فال حافظ 8 اسفند ماه

فال حافظ 8 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 3 حافظ

اگر از شیرازی برود، دل ما را می شکند.

سمرقند و بخارا را به عمه هندو خواهم داد

یک خانه دار به او بدهید که در بهشت ​​نخواهید یافت

رکن آباد و گلگشت در حاشیه آب مصلی

فروردین ماهی عزیز… زیاد خودت را زیر بار زندگی نکش و با آسودگی جلو برو. به نعمت هایی که خداوند به شما داده راضی و خرسند باشید و هرگز در زندگی خود حریص نباشید که عاقبت طمع چیزی جز رسوایی و پستی نیست. مشورت با بزرگان و افراد مجرب خود را فراموش نکنید و از کمک آنها بهره مند شوید. به قولی که دادی عمل کن کار را ناتمام رها نکنید و از تمام کردن آن نترسید. شما هدف خوبی دارید، دنبالش کنید. هر دردی که در این مسیر تجربه کنید ارزشش را دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 67 حافظ

آخه صاحب این شمع گرمکن کاشانی کیه؟

جان ما، بپرس جانانه کیست؟

همین الان خانه دارد دلم و دینم را خراب می کند

کی در آغوشش می خوابد و هم اتاقی اش کیست؟

اردیبهشت عزیز… تو برای رسیدن به هدفت آرزویی در دل داری و برای رسیدن به آن سخت تلاش می کنی. آنچه شما به دنبال آن هستید نیت بسیاری از افراد است. ناامید نشو و به خدا توکل کن. پاداش صبر شما در این راه رسیدن به خواسته قلبی شماست. قدر فرصت هایی که دارید را بدانید و از آنها نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 83 حافظ

زلف مشکینت اشتباهی روی دست داشت

حمله هندوهای شما به ما ناپدید شده است

جرقه عشق در خرمن پشمینه روشن شد

مثل شاه کامران به گدایی رفت

خرداد ماهی عزیز… در زمان حال زندگی کن و سوگوار گذشته نباش. اتفاقی افتاده و نمی توانید به حالت قبل برگردید، پس بهتر است سعی کنید آن را جبران کنید. نگران نباش، تو در این موضوع بی گناهی و در نهایت آزاد خواهی بود. با صبر و حوصله می توان تمام دردها و پشیمانی ها را از بین برد. کینه و تاریکی را در دل خود رها کنید و با صفای دل به آن پاسخ دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره ۱۱۷

دل ما در مقابل چمن خالی است

چو سرو وفادار می ماند و چو لاله داغ دارد

سر ما نباید زیر ابروی دیگری بیفتد.

خالی در میان گوشه نشینان جهان

تیر ماهی عزیز… مدتی است که عاشق شده ای و به خاطر عشق از همه جدا و منزوی شده ای اما گویا معشوقت از دنیای عشق بی خبر است. بیشتر به پایان عشق یک طرفه فکر کنید. سختی ها و دردها همیشه هست، باید با امید و ایمان با آنها مقابله کرد. شما می توانید با کمک دوستان مهربان و دلسوز خود بر همه این مشکلات غلبه کنید. صبر و بردباری را تمرین کنید تا زندگی شما شیرین و راحت شود. راه خود را با چراغ راهنمایی کسی که به شما اهمیت می دهد روشن کنید. به خود بیایید و تا دیر نشده بیدار شوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره 158

چه حکایتی از من و رد شراب

بیشتر اوقات همین خرد و شایستگی کافی است

تا آخر بار نمی دانستم

ما نمی دانیم راز ما تا کجا نهفته است

مرداد ماهی عزیز… به شعورت بی اعتمادی و محبتت را انکار می کنی. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. از افشای اعمال نیک خود اجتناب می کنید زیرا لطف خداوند همیشه شما را فرا می گیرد. همه همه چیز را می دانند پس هر کس هر چقدر هم که باهوش باشد باید مشورت کند. فراموش نکنید که با بزرگان خود مشورت کنید تا در ابتدای هر کاری دچار جهل نشوید. دست از ناله و شکایت بردارید تا غم از شما دور شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره حافظ 190

روزی که کلک مشکین از ما یاد کرد

پاداش دویست غلام را که آزاد کرد دریافت کنید

درود بر او

اگر با یک سلام دل ما را شاد کند چه؟

شهریور ماهی عزیز… به زودی با فردی آشنا می شوید که خبرهای بسیار خوبی برای شما خواهد آورد. خبری که بیانگر رسیدن به هدف شماست. مدتها منتظر ماندی و از خدا خواستی که به یاور برسد. یک جواهر گرانبها به شما دادند، سعی کنید آن را عالی و زیبا حفظ کنید. به زیبایی درونی خود بیشتر از ظاهر زیبای خود توجه کنید. اگر در جای اشتباهی هستید، محکوم به ماندن در آنجا نیستید، مکان خود را تغییر دهید تا در نهایت به خواسته قلبی خود برسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 192 حافظ

چرا چمن من علف نمی خواهد؟

همنشین گل نیست، من را به یاد نطفه نمی اندازد

از او شکایت کردم و پشیمان شدم

گفت این مرد سیاه پوست کج به من گوش نمی دهد

مهر ماهی عزیز… دستانت را جمع می کنی و منتظر می مانی که بخت به تو برگردد. اینکه یک نفر اینقدر خوشحال باشد، بعید است، کمی همت و تلاش می خواهد تا لطف خدا شامل حال شما شود. کاری را با امید به آینده انجام دهید و شک و تردید را از دل خود دور کنید. شما می توانید با هوش خود از موقعیت ها به خوبی استفاده کنید. راز موفقیت تو امید و توکل به خداست که با آنها غم و ناراحتی را از خود دور می کنی. ابرهای رحمت به سوی تو می آید و به زودی باران برکت بر تو خواهد بارید.

فال روزانه متولدین آبان

غزال شماره حافظ 272

برگرد و دلم خیلی تنگ شده

شراب سوخته را مخفی نگه دارید

بدانید که در مغازه عشق می فروشند

دو سه ساغر به ما بده و بگو رمضان

آبان ماهی عزیز… خیلی وقت بود که منتظر بودی یکی بیاد و زندگیت رو سر و سامان بده تا دل و جانت غمگین شد، همراهت باش. اگر این روزها به فکر ایجاد یک تغییر مثبت در زندگی خود هستید، هر چه زودتر این کار را انجام دهید. اکنون زمان آن است که برای رسیدن به هدف خود اقدام کنید. در مورد دوستی با دیگران صادق باشید. با آنها مهربان باشید تا در شرایط سخت از حضور آنها بهره مند شوید. برای رسیدن به رویاهایتان باید سعی کنید دردها و مشکلات را تحمل کنید. به خدا اعتماد کن. به زودی به مقام بالایی خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 311

من عاشق ظاهر جوانم هستم

دولت این غم را از خدا خواستم

من عاشق رند و مفسرم و صریح میگم

باید بدانید که من به هنرهای گوناگون آراسته شده ام

آذر ماهی عزیز… عاشق شدن هدیه ای است از طرف خداوند و هنری گرانبها که از هیچکس نمی آید و این هنر به تو سپرده شده است. شک نکنید که اگر از اراده خود استفاده کنید موفق خواهید شد. در مسیر عشق و شفقت صادق تر باشید، از ریا و تردید و دودلی بپرهیزید. خجالت و خجالت بیش از حد شما را از رسیدن به هدف باز می دارد. هیچ موفقیتی بدون تلاش و پشتکار ممکن نیست. کنترل همه چیز را در دست بگیرید و به جایی بروید که می دانید به هدف خود خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 323 حافظ

من زیر بار دست کوتاهم هستم

من از قد بلندم خجالت میکشم

آیا من زنجیر مو نگه داشتم؟

وگرنه دیوونه میشم

دی ماهی عزیز… تو آدم خوش قلب و خوش فکری هستی اما چرا اینقدر خودت را دست کم می گیری؟ برای اینکه اعتماد به نفس خود را از دست ندهید، خود را ضعیف و ناتوان تصور نکنید. در زندگی، شما درگیر کار خودتان هستید و این خیلی خوب است. به خدا توکل کن و به لطف و کمک دیگران امیدوار باش که خداوند آنها را سر راه تو قرار می دهد و در مواقعی که به آن نیاز داری به کمک تو می آید. اگر کسی به شما کمک کرد، به یاد داشته باشید که از او تشکر کنید و اگر دیگر هرگز او را نبینید برای او دعا کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 358 حافظ

غم زمانه ای که حد و مرز نمی بیند

من نمی توانم بنفش را ببینم زیرا آن را شسته ام

به پیر مغان نمی گویم خدمتش برود

چون برام مهم نیست

بهمن ماهی عزیز… غم این دنیا بی پایان است و تنها راه مقابله با آن نادیده گرفتن و سخت نگرفتن است. توصیه می شود موقعیت فعلی خود را تثبیت کنید، زیرا زمان مناسب برای تغییر هنوز فرا نرسیده است. بهتر است به چیزی که شروع می کنید فکر کنید. با مشورت و فکر بیشتر می توانید به نتیجه بهتری برسید. گاهی اوقات افراد دهلی را جستجو می کنید اما نمی توانید آنها را پیدا کنید. اگر متوجه شدید که در محاصره افراد خیریه هستید، دستان خود را روی زانوهای خود بگذارید و برخیزید. بعضی چیزها هیچ فایده ای ندارند، باعث می شوند عمر و وقت خود را تلف کنید و به خاطر چیزی که بی ثمر است خود را به دردسر بیاندازید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 480

شما تحمل کشتن ما را ندارید

سود و سرمایه را بسوزانید و پنهان نکنید

کسانی که رنج می برند هیچ سمی ندارند

نگذارید نیت این افراد اشتباه باشد

اسفند ماه های عزیز… گره از مشکلات شما به دست فردی که مورد تهمت بدخواهان و بدخواهان است باز می شود، بهتر است به جای آه و ناراحتی با او صحبت کنید. در تصمیم گیری ها عجله نکنید و مراقب اعمال خود باشید. پرتاب مداوم آب فقط باعث پشیمانی شما می شود. به کسانی که به شما نیاز دارند کمک کنید و از آنها مراقبت کنید تا در زمان نیاز احساس تنهایی نکنید.