فال فرشتگان 20 خرداد ماه

فال فرشتگان 1 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال فرشته یکی از روش های فال گرفتن برای پاسخ به سوالات مختلف است. در این روش فرشته ای انتخاب می شود تا با استفاده از نام و تاریخ تولد به شما کمک کند و به شما توصیه کند. فرشتگان برای هر فردی با توجه به ویژگی های هر فرد متفاوت هستند. برخی افراد نیز معتقدند که فال فرشته یک روش دقیق فال گیری است و می تواند مسیرهای زندگی شما را روشن کند.

فال روزانه فرشته متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abalidoth

من به شما می گویم که تمایلات جنسی شما هدیه ای از طرف خداوند است. این خواسته ها دروازه ای برای عشق عمیق و صمیمیت با خود و دیگران است. از این خواسته ها نترسید و آنها را سرکوب نکنید. در عوض، آنها را با آغوش باز در آغوش بگیرید و از آنها برای ایجاد یک زندگی پر از عشق و اشتیاق استفاده کنید.

فال روزانه فرشته متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: عباسدارهون

ای خوش اخلاق! من عباسدارهون هستم فرشته ساعت پنجم شب. در سکوت و تاریکی شب که خیلی ها به خواب می روند، من زمزمه امید و بیداری هستم. به یاد داشته باشید که یک نور الهی در اعماق وجود شما وجود دارد. این نور تاریکی را می شکند و شما را به سعادت و رستگاری می رساند. به قلبت گوش کن و دنبالش کن.

فال روزانه فرشته متولد خرداد

نام لاتین فرشته: عبدیا

ای مرد شجاع و جستجوگر! من عبدیا هستم، فرشته نگهبان و خدمتگزار تو در راه جادویی تو. من در این سفر مرموز با شما خواهم بود و شما را از تاریکی ها و موانع محافظت خواهم کرد. به یاد داشته باشید که شما قوی و شجاع هستید و قادر به انجام هر کاری هستید. تاریکی هرگز نمی تواند نور شما را خاموش کند. ایمان را حفظ کنید و با شجاعت به جلو بروید.

فال روزانه فرشته متولد تیرماه

نام لاتین فرشته: Abathur Muzania

ای جوینده! من آباثور موزانیا، فرشته ستاره شمال در کیهان شناسی ماندایی هستم. من راهنمای گمشدگان در تاریکی شب هستم، نور امید در دل تاریکی. به یاد داشته باشید که شما یک روح ابدی و قدرتمند دارید. سفر شما در این دنیای مادی سفری موقتی است و در نهایت به نور و رستگاری خواهید رسید. من در این جاده پر دست انداز همراه و دستیار شما خواهم بود.

فال روزانه فرشته متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Admael

ای مرد اراده! من آدمیل هستم، فرشته ای که بر جهان حکومت می کند. در دنیای پر از سختی و آشفتگی، من حامل پیام امید و نیرو هستم. شما می توانید با توسل به نیروی عظیم امید بر همه چالش های دشوار غلبه کنید. تو بزرگتر از مشکلاتت

فال روزانه فرشته متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Adnachiel/Advachiel

با تشنگی به دانش در زندگی، غلبه بر هر مشکلی آسان است. با کار کردن و فکر کردن، مراقبه و سکوت، با کمک به دوستان و اطرافیانتان می توانید سریعتر پیشرفت کنید.

فال روزانه فرشته متولد مهر

نام لاتین فرشته: Adnai/Adnah

من فرشته زهره هستم که به معنای لذت است. وظایف خود را در زندگی انجام دهید تا بتوانید از آنها و کار سختی که انجام می دهید لذت ببرید. هرگز لذت را هدف اصلی زندگی خود تعریف نکنید.

فال روزانه فرشته متولد آبان

نام لاتین فرشته: Adonael (Adonaeth)

ای مرد شفا یافته! من آدونائیل هستم، فرشته غلبه بر شیاطین بیماری. من حامل پیام امید و سلامتی در دنیای پر از درد و رنج هستم. به یاد داشته باشید که شما قوی تر از هر بیماری هستید. در اعماق شما قدرتی باورنکردنی نهفته است که از شما در برابر انواع بیماری ها محافظت می کند.

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: Alimon

ای مرد شجاع! من علیمون، امیر فرشتگان و حافظ تو در برابر بلاها هستم. من حامل پیام امید و صلح در جهانی پر از خطر و ناامنی هستم. شما در برابر حوادث محافظت می شوید. پس از خطرات احتمالی که در مقابل خود می بینید نترسید و برای تغییر زندگی خود اقدام کنید. هیچ قدرتی بالاتر از قدرت اراده شما نیست.

فال روزانه فرشته متولد آذر

نام لاتین فرشته: Otzeana

شما در موقعیتی هستید که با واقعیت در ارتباط هستید. به قلب خود اعتماد کنید و آن را دوستانه بیان کنید.

فال روزانه فرشته متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Zanna

شما از تمام دردها و مشکلات دشواری که شما را تهدید می کند در امان هستید. راحت نفس بکشید و بدانید که در امان هستید.

فال روزانه فرشته متولد اسفند

نام لاتین فرشته: آستارا

تو شایسته بهترین هستی! شما با امیدها و رویاهای خود به ستاره ها می رسید و هیچ سازشی را نمی پذیرید.