فال فرشتگان 13 اردیبهشت ماه

فال فرشتگان 13 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال فرشته یکی از روش های فال گرفتن برای پاسخ به سوالات مختلف است. در این روش فرشته ای انتخاب می شود تا با استفاده از نام و تاریخ تولد به شما کمک کند و به شما توصیه کند. فرشتگان برای هر فردی با توجه به ویژگی های هر فرد متفاوت هستند. برخی از مردم نیز بر این باورند که طالع بینی فرشته روشی دقیق برای پیش بینی است و می تواند مسیرهای زندگی شما را روشن کند.

فال روزانه فرشته متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Achaiah

ای مرد صبور! من آچایا هستم، فرشته صبر و کشف اسرار طبیعت. من حامل پیام امید و صلح در جهانی پر از سختی و آشوب هستم. به یاد داشته باشید که صبر کلید نجات است. با صبر و حوصله بر همه مشکلات غلبه می کنید و به اهداف خود خواهید رسید.

فال روزانه فرشته متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Adnachiel/Advachiel

با تشنگی به دانش در زندگی، غلبه بر هر مشکلی آسان است. با کار کردن و فکر کردن، مراقبه و سکوت، با کمک به دوستان و اطرافیانتان می توانید سریعتر پیشرفت کنید.

فال روزانه فرشته متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adnarel

ای مرد صبور! من آدنارل هستم، فرشته زمستان و «پروردگار من خداست». من حامل پیام امید و صبر در دنیایی پر از سختی و آشوب هستم. به یاد داشته باشید که زمستان یک پایان نیست، بلکه یک شروع جدید است. بذرهای امید در دل زمستان کاشته می شود و با فرا رسیدن بهار، گل های شادی و امید به ثمر می نشیند.

فال روزانه فرشته متولد تیرماه

نام لاتین فرشته: Aiel

ای آزاده! من آیل هستم، فرشته هوا و نفس. من حامل پیام امید و رستگاری در دنیایی پر از محدودیت و آلودگی هستم. به یاد داشته باشید که شما یک روح آزاد هستید. در اعماق وجودت میل به رهایی و پرواز وجود دارد. امروز از این میل به رهایی استفاده کنید و با رها کردن چیزی که مدتهاست ذهن شما را به خود مشغول کرده است به زندگی خود بازگردید.

فال روزانه فرشته متولد مرداد

نام لاتین فرشته: آکرازیل

ای جوینده! من اکرازیل هستم، فرشته فرستاده خدا و آشکار کننده اسرار الهی. در دنیای پر از رمز و راز، من حامل پیام امید و روشنایی هستم. به یاد داشته باشید که در عمق وجود شما میل به دانستن و کشف حقیقت است. امروز را به برنامه ریزی برای رسیدن به کار اختصاص دهید و از آنچه در زندگی شخصی و حرفه ای خود با آن سر و کار دارید آگاه شوید. آگاهی کلید حل همه چالش هاست.

فال روزانه فرشته متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Alimon

ای مرد شجاع! من علیمون، امیر فرشتگان و حافظ تو در برابر بلاها هستم. من حامل پیام امید و صلح در جهانی پر از خطر و ناامنی هستم. شما در برابر حوادث محافظت می شوید. پس از خطرات احتمالی که در مقابل خود می بینید نترسید و برای تغییر زندگی خود اقدام کنید. هیچ قدرتی بالاتر از قدرت اراده شما نیست.

فال روزانه فرشته متولد مهر

نام لاتین فرشته: Rochelle

اگر به ندای قلب خود گوش دهید، می توانید راه خود را به سوی خوشبختی در زندگی بیابید.

فال روزانه فرشته متولد آبان

نام لاتین فرشته: Mystique

با روحیه زندگی کنید و به جلو حرکت کنید و از کسانی که به شما می گویند نمی توانید دوری کنید. شما می توانید با خلاقیت خود نتایج شگفت انگیزی ایجاد کنید

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: Yvonne

شما رابطه خاصی با حیوانات دارید. حیوانات شما توسط فرشتگان در زمین و آسمان محافظت می شوند.

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: ونسا

در مورد مسائلی که تو را به شک و تردید می اندازد، فکر کن و این سؤال را مطرح کن که کدام راه مرا به رسالت الهی نزدیک می کند؟ مرا از چه راهی گمراه می کند و از آن باز می دارد؟

فال روزانه فرشته متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Indriel

شما پرورش دهنده نور هستید. بگذار نور و عشق الهی مانند یک فرشته بر زمین و ساکنان آن بتابد. به همین دلیل است که خداوند شما را آفریده است.

فال روزانه فرشته متولد اسفند

نام لاتین فرشته: صبر

اکنون زمان یادگیری و جمع آوری دانش است، از یادگیرنده بودن لذت ببرید زیرا دانش شما در آینده مفید خواهد بود.