فال حافظ 7 اسفند ماه

فال حافظ 7 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل حافظ شماره 93

چه نعمتی بود که ناگهان با قلمت نوشتی

حقوق خدمات ما به شما ارائه می شود

به نوک کرم رسیدی درود.

کارخانه در دوره موبد

آوریل عزیز … به زودی پول زیادی خواهید گرفت. وقتی در دعا و درد دل هستید از خدا بخواهید که هرگز ذلیل نشوید. شما در هر شرایطی فردی قابل احترام و محبوب خواهید بود. سرنوشت شما طوری است که تا زمانی که با مشکلات زیادی روبرو نشوید نمی توانید به یک دوست برسید. پس هرگز امید خود را از دست نده و اعتماد خود را به خدا از دست نده.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 101 حافظ

شراب و تجمل مخفی چیست؟

بدون توجه به باد به صف شدیم

گره از دلت بگشا و سپهر را فراموش نکن

هیچ مهندس به فکر چنین گره ای نبود

اردیبهشت ماهی عزیز… تو غرق رویاها و خیالات خودت هستی. البته رویاهای شما پایانی ندارند، اما وقت خود را تلف می کنید. هیچ کس آنقدر بزرگ نیست که بتواند تمام رویاهای نوح را محقق کند. پس از زمانی که دارید لذت ببرید زیرا فرصت ها مانند رعد و برق و باد خواهند گذشت. اگر چیزی متعلق به شما باشد، قطعا به آن خواهید رسید. خواندن تاریخ و توجه به گذشته به شما در این امر کمک می کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 127

روشنی مثل ماه روشن نیست

گلها جلوی شما شکوفا نمی شوند

گوشه ابروی تو خانه من است

شاهی بهتر از این گوشه نیست

خرداد ماهی عزیز… زندگی بدون عشق ارزشی ندارد و حتی اگر گنگ قارون همنشین مناسبی باشد که برای آینده خود انتخاب می کنید، در مسیر درستی قدم می گذارید، زندگی مطابق میل شما در حال پیشرفت است و آینده خوشی در پیش دارید. . . همیشه غرور و تکبر را از خود دور کنید. با دوستان خود مهربان باشید تا بتوانید در صورت نیاز از آنها کمک بخواهید. نیازمندان و کسانی را که به هر طریق ممکن به کمک شما امیدوارند را فراموش نکنید. بهترین کار این است که کسانی را که موانعی بر سر راه شما قرار می دهند نادیده بگیرید و نادیده بگیرید و سعی کنید با تعاملات ناخوشایند نظر خود را تغییر دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 186

اگر آن را بفروشید، نیاز راننده را برآورده می کند.

خداوند گناهان را ببخشد و گرفتاری ها را برطرف کند

بنده به جای گدا باید به شیشه عدالت بدهد

هیچ تلاشی برای ایجاد آشفتگی در جهان وجود نداشت

تیر ماهی عزیز… آنچه می خواهی و دلت می خواهد آسان به دست نمی آید. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، گاهی پیروز می شوید و گاهی شکست می خورید. تسلیم شدن در برابر ناامیدی هیچ فایده ای ندارد. نگران نباشید و روحیه خود را شاداب نگه دارید. شما هم باید به لطف خدا امیدوار باشید. اگر بدانی که تمام وجودت از خدا سرچشمه می گیرد، زندگی برایت بسیار آسان می شود. دردها و مشکلات شما به زودی پایان می یابد. همیشه منصف و بخشنده باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره ۲۷۱

در مورد موهای مشکی اش زیاد نمی پرسم

آنقدر از این موضوع ناراحتم که نمی توانم بپرسم

هیچ کس نمی تواند به امید وفاداری دل و دین خود را رها کند

پشیمانم که نپرسیدم

مرداد ماهی عزیز… از زندگی و روزگار می نالید و از دوستی رنج می برید. تو به چیزی که می خواستی نرسیدی اما اینطوری است، با هرکسی که صحبت کنی در زندگی زجر می کشد. برای اینکه بیهوده رنج نکشید، بهتر است از غرور دست بردارید و حقایق زندگی را بپذیرید. اگر کاری که در گذشته انجام داده اید باعث پشیمانی شما شده است، باید سعی کنید آن را جبران کنید، در غیر این صورت برای همیشه شما را آزار می دهد. از منافقان دوری کنید، با آنها معاشرت نکنید. در امور دیگران دخالت نکنید و با کسب و کار خود صمیمانه رفتار کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره ۲۸۱ حافظ

پروردگارا، این سمندر خندان را که به من سپردی

از چشمان حسود علف تو به تو می سپارم

هر چند کوی صد قدم با وفا فاصله دارد

دور از باد، طاعون، آسمان زندگی و تنش

شهریور ماهی عزیز… تو از دوستت بی وفایی دیدی اما باز هم برای سلامتی او دعا می کنی و از چشم حسودان او را به خدا می سپاری. رسیدن به رویاهایتان غیرممکن نیست. به زودی خبرهای بسیار خوشایندی به شما خواهد رسید. شما بی قرار و بی حوصله هستید. صبور باش با صبر به آنچه میخواهی میرسی. هر بار که قصد خود را می بینید، متوجه می شوید. شاید این انتظار خیلی تلخ باشد اما پیوند فردا بی نهایت شیرین است. کسی که بر خدا توکل می کند ترسی در دلش نمی گذارد. خودتان را به دست سرنوشت بسپارید و مطمئن باشید که هر اتفاقی بیفتد، رضایت عدالت در آن است.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره حافظ 294 نفر از آنها

من با وفاداری به عشق تو چو شاما آدم شناخته شده ای هستم

سربازان شب می نشینند و من شمع روشن می کنم

شب و روز از نگاه های غمگین نمی توانم بخوابم

وقتی از طلاق حالم بهم میخوره همین که مثل شمع گریه کنم کافیه

مهر ماهی عزیز… برای برآورده شدن آرزوی دلت آرامش درونت را از دست دادی تا جایی که راز دلت را همه می دانند. شما می خواهید او به شما مراجعه کند تا خود را تازه کند. از فرصت ها استفاده کنید. صبور باشید، کمی صبر و اراده قوی مشکلات و مشکلات را حل می کند. با کسی که دوستت دارد با غرور و تکبر رفتار نکن، زیرا اگر او را از دست بدهی پشیمان می شوی. به جای گریه و ناامیدی از خدا بخواهید که گره مشکلات شما را بگشاید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 326

از مخفیگاه عشرت صنمی خوشم آمد

من یک کفش داغ در آتش دارم

من عاشق و عاشق بلند آواز خواندن هستم

وین، من در هر موقعیتی در آن منطقه هستم.

آبان ماهی عزیز… عشقی مثل آتش در دلت می سوزد و آدمی که دوستش داری آدم خوبی است. به زودی شانس با شما خواهد بود و اوقات خوشی فرا خواهد رسید. قدر تک تک لحظات شاد زندگیتان را بدانید. نگرانی و اضطراب را از خود دور کنید. به خانواده و دوستان خود اعتماد کنید. برای امرار معاش کافی داری، پس اگر دوستی نزد تو آمد، او را مؤدبانه بپذیر. درد و رنج و پریشانی زمان با سرعت باد می گذرد. در طول زندگی خود از آنها بیاموزید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 331 حافظ

من نمی خواهم به چاقویم دست بزنم

اگر به من شلیک کنی من تو را می پذیرم

تیر و کمان خود را شلیک کنید

که من جلوی دست و بازوی تو مردم

آذر ماهی عزیز… دلت را به دریا زدی و بدون فکر خودت را به دست سرنوشت سپردی. بهتر است بیشتر مراقب باشید و با دقت در مورد کسب و کار خود فکر کنید. بی دقتی سر کار رفتن می تواند شما را پشیمان کند. از بزرگان و نیکوکاران مشاوره و کمک بگیرید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا زمان از دست رفته را جبران کنید. از ریا و زهد بپرهیزید که موجب خشم خداوند می شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره حافظ 343 نفر از آنها

بیش از یک سال از لاف زدنم می گذرد

کز چاکران پیر مغان کوچکترین من است

هرگز عشق قدیمی خود را نفروش

ساغر خالی نبود، من روشن و شفاف بودم

دی ماهی عزیز… زمان گذشت و تو بی آنکه چیزی به دست بیاوری جانت را از دست دادی. تو فقط زنده بودی، اما زندگی نکردی. شما آرزویی را بدون تلاش برای برآورده کردن آن انجام دادید. اگر از وضعیت فعلی خود راضی نیستید، مهاجرت کنید، این به نفع شماست که محل زندگی خود را تغییر دهید یا شغل خود را تغییر دهید. فکر می کنید آدم بدشانسی هستید، اما اینطور نیست، خودتان فرصت ها را از دست دادید. هنوز زمان وجود دارد. یادت باشد که به خدا بندگی کنی و برای تلاش برخیز. سپاسگزار کسانی باشید که به شما نیکی می کنند و ریا را ترک می کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 362 حافظ

امکان ملاقات، بوسیدن و با هم بودن وجود داشت

من برای شانس و همچنین برای زمان سپاسگزارم

اگر این نشانه من است، زاهد باش

لیوانم تو دستم و زلف نگر

بهمن ماهی عزیز… بخت به تو رسیده است; به زودی به هدف قلبی خود خواهید رسید و زمان خوشبختی فرا خواهد رسید. افراد حسود رفته اند و شر دیگران بر اراده شما تأثیر نمی گذارد. این روزها که همه عوامل برای رسیدن به رویاهایتان دست به دست هم می دهند، باید تمام تلاش خود را بکنید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. عشق و محبت را در کار خود قرار دهید. خانه تان پربار می شود، دلتان شاد، چون خداوند به خواسته های دل همه بندگانش حساس است، گذشت روزها و ماه ها و فصل ها شما را نگران نمی کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 400 حافظ

من یک زن زن هستم

داستان طولانی زاهدانه ام را کوتاه کردم

عاقبت پیری و زهد و معرفت را دیدی

معشوق باز من با من چه کرد؟

اسفند ماهی عزیز… معشوقه مغرور و سنگدلی داری که حواسش به تو نیست. گاهی از غم خود گریه می کنی و غمگین می شوی، اما بدان که روزگار اینگونه نمی ماند و این غم روزی به پایان می رسد. به شرطی که بدانید نقاط ضعف شما چیست و عواملی که مانع از شکست شما و شکست شما می شود چیست. هیچ کس نمی تواند با نیرنگ و ریا به هدف خود برسد. بهتر است صادقانه به اراده خود و کمک خداوند ایمان داشته باشید