود را از خود دور نکنید. گذشته در گذشته است، به فکر ساختن آینده از آن خود باشید. با قدرت اراده خود می توانید چیزهایی را که از دست داده اید دوباره به دست آورید.

به یاد داشته باشید که شما یک ایده محرمانه با ما دارید

رد تو روی صورت ما نمایان بود

یادت باشه که تو منو سرزنش کردی

معجزه مسیحیت بر لبان شکرخا بود

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان … فال خوب و خوشبختی شریک زندگی شماست. قدر زندگی خود را بدانید اگر از افراد خبیث و فریبکار دوری کنید و البته اگر از ریا و ریا دوری کنید، روزهایتان به خیر و خوشی می گذرد. دوستان و دشمنان خود را بشناسید و راه حسودان را ببندید تا آسیبی نبینید. از لجبازی و وسواس بیش از حد دست بردارید. ناامیدی و ناامیدی را در دل خود رها کنید زیرا روزهای شادی و موفقیت بسیار نزدیک است. خدا را خالصانه عبادت کنید، چه در لحظات شادی و چه در سختی ها، و هرگز از یاد خدا غافل نشوید. زندگی بدون عشق چیزی جز مرگ نیست و تا عاشق نشوید آرامش پیدا نمی کنید. خداوند یار و همراه عاشقان همرنگ است، پس به ذات خداوند اعتماد کنید و از او بخواهید که شما را در راه عشق یاری دهد.

دوستان گره زلف یار را باز کنید

شب خوبی است، این داستان را بگویید

وجود تنهایی انسان است و دوستان جمع شده اند

و یکبار بخوان و تعریف کن

فال روزانه متولدین آبان

ابان ماهی جان… هیچ وقت برای هر لطفی که به دوستانت کردی جوابی نگرفتی. شاید اطرافیان برای شما ارزشی قائل نبودند، اما ثواب و ثواب اعمالتان در راه خدا راه به جایی نمی برد و با شما می ماند. چشم و دلت را باز نگه دار چون عازم سفر پر برکتی هستی. در آن سفر شانس از دست رفته خود را خواهید یافت و در آن سفر درس عشق را خواهید آموخت. به ملاقات افراد عاقل و متفکر بروید تا از آنها فضل و دانش بگیرید.

گفتی برای تماشای ماه نو بیرون رفتی

از ماه آبروان شرم باد

یک عمر تا دلت به دست اسیران ما بیفتد

محافظت از دوستان خود را فراموش نکنید

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… تو قصد داری که کار جدیدی کنی محکم و با ایمان راه برو و از یاد خدا غافل نشو. قلب خود را از نفرت پاک کنید، صادق باشید و از روی هوس تصمیم نگیرید. از مشکلات نترسید. تلاش برای رسیدن به هدف را فراموش نکنید.

دوش گرفتم و احساس خواب آلودگی کردم.

خرقه و فرش تردامن خاک گرفته از شراب

بیا، ببخشید، من شما را می فروشم

گفت بیدار شو ای راه خواب آلود

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

آنقدر درگیر کار، غرور و خودخواهی خود هستید که خانواده و اطرافیانتان را فراموش کرده اید. از عشق و دلسوزی نسبت به آنها غافل می شوید و فقط خود را در زندگی می بینید. دست از خودخواه بودن بردارید زندگی بدون عشق یعنی دور شدن از خدا یعنی جاهل ماندن و سقوط. اگر می خواهید نیازهایتان برآورده شود، توبه کنید و شروع به دوست داشتن کنید.

ای دل از عشق و مستی بی نصیب نمان

روزی به سراغ حقیقت نیستی و هستی برو

اگر می خواهید به کار او مشغول باشید.

هر قبله ای که می بینی بهتر از خودخواهی است

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… خودت را در این دنیای فانی گم کردی و ثمره واقعی زندگی را از دست دادی، لحظه لحظه زندگیت را گرامی بدار، مراقب باش دقایق عمرت را به راحتی تلف نکن. برای اینکه دچار مشکل نشوید و دیگران را حسادت نکنید، راز خود را با غریبه ها در میان نگذارید. برای رسیدن به هدف خود باید سخت تلاش کنید. به کار خود توجه کنید، هوشمندانه، متفکرانه، با حوصله و خونسردی کار کنید تا دچار انحرافات و شکست های ناشی از سهل انگاری نشوید و پشیمان نشوید. به دوستانتان بیشتر توجه کنید.

از زمان خود نهایت استفاده را ببرید

این نتیجه زندگی است، پس بدانید

زندگی در کام نیز وجود دارد

تمام تلاش خود را بکنید تا از دولت تجمل بگیرید

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… بدون فکر و عمل نمی توان به نتیجه رسید. هرگز در زندگی شخصیت خود تصمیمات عجولانه نگیرید. شما در مسیر موفقیت خود به یک راهنما نیاز دارید و به تنهایی نمی توانید بر موانع غلبه کنید، پس با افراد مجرب و آگاه مشورت کنید. غرور و تکبر را از خود دور کنید. شما می توانید با تلاش زیاد به نتایجی که می خواهید برسید. اگر از طرف یک فرد مهم و قابل اعتماد برای انجام کاری دعوت شده اید، این فرصت را از دست ندهید زیرا این راهی برای پیشرفت شماست. هیچکس با حرص و طمع به جایی نمی رسد، ابتدا باید تلاش کنید و سپس منتظر پاداش باشید.

صحرام هاتف ماشین ایالتی شد

گفت برگرد، این در خیلی وقته که هست.

درست مثل جرعه های ما از دو دنیا

نور جام جهانی بین شما و آگاهی شماست