فال حافظ 8 اردیبهشت ماه

فال حافظ 8 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین ماهی جان… چشم دلت را به یکی فرستادی و به او چسبیدی. شما همه چیز را فراموش کرده اید و مدام در تلاش برای رسیدن به هدف هستید. پشتکار شما در این امر قابل تحسین است، اما یادتان باشد که دنیا همه را نرم نمی کند. به شخصیت خوب، درستکاری، ایمان و اعتماد به خدا فکر کنید. شما موفق خواهید شد دست از تلاش برندارید. غرور و تکبر در زندگی شما مزاحم است که باید خود را از آن پاک کنید و از معاشرت با افراد متکبر و متکبر خودداری کنید. با دوستان و اطرافیان خود با مهربانی و شفقت رفتار کنید و وقتی از نظر مالی قوی هستید دیگران را فراموش نکنید. چرخ زندگی به هیچکس وفادار نیست و هر لحظه می توان از عرش به فرش افتاد. با دوستی و کمک دیگران می توانید بر بزرگترین موانع خود غلبه کنید و با خیالی آسوده به زندگی خود ادامه دهید.

صبا لطفا بگو: غزال رعنا

تو به ما کوه و بیابان دادی

زنده باد مرد شیرینی

طوطی را معاینه نکنید

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

می، ژانویه… آینده فعالی در انتظار شماست. پس هوشیار و آماده باشید تا در هر زمان با چیزی روبرو شوید. حال خود را برای رسیدن به خوشبختی آینده خراب نکنید. بدان و بدان که دنیا هرگز به یک جهت و بر یک پاشنه نمی چرخد، پایان هر شب سیاه، سفیدی روز است. از اینکه بعضی ها همه چیز دارند و تو نداری ناراحت مباش، چون جواهری داری که دیگران فاقد آن هستند و آن نیت درست و دل پاک است.

به نظر شما چه اهمیتی به شراب می دهیم؟

خمگو گرفتار شکسته شدن خمخانه است

اگر خمر بهشت ​​است آن را بدون دوست بریز

هر نوشیدنی شیرینی که می دهید مجازات است

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… خداروشکر لطفش جوابگوی حال شماست و به هر چیزی که می خواهید می رسید. سربلندی و موفقیت در زندگی تجاری و کاری از آن شما خواهد بود. زمان بسیار ارزشمند است، از هر دقیقه زندگی خود نهایت استفاده را ببرید. کارهای غیر ضروری انجام نده به زودی شک های شما از بین می رود و راه درست برای شما آشکار می شود.

برو سرکار واعظ، این جیغ چیست؟

تعجب می کنم که چه چیزی باعث شد دلت را از دست بدهی

خداوند او را از هیچ آفریده است

دقیقه ای است که هیچ موجود زنده ای باز نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… برای رسیدن به هدفت آرزویی در دل داری و با اینکه امروز حال و هوای خوبی داری، فال ات نشان خوشی دارد. صبور باش، همه می دانند برای رسیدن به هدفت چقدر صبر می کنی، اما بالاخره یک روز این انتظار به پایان می رسد و به هدفی که می خواهی می رسی. انگشت خصوصی و عمومی نباشید. توانایی شما در کار بسیار بالاست و این شما را قادر می سازد به هدف خود برسید و خستگی خود را از بین ببرید.

این هفته ماه من تمام شد و از نظر من یک سال گذشت

هیکران از کجا میدونی مشکل فعلیت چیه؟

مردم لطف چهره شما را در چهره شما دیدند

عکس را دید و فکر کرد خالی است

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… عشق زیباترین جواهری است که خداوند آفرید و به زیباترین مخلوقات، انسانها داد، اما افراد بی امتیاز و مغرور به عشق دسترسی ندارند. برای رسیدن به هدف خود باید هر درد و سختی را بپذیرید. بدانید که همه چیز به راحتی به دست نمی آید و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نکنید. هنگام انجام کار خود هوشیار باشید، مراقب ترفندهای حسودان و دشمنان خود باشید. قلب شما به شما کمک خواهد کرد و روزهای خوشی در انتظار شماست.

در گذشته نور مهربانی تو نمایان شد

عشق پیدا شد و آتش تمام دنیا را تکان داد

او طوری رفتار کرد که انگار مالک را دوست ندارد

به دلیل این تلاش، آتش سوزی رخ داد و مردم را گرفت.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… تو انسان مهربان و سپاسگزاری هستی و اگر از کسی چیز خوبی دیدی متقابلاً آن را جبران می کنی. شما روی پای خود هستید و زمانی که تصمیمی می گیرید آن را اجرا می کنید و این راز موفقیت است. قدر تک تک لحظات زندگیتان را بدانید تا به هدفتان نزدیک شوید. چرا بجای محبت و دوستی در دل خود کینه و دشمنی داشتید؟ غم و اندوه را از خود دور کنید زیرا با شکایت به جایی نخواهید رسید. اگر متوجه عقب نشینی و کناره گیری عزیزتان شدید ناراحت نشوید. این اخلاق اوست و شما نمی توانید آن را تغییر دهید.

هر کسی که به خط سبز علاقه دارد

از این دایره خارج نشوید

می خواهم از خاک لاله صافات متولد شوم

بگذارید نوشابه با شما گرم باشد

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان…تماشاگران و شیفتگان زیادی داری و می دانی اما این نباید باعث شود که مغرور و خودپسند و از دیگران غافل شوی. جلوگیری از ضرر از هر جایی یک فایده است و شما می توانید از هر جایی به اشتباه و مسیر اشتباهی که انتخاب کرده اید پی ببرید، پس اکنون اشتباهات خود را جبران کنید و راه درست را دنبال کنید. چرا از تجربه و کمک دیگران بهره نمی برید؟ هرگز از توصیه های غیر ضروری اجتناب نکنید، می توانید مشکلات خود را با کمک بزرگترها حل کنید. به پایان کار خود فکر کنید و فریب لحظات زودگذر را نخورید.

غلام نرگس مست است تو ولیعهدی

بدشانسی بیدار هستند

تو را صبا دیدند، من را آب دیدند

و اگر نه، عاشقان و عاشقان پنهانند

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… چند روزی است که حوصله ات سر رفته، نمی دانی با اطرافیانت چه کار کنی، ناامید شده ای و از شر دشمنانت شاکی می شوی. روزنه امید را در وجودت بگذار و خودت را به دست سرنوشت بسپار. هر چه خوب است اتفاق می افتد. گوش دادن به هوس های پوچ و روی آوردن به خواسته های دنیوی به سرعت انسان را به دام می اندازد و به بردگی می گیرد. به خدا توکل کن و با دوستان عاقل مشورت کن تا راه حلی پیدا کنی. مشکلات همیشه هست، با نشستن حل نمی شود. چراغی از خرد و راهنمایی بزرگان بردار و به جاده بزن.

ای سرو صاف و گلدار بی تو چه کنم؟

با سنبل چه کنم؟ با سوسن چه کنم؟

من تو را فردی بدخواه و کنایه آمیز ندیدم

به خاطر اینکه آینه من روی اتو نیست، چه کار کنم؟

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… تو آدم صبور و مردم داری هستی، در زندگی فداکاری های زیادی کرده ای، با اینکه خیلی ها به تو ظلم کرده اند و خوب را با بدی جواب داده اند، باز هم وفادار می مانی و به حقانیتت ایمان داری. خط مشی زندگی شما فضایل شما برای عموم شناخته شده است. اما شما نگران آینده هستید، نگرانی را از خود دور کنید و از نگرانی دوری کنید، زیرا نگرانی شما بی مورد است، با تلاش و کوشش به ثروت و ثروت فراوانی دست خواهید یافت، اما یاد خدا و شکرگزاری را فراموش نکنید. نعمت هایی که داده است آقا شما به کار خود ادامه دهید، شیر بدهید و بهترین ها در انتظار شماست.

همونی که راهم رو زیر پا میذاره

ابله را می بوسم و عذرخواهی می کنم

من کسی نیستم که مثل تو مرا صدا بزند

من خدمتگزار وفادار دولت هستم

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… تمام تلاشت را کردی تا به نتیجه ای که می خواستی برسی، حتی همه راه ها را امتحان کردی اما چیزی نگرفتی. ناامید نشو دوباره امتحان کنید حتی اگر دوباره شکست خوردید، نگران نباشید. دنیا پایانی ندارد، گرد و غبار خود را پاک کن و دوباره برخیز. انسان برای مبارزه با مشکلات آفریده شده است و پیروزی ثمره شیرین هر تلاشی است.

زیرا شیطان خاک خود را بر سر من خواهد ریخت

بگذار به تو بگویم، دلت را به سوی من بگردان

مثل گل رنگش را به همه نشان می دهد

اجازه بدهید به شما بگویم از من محافظت کنید

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… عاشق یکی شدی که چندان به تو وابسته نیست و برای رسیدن به او دست به هر کاری زدی. رها کن، از لحظه لحظه زندگیت لذت ببر و از اتفاقات مثبتی که زندگی خیلی کوتاهه قدردانی کن. شما دوستانی دارید که دوستی آنها شما را به نیکی و فراوانی می رساند، قدر دوستی شما را می دانند و برای زندگی خود دعا می کنند. رهایی از قید و بند امور دنیوی، تنها انسان است که می تواند در نزد خداوند به مقام و منزلت والایی دست یابد. وقتی از دوستان دور هستید، صبر یک حرفه ای است.

سلیمی منزه هالت بال عراق

العقی من نواحی ما العقی

چه شرمنده یار خانه سروان

الی رکبانکم تل استیاقی

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… با عزاداری و گریه کاری نمی شود. شروع کن به دعا کردن و از خدا بخواه که حال دلت را خوب کند. انشالله از بقیه عمر طولانی خود لذت ببرید. خواسته هایی در حد توانایی های خود بخواهید و جاه طلبی را کنار بگذارید. اگر جای دیگری ضرر کرده اید، پول می گیرید، خدا را شکر که سالم هستید، ثروت و موقعیت در دنیا در مقابل نعمت سلامتی ارزشی ندارد. برای برآوردن حاجت خود به غیر از خدا که سزاوار ذلت او نیست دست دراز نکنید.

سلام الله ما کار اللیالی

و Cevbet el-Muthani و Ideal

من و علی وادی الاراک علیه آنها

و شن ها را روشن کرد