فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 18 بهمن ماه

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 18 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پرطرفدار بین ما ایرانی هاست. به عنوان سایت تفریحی و انتخابتو سعی کرده ایم طالع بینی شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما دوستداران تهیه و ارائه نماییم. سپس فال خود را بخوانید.

علامت زودیاک شیخ بهایی در هجدهم بهمن ماه برای متولدین فروردین

امروز یک نفر بدون هیچ چشمداشتی به دیدن شما می آید و به احتمال زیاد به دیدن شما خواهد آمد زیرا به حمایت و احساس آرامشی که از شما می گیرد نیاز دارد. حتی اگر لیست کارهایی که امروز باید انجام دهید بسیار طولانی است یا قصد دارید امروز را صرفاً برای خود و استراحت بگذرانید، این شخص را از خود دور نکنید. نگران نباشید، پس از صحبت با این شخص، زمان کافی برای رسیدگی به کارهایی که برنامه ریزی کرده اید خواهید داشت. اگر احساس خستگی و بی حوصلگی می کنید، چند روز به تعطیلات بروید. گاهی اوقات کارهایی انجام می دهید که به آنها توجه نمی شود، بهتر است از تجربیات گذشته بهره مند شوید و از آنها درس های خوبی بگیرید وگرنه اشتباهات گذشته تکرار می شود. ورزش را فراموش نکنید فراموش نکنید که همسر و فرزندان خود را در همه تصمیمات خود در اولویت قرار دهید.

طالع بینی شیخ بهایی 18 بهمن برای متولدین فروردین

امروز ممکن است بخواهید در مورد برنامه های خود با خانواده و نزدیکان خود صحبت کنید و حتی در برنامه ریزی خود از آنها کمک بگیرید. اگر تنها زندگی نمی کنید، حتما در این مورد با هم اتاقی های خود صحبت کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا برنامه ها و برنامه های بهتر و کامل تری داشته باشید، بلکه به شما کمک می کند تا رابطه خود را تقویت کنید و احساس صمیمیت بیشتری داشته باشید. یکی از دوستان شما به کمک شما نیاز دارد اما خجالتی است که آن را با شما به اشتراک بگذارد. اگر خودتان متوجه این موضوع شدید، منتظر نمانید و برای کمک به او جلو بروید. احتمالا تصمیمات شما به دلیل شرایط غیرمنتظره و پیش بینی نشده لغو خواهد شد، ممکن است فردی از دوستان و آشنایان شما از شما کمک کند. اکنون زمان مناسبی برای تفریح ​​و مسافرت نیست، شما چاره ای ندارید جز اینکه زمان بیشتری را به کار یا مطالعه اختصاص دهید.

طالع بینی شیخ بهایی 18 بهمن برای متولدین خرداد

اگر چیزی شما را آزار می دهد، بهتر است در مورد آن با مادرتان یا فرد دیگری که از شما بزرگتر است و به اندازه کافی با او احساس راحتی می کنید صحبت کنید. ما همیشه در هر مرحله از زندگی خود به یک حامی و راهنمای نیاز داریم که به ما این احساس را بدهد که کسی هست که به ما اهمیت می دهد و در مواقع لزوم کنارمان خواهد بود، چه کسی بهتر است: مادر خودمان؟! البته فراموش نکنید که از این شخص قدردانی کنید. تا جایی که ممکن است با زور و عجله همه چیز را به جلو نبرید، شما زمان زیادی دارید که در آن می توانید با صبر و حوصله بیشتر امور خود را بهتر مدیریت کنید، با وجود پیشرفت هایی که اخیراً مشاهده کرده اید، همچنان احساس خوبی دارید. شما در کنترل هستید شما دست ندارید. شما مقصر واقعی هستید، کمی با خودتان مهربان تر باشید.

فال شیخ بهایی 18 بهمن برای متولدین تیرماه

اگر چیزی شما را آزار می دهد، بهتر است در مورد آن با مادرتان یا فرد دیگری که از شما بزرگتر است و به اندازه کافی با او احساس راحتی می کنید صحبت کنید. چه کسی بهتر از مادر خودمان که به ما این حس را می دهد که در هر مرحله از زندگی مان کسی هست که به فکر ما باشد و در مواقع لزوم کنارمان باشد؟! البته فراموش نکنید که از این شخص قدردانی کنید. موضوعی که برای شما بی اهمیت است برای شریک زندگی تان بسیار مهم است، بهتر است همین حالا به حرف او گوش دهید، از جایی غیرمنتظره هدیه یا پولی دریافت خواهید کرد که برای شما بسیار خوشایند خواهد بود. صدقه دادن به دل، گرفتاری ها را از شما دور می کند، بیهوده نگران نباشید.

طالع بینی شیخ بهایی 18 بهمن برای متولدین مرداد

حتما امروز کمی برای خودتان وقت بگذارید و به نیازهای روحی و عاطفی خود رسیدگی کنید. زمان کافی را به تنهایی اختصاص دهید و بقیه زمان خود را با فردی که دوست دارید بگذرانید. اگر احساس می کنید که او نسبت به نیازهای شما بی تفاوت است، بهتر است به جای عبوس کردن، در این مورد با او صحبت کنید. مطمئن باشید از شنیده هایش شگفت زده می شود و باور نمی کند که ناخواسته شما را تا این حد ناراحت کرده است. یک نفر سعی می کند شما را از تصمیمی که گرفته اید منحرف کند، به تحلیل او گوش دهید و در نهایت خودتان تصمیم مناسب را بگیرید. روندهایی در اطراف شما وجود دارد که باید با آنها سازگار شوید. گاهی اوقات باید برخی از مسائل را نادیده گرفت و همه را زیر ذره بین قرار نداد. مراقب باشید با تصمیم گیری های یک جانبه آتش اختلافات جزئی را شعله ور نکنید.

فال 18 بهمن شیخ بهایی برای متولدین شهریور

امروز روز بسیار خوبی برای خلق یک اثر هنری برای شما خواهد بود. شما ذاتا هنرمند هستید و گاهی این استعدادها را نادیده می گیرید یا حتی فراموش می کنید. لذتی که از ساختن هنر به دست می آورید وصف ناپذیر است و در حین انجام آن، فشارها و استرس های زیادی را که اخیرا به شما وارد شده را فراموش خواهید کرد. اگر قراری برای انجام کاری با کسی گذاشتید، تمام تلاش خود را بکنید تا به موقع برسید. در غیر این صورت، شریک زندگی شما فکر می کند که برای او ارزشی قائل نیستید. همه مثل شما فکر نمی کنند. مطمئن باشید که به تنهایی نمی توانید دیگران را تغییر دهید. اگر حق گفتن آن را دارید، شجاعانه و با آرامش از آن دفاع کنید. مشکل این است که شما نمی دانید چه کار می کنید و بر سر دوراهی قرار دارید. بهتر است با کسی مشورت کنید که به قضاوت او اعتماد دارید.

طالع بینی شیخ بهایی در 18 بهمن ماه برای متولدین مهر

امروز، فراموش نکنید که برای ارسال یک هدیه، نامه یا حداقل یک پیام محبت آمیز برای دوست یا عزیزی که دور از شما زندگی می کند، زمان بگذارید. این کار هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت، اما خودتان از انجام آن لذت خواهید برد و طرف مقابل را بسیار خوشحال خواهید کرد، به خصوص اگر خریدار از شما انتظار چنین چیزی را نداشته باشد. در محل کار، سعی کنید با دقت بیشتری نسبت به همیشه کار خود را انجام دهید، زیرا مقامات مافوق به شما چشم دوخته اند و با دیدن تلاش های شما ممکن است برنامه هایی برای ارتقای شغلی یا افزایش حقوق شما بیندیشند. شما فردی بسیار دوست داشتنی هستید و بهتر از هرکسی می دانید چه اشتباهی انجام داده اید، هر روز با اعتراف نکردن اشتباه خود بیشتر و بیشتر خود را درگیر می کنید، درسی آموختید که نحوه ملکه شدن را برای همیشه تغییر می دهد و مسیر تغییر را درک کنید. به یاد داشته باشید که در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد.

طالع بینی شیخ بهایی 18 بهمن برای متولدین آبان ماه

امروز روز خوبی برای زنده کردن ایده های خلاقانه در ذهنتان خواهد بود. اگر دوست دارید کار هنری انجام دهید، امروز فرصت خوبی برای این کار است. اگر متاهل هستید و فرزند دارید، سعی کنید فرزندان خود را نیز در این فعالیت شرکت دهید. شاید با دخالت آنها نتیجه آنطور که انتظار داشتید خوب نباشد، اما علاوه بر کمک به رشد خلاقیت آنها، زمانی را نیز به فرزندان خود اختصاص داده اید و به آنها ثابت کرده اید که برای شما مهم هستند. وقتی با انجام کاری به خواسته خود نمی رسید، اجازه ندهید ناامیدی و عصبانیت مشکلات بزرگتری برای شما ایجاد کند. شما ناخودآگاه محدودیت هایی برای خود قائل شده اید که ناشی از ترس ها یا خاطرات گذشته شماست. گذشته را رها کنید و برای فردا برنامه ریزی کنید در حالی که از امروز لذت می برید، به زور متوسل نشوید.

طالع بینی شیخ بهایی 18 بهمن برای متولدین آذر

شاید امروز صبح کمی بی حوصله و تنها باشید، اما اگر روز را با موسیقی شاد و پرانرژی شروع کنید، ناگهان متوجه می شوید که باتری هایتان شارژ شده و آماده اید تا روز را با انرژی کامل شروع کنید. موسیقی به شما این امکان را می دهد که با دنیای درونی خود ارتباط برقرار کنید و بنابراین گاهی اوقات حتی از ساعت ها مکالمه و مشاوره موثرتر است. امروز با معشوق خود بیرون می روید و قصد دارید طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهید، چه در ابتدای این رابطه باشید و چه مدت زیادی از آغاز عشق شما گذشته باشد. دو خبر از دور دریافت خواهید کرد. با موجی از انتظارات از دیگران روبرو خواهید شد، سعی کنید خودتان باشید و آن چیزی نباشید که دیگران انتظار دارند. اگر احساس می کنید دیگران چیزی را از شما پنهان می کنند، نگران نباشید، در مدت کوتاهی همه چیز فاش می شود و عجله در تصمیم گیری در این مورد شما را با مشکل بزرگ تری مواجه می کند.

طالع بینی شیخ بهایی 18 بهمن برای متولدین آذرماه

امروز روز خوبی برای خرید خواهد بود. شما توانایی زیادی در انتخاب بهترین محصولات با کمترین قیمت ممکن دارید و به نفع شماست که در صورت نیاز امروز چیزی بخرید. قبل از خرید، نگاهی به آگهی های مختلف بیندازید و ببینید کدام فروشگاه ها و مراکز خرید برای محصولات خود تخفیف دارند. فقط مراقب باشید چیزهایی را که واقعاً به آنها نیاز ندارید نخرید و فقط روی لیست خرید خود تمرکز کنید و بودجه ای که دارید را در نظر داشته باشید. حتی اگر در مورد چیزی حق با شماست، بهتر است بیشتر از این اصرار نکنید زیرا نتیجه معکوس خواهد داشت، نظر خود را بگویید و تصمیم گیری را به دیگران بسپارید. اگر به کسی بدی کردی استغفار کن و احسان نکن. مشکلی در کار شما وجود دارد، این روزها که می توانید به راحتی عصبانی شوید و زبان به شکایت باز کنید کمی آرامتر عمل می کنید.

طالع بینی شیخ بهایی در 18 بهمن ماه برای متولدین بهمن ماه

احتمالا امروز خیلی سرتان شلوغ خواهد بود و حتی اگر کار زیادی ندارید، فهرست بلندبالایی را برای خود آماده خواهید کرد. خوشبختانه امروز انرژی زیادی را در وجود خود احساس می کنید و این انرژی به شما انگیزه می دهد که به دنبال کارهایی بروید که تا دیروز از انجامشان دوری می کردید و غفلت می کردید. بهتر است تمام روز را صرف کار نکنید، بلکه زمانی را به تفریح ​​و استراحت اختصاص دهید، در غیر این صورت فردا تمام روز خسته و بی حوصله خواهید بود. احتمال پیشرفت مالی وجود دارد پس با اشتیاق کارها را انجام ندهید زیرا کارها را به تاخیر می اندازید. نگران نباشید، کسی پشت شماست که از شما حمایت می کند. از یک مسافر خبرهای خوبی می شنوید، او به آنچه می خواهد می رسد و شما احساس آرامش می کنید. قبل از امضای قرارداد مطمئن شوید که اطلاعات لازم را جمع آوری کرده اید.

طالع بینی شیخ بهایی 18 بهمن برای متولدین اسفند

چرا امروز به خودتان استراحت نمی دهید؟ امروز به اندازه کافی سخت کار کرده اید تا بتوانید آخر هفته خود را با خیال راحت شروع کنید! همه ما باید هر از چند گاهی استراحت کنیم و روزهایمان را آن طور که می خواهیم بگذرانیم. اگر واقعاً کارهایی دارید که نمی توانید آنها را به روز دیگری موکول کنید، ساعات اولیه روز را به آنها اختصاص دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. شما از چیزی که دارید راضی هستید. اخیراً گاهی اوقات آنقدر تحت فشار مالی قرار گرفته اید که صبر خود را از دست می دهید، به جای تسلیم شدن، راه جدیدی را امتحان کنید. چند کلمه تند شما را آزار می دهد و دوستانتان همیشه باید به روحیه شما توجه کنند. بهتره رفتارتو عوض کنی