فال فرشتگان 16 فروردین ماه

فال فرشتگان 16 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال فرشته یکی از روش های فال گرفتن برای پاسخ به سوالات مختلف است. در این روش فرشته ای انتخاب می شود تا با استفاده از نام و تاریخ تولد به شما کمک کند و به شما توصیه کند. فرشتگان برای هر فردی با توجه به ویژگی های هر فرد متفاوت هستند. برخی افراد نیز بر این باورند که طالع بینی فرشته روشی دقیق برای پیشگویی است و می تواند مسیرهای زندگی شما را روشن کند.

فال روزانه فرشته متولد فروردین

نام لاتین فرشته: عباسدارهون

ای خوش اخلاق! من عباسدارهون هستم فرشته ساعت پنجم شب. در سکوت و تاریکی شبی که خیلی ها به خواب می روند، من زمزمه امید و بیداری هستم. به یاد داشته باشید که یک نور الهی در اعماق وجود شما وجود دارد. این نور تاریکی را می شکند و شما را به سعادت و رستگاری می رساند. به قلبت گوش کن و دنبالش کن.

فال روزانه فرشته متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abathur Muzania

ای جوینده! من آباثور موزانیا، فرشته ستاره شمال در کیهان شناسی مندایی هستم. من راهنمای گمشدگان در تاریکی شب هستم، نور امید در دل تاریکی. به یاد داشته باشید که شما یک روح ابدی و قدرتمند دارید. سفر شما در این دنیای مادی سفری موقتی است و در نهایت به نور و رستگاری خواهید رسید. من در این جاده پر دست انداز همراه و دستیار شما خواهم بود.

فال روزانه فرشته متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adiririon

به یاد داشته باشید که شما ذره ای از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما قدرتی بی نهایت نهفته است که می تواند شما را در برابر هر چالشی حفظ کند. پس با قدرت به مسیر انتخاب شده ادامه دهید و با بروز اولین مشکل ناامید نشوید.

فال روزانه فرشته متولد تیرماه

نام لاتین فرشته: Adnarel

ای انسان صبور! من آدنارل هستم، فرشته زمستان و «پروردگار من خداست». من حامل پیام امید و صبر در دنیایی پر از سختی و آشوب هستم. به یاد داشته باشید که زمستان یک پایان نیست، بلکه یک شروع جدید است. بذرهای امید در دل زمستان کاشته می شود و با فرا رسیدن بهار، گل های شادی و امید به ثمر می نشیند.

فال روزانه فرشته متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Aiel

ای آزاده! من آیل هستم، فرشته هوا و نفس. من حامل پیام امید و رستگاری در دنیایی پر از محدودیت و آلودگی هستم. به یاد داشته باشید که شما یک روح آزاد هستید. در اعماق وجود شما میل به رهایی و پرواز وجود دارد. امروز از این میل به رهایی استفاده کنید و با رها کردن چیزی که مدتهاست ذهن شما را به خود مشغول کرده است، به زندگی خود بازگردید.

فال روزانه فرشته متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Mystique

با روحیه زندگی کنید و به جلو حرکت کنید و از کسانی که به شما می گویند نمی توانید دوری کنید. شما می توانید با خلاقیت خود نتایج شگفت انگیزی ایجاد کنید

فال روزانه فرشته متولد مهر

نام لاتین فرشته: Raye

یوگا و فعالیت های بدنی برای سلامتی، آرامش درونی و رشد معنوی شما در این زمان ضروری هستند.

فال روزانه فرشته متولد آبان

نام لاتین فرشته: ونسا

در مورد مسائلی که تو را به شک و تردید می اندازد، فکر کن و این سؤال را مطرح کن که کدام راه مرا به رسالت الهی نزدیک می کند؟ مرا از چه راهی گمراه می کند و از آن باز می دارد؟

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: آزور

آرزوی شما به زودی محقق خواهد شد. صبور باش. سعی نکنید چیزی را مجبور کنید.

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: آکاشا

شما یک معلم معنوی هستید: می توانید دیگران را نصیحت کنید و به آنها کمک کنید تا مواهب معنوی و رسالت الهی خود را در زندگی خود تشخیص دهند.

فال روزانه فرشته متولد بهمن

نام لاتین فرشته: مرلینا

شما احساس سردرگمی و سردرگمی می کنید زیرا دانش و اطلاعات کافی ندارید. بهتر است قبل از تصمیم گیری اطلاعات بیشتری کسب کنید و از افراد آگاه کمک بگیرید.

فال روزانه فرشته متولد اسفند

نام لاتین فرشته: صبر

اکنون زمان یادگیری و جمع آوری دانش و اطلاعات است، از یادگیرنده بودن لذت ببرید زیرا دانش شما در آینده مفید خواهد بود.