فال حافظ 9 اردیبهشت ماه

فال حافظ 9 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

فروردین، دی… دل پاکی داری و نیتت همیشه خیر است، گویی دل و دینت را در راه عشق گم کرده ای. اگر ایمان خود را تقویت کنید از درد سرزنش رهایی یافته و مشکلاتتان حل می شود. اگر بتوانید هنگام غمگینی به مشکلات بخندید، به چیزی رسیده اید و افتخار خواهید کرد. در زندگی و طرز فکر خود تغییر ایجاد کنید. از شر چیزهای بد خلاص شوید و یاد بگیرید که بخشنده باشید.

دلم و دینم خشمگین است و قلبم ملامت است

گفت با ما سالم بلند شد

شنیدید که دمی در این بازی خوب نشسته است

در پایان گفتگو پشیمان شدید

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

فروردین، دی… گول حرف دیگران را نخورید. افرادی در اطراف شما هستند که می خواهند شما را فریب دهند. مال و مال حلال را به زندگی خود اضافه کنید. یادت نرود که در کلام خود خدا را یاد کنی تا بتوانی به آنچه میخواهی برسی. برای رسیدن به یار باید سختی های زیادی را پشت سر بگذارید. شاد باشید و بگذارید زندگی برای شما شیرین تر شود.

باغ من به سرو و صنوبر نیاز دارد

شمشادهای خانگی ما کمتر از این هستند.

ای عزیزم چه دینی پذیرفتی؟

لایه خونی ما از شیر مادر قابل حل تر است

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… در راه رسیدن به هدفت با مشکلات و مشکلاتی مواجه شده ای. به ترفندهای دشمن اطمینان نداشته باشید زیرا آنها به موقعیت شما حسادت می کنند. حتی اگر در راه رسیدن به هدفت یا رسیدن به دوست نازنین سختی هایی وجود دارد، مطمئن باش با کمی درایت و توکل به خدا می توانی به هدفت برسی. قلب پاک و صمیمانه خود را هدیه ای از جانب خداوند بدانید زیرا به شما قدرت معنوی فوق العاده ای می دهد. این هدیه بدکاران را با شکرگزاری به خدا بسپار.

گرایش شما دام کفر و دین است

این یکی از کارهای اوست

زیبایی معجزه خوب است، اما

حدیث غمزه سحر مبین روشن است

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

راز دلت بر کسی پوشیده نیست. کوهی از موانع دشوار زیاد نسازید و از یک مشکل کوچک که به راحتی قابل حل است، کار بزرگی انجام ندهید. لحظه های زندگی سریعتر از آنچه فکر می کنید می گذرد، پس خودتان را با مشکلات کوچک آزار ندهید. شما می خواهید همه چیز را بدون زحمت داشته باشید. دلت را به خدا نمی دهی، اما از او توقع رفتن به بهشت ​​را داری. در مورد نتیجه و نتیجه کار خود بیشتر فکر کنید.

این نتیجه کار کان و محل برگزاری نیست

بیایید با آن روبرو شویم، دلایل جهان آنقدرها هم زیاد نیست.

قصد جانان این است که از دل و جان شرف صحبت کند

هدف همین است وگرنه دل و جانی وجود نخواهد داشت

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… مژده که روزهای سخت و غمگین به پایان رسید. وقت آن است که شاد باشید و از زندگی لذت ببرید، پس از زندگی خود لذت ببرید زیرا دنیا فانی است. بابت این لحظات شاد خدا را شکر کنید و یادتان باشد فریب شادی های موقتی را نخورید. همانطور که درد از بین می رود، شادی ها نیز یک روز می گذرند. یک فرد باهوش از دوران خوشبختی به گونه ای استفاده می کند که بعداً پشیمان نشود. تنها چیزی که از انسان می ماند نام نیک اوست. پس به فقرا کمک کن و نام نیک برای خود بگذار.

این خبر خوب رسیده است که روزهای پر از غم دوام نخواهد داشت

اینطوری نمی ماند، اینطور نمی ماند

به قول یار چه من خراب شدم

حریف به این شکل احترام نخواهد گذاشت

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… شما فردی پاک دل هستید و همیشه به خاطر خودنمایی از ریا و عبادت بپرهیزید. این ویژگی زیبای تو، تو را نزد خداوند محبوب می کند. سعی کن به عقاید دیگران اهمیت نده و فقط به خدا فکر کن. زیرا اگر فرمان خدا را اطاعت نکنید و با بندگانش به حیله و نیرنگ رفتار کنید، همه چیز و همه از شما دور می شوند. ثروت دنیوی به سختی به دست می آید و وفادار نیست. پس فریب مال دنیا را نخورید. طمع به مال مردم پایانی ندارد و خداوند حقوق مردم را نادیده نخواهد گرفت. شادی به شما بازگشته است، پس از فرصت های پیش روی خود استفاده کنید. به خدا نزدیک شوید و به درگاه او دعا کنید تا از گرفتاری ها خلاص شوید و دل خسته خود را آرام کنید.

شاید اگر دلم برای باد سیاه تنگ شود

بوی نیکی از زهد نمی آید

همه دنیا مرا از عشق منع می کنند

هر چه خدا بگوید انجام خواهم داد

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… احساس می کنی دنیا پر از ترسو است، مثل دیگران نباش و بدی ها را خوب جواب بده تا طرف مقابلت شرمنده کارشان شود. غم و اندوه را از دل خود دور کنید و به خدا توکل کنید. گاهی دلت می سوزد چون افراد نیازمند و شریف روزهای سختی را می گذرانند و هیچکس نمی تواند به آنها کمک کند، حتی اگر در مسیر بهبود شرایط احساس تنهایی می کنی، به خودت یا علی بگو و مطمئن باش که موفق می شوی. به زودی به زیارت می روید.

حالا دل خونی می گوید باز

خون خام که آن را جوید باز کرد

وای بر کسانی که چشم را می پرستند

نرگس مست است، اگر گرسنه شوی

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… هرکس قصد انجام کاری را دارد و می خواهد به چیزی یا شخصی برسد، برای رسیدن به این امر باید بر همه سختی ها غلبه کند. کار درست را انجام دهید. برای رسیدن به هدف، تنها به دانش نیاز نیست، بلکه برای رسیدن به نتیجه، باید در کنار دانش، یک باور قوی و گام های محکمی برداشته شود. پس از غرور دست بردارید و آن را امتحان کنید. حسابداری آنقدرها هم خوب نیست، شما دست سخاوتمندانه ای برای رسیدن به هدف دارید. هرچقدر هم قوی باشی باز هم به کمک خدا نیاز داری. پس به پروردگارت توکل کن، کار را به تأخیر نینداز و از تعلل دست بردار.

باغبان پنج روز از گل ها صحبت می کند

صبر بلبل در برابر قساوت خار هجران لازم است.

آه دلم به درد مانال بسته است

یک مرغ باهوش وقتی در تله می افتد باید آن را تحمل کند

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… مطمئن باش چرخ می چرخد ​​و روزگار اینگونه نمی ماند. فرداهای روشنی در پیش داریم. مراقب دنیای پر از نیرنگ و نیرنگ اطراف خود باشید و به ظواهر فریبنده آن توجه نکنید. از خدا هر چه می خواهید بخواهید، زیرا تنها او مظهر همه لطف و رحمت است، هیچ نیرنگی ندارد و می تواند شما را به هدفتان برساند.

صباح از حریم کاخ بدعت

شمع شرقی در سراسر شعاع می سوزد

آینه را از جیب و داخل چرخ افق خارج کنید

بیایید با گیتی به هزار شکل روبرو شویم

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… احساس می کنی فرصت و زمان از دست رفته و هنوز استعدادهایت را نشان نداده ای; برای ادامه بهتر است به قلب خود رجوع کنید و ببینید دلتان چه می گوید. البته مسیر رسیدن به هدف بسیار طولانی است پس باید صبور باشید. شما نمی توانید به تنهایی مشکلات را حل کنید. برای رهایی از تنهایی با دوستان و بزرگترهای خود مشورت کنید. قدر اطرافیان خود را بدانید. آنها با محبت به شما فکر می کنند.

تو مثل صبحی و من شمع سحری تنها

لبخند بزن تا بفهمی من همان آدم هستم

در حالی که دلم برای رگه سرکش تو داغ است

بگذارید یک منطقه بنفش باشد تا بتوانم عبور کنم

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… بخت و اقبال به تو بازگشته است. به زودی به هدف قلبی خود خواهید رسید و زمان خوشبختی فرا خواهد رسید. افراد حسود رفته اند و شر دیگران بر اراده شما تأثیر نمی گذارد. این روزها که همه عوامل برای رسیدن به رویاهایتان دست به دست هم می دهند، باید تمام تلاش خود را بکنید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. عشق و محبت را در کار خود قرار دهید. خانه شما آباد و دلتان شاد، زیرا خداوند به خواسته های دل همه بندگان حساس است، گذشت روزها و ماه ها و فصل ها شما را نگران نمی کند.

امکان ملاقات، بوسیدن و با هم بودن وجود داشت

من برای شانس و همچنین برای زمان سپاسگزارم

اگر این نشانه من است، زاهد باش

لیوانم تو دستم و زلف نگر

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… زمان دوری ها و غصه ها به زودی می گذرد و بالاخره به آرزوی قلبی می رسی. مهربان و روشن فکر باشید، با شفقت می توانید بهتر به اهداف خود برسید. اگر شک و ترس را از بین ببرید، موفقیت قطعی است. مراقب گفتار و اعمال خود باشید. کسانی که به شما آسیب می رسانند به خدا بسپارید. خداوند بهترین انتقام گیرنده است.

دیدم تو زیر دوش خوابت میبره

چون شب هجران به دیدنش آمدی

“برو” به معنای “دوست مسافر” است.

هی کاج هر چه زودتر از در برو بیرون