فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 9 اسفند ماه

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 9 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پرطرفدار بین ما ایرانی هاست. به عنوان سایت تفریحی و انتخابتو سعی کرده ایم طالع بینی شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما دوستداران تهیه و ارائه نماییم. سپس فال خود را بخوانید.

فال فردا برای شیخ بهایی متولد فروردین

فروردین عزیز… صحبت هایی که امروز با معشوق یا یکی از عزیزانتان خواهید داشت، اطلاعات خوبی به شما می دهد که اگر درست از آنها استفاده کنید، هم برای شما و هم برای اعضای خانواده تان تاثیر مثبت خواهد داشت. امروز روز خوبی برای شروع یک شراکت است که آینده ای موفق و مطمئن خواهد داشت. مسائل حقوقی و اداری نیز امروز برای شما خوب پیش خواهد رفت. علاوه بر این، امروز بهترین فرصت برای ثبت نام در دوره آموزشی است که تصمیم گرفته اید.

فال شیخ بهایی فردا برای متولدین فروردین

اردیبهشت ماهی عزیز… اگر از نظر عاطفی به مشکلی برخورد کرده اید، باید خودتان آن را حل کنید. هیچ کس شما را بهتر از خودتان نمی شناسد، پس زیاد از دوستانتان نصیحت نکنید. روزهای خوبی در پیش رو دارید، پس برای احساسات خود ارزش قائل باشید. همیشه مشکلاتی در زندگی وجود دارد، پس با کوچکترین سختی خود را گم نکنید. برای تغییر روحیه و رویه خود به مجالس و مهمانی های دوستانه و خانوادگی بروید. هدف خود را زود انتخاب کنید، زمان می گذرد.

فال فردا شیخ بهایی برای متولدین خرداد

خرداد ماهی عزیز… از منظر منطقی با مشکلات روبرو شوید، این منطق می تواند رمز موفقیت شما باشد. امروز بهتر است به توصیه های دیگران گوش ندهید و با ذهن خود عمل کنید. اگر به مراسمی دعوت شده اید که واقعا نمی خواهید در آن شرکت کنید، توصیه می کنیم افکار منفی را کنار بگذارید زیرا اتفاقات بسیار خوبی در انتظار شما خواهد بود.

فال فردای شیخ بهایی برای متولدین تیرماه

جولای عزیز… امروز وقت آن است که به چیزی که مدتها منتظرش بودید برسید. به نظر می رسد این موضوع کمی دیر شده است، اما اکنون نوبت شماست. در این بین ممکن است یک مانع فکری یا واقعی پیش روی شما باشد، اما فرصتی برای به تعویق انداختن نیست و نباید فرصت را از دست بدهید. به جای بهانه آوردن، دست به کار شوید و برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. نتیجه کار شما بستگی به تلاش شما دارد. اگر می خواهید در این مورد با شخصی که به او اعتماد دارید مشورت کنید، سعی کنید از کلمات به درستی استفاده کنید. گاهی اوقات، عدم بیان یک جنبه از حقیقت باعث می شود که طرف مقابل نتواند اصل موضوع را به درستی درک کند و بنابراین نمی تواند قضاوت درستی در مورد وضعیت شما داشته باشد.

فال فردا شیخ بهایی برای متولدین مرداد ماه

مرداد عزیز… امروز نگاهی به خانه خود بیندازید و ببینید کدام قسمت های خانه نیاز به تعویض یا تعمیر دارند. اگر قرار است یکی از دوستانتان به زودی به شما سر بزند، بهتر است منتظر نمانید و همین حالا شروع به انجام این تغییرات کنید. لازم نیست هزینه زیادی خرج کنید، با رنگ آمیزی دیوارها و قاب پنجره ها یا چیدمان مجدد مبلمان به خانه خود ظاهری جدید ببخشید. امروز ممکن است به دلیل تفاوت در دیدگاه ها و اهدافتان با اطرافیانتان مشکل پیدا کنید. بحث و جدل فایده ای ندارد، بهتر است سعی کنید نقاط مشترکی پیدا کنید.

فال فردا شیخ بهایی متولد شهریور

شهریور ماهی عزیز… تو امروز فوق العاده حساسی، اما خدا را شکر احساس درونی تو را به درستی راهنمایی می کند. با این حال، باید تا بهترین زمان ممکن برای ابراز این احساسات صبر کنید تا دیگران متوجه صحبت شما شوند. فرصت های زیادی در راه است و نباید با دیدن اولین فرصت دست و پای خود را گم کنید. امروز بر خلاف معمول، ریسک کردن را انتخاب می کنید و مسیر معمول را دنبال نمی کنید. اگر این تغییر در نگرش شما آگاهانه و حساب شده باشد، می تواند نتایج مثبتی برای شما به ارمغان بیاورد، فرصت های جدیدی را به ارمغان بیاورد و مسیر جدیدی به زندگی شما ببخشد.

فال فردا شیخ بهایی برای متولدین مهر

مهرماهی عزیز… بعد از یک دوره جنون آمیز با فعالیت و دردسرهای فراوان بالاخره اوضاع به حالت عادی برگشت. زندگی آرام شده است و اگرچه سطح انرژی شما ممکن است پایین باشد، اما احساس راحتی و آرامش می کنید. برای انجام وظایفی که بر عهده دارید عجله نکنید، می توانید این کارها را به روز دیگری بسپارید و زمانی که حوصله دارید انجام دهید. هر زمان اضافی که دارید، آن را به آرامش و لذت بردن از آرامش بگذرانید. احساس گناه نکنید، فردا روز بهتری برای کار و فعالیت خواهد بود. ممکن است بین شما و همسرتان اختلاف نظر وجود داشته باشد. سعی کنید یک طرفه نزد قاضی نروید و اجازه ندهید اختلاف شما جدی شود.

فال فردا شیخ بهایی متولد آبان

آبان ماهی عزیز… امروز در خانه شما آرامش است و می توانید به خوبی با سایر اعضای خانواده ارتباط برقرار کنید. به عبارت دیگر، شما تله پاتیک هستید. شاید این حالت برای شما کمی عجیب به نظر برسد اما لحظات خوبی را برای شما رقم بزند. برای حفظ انرژی مثبت خود از افرادی که مزاحم شما هستند دوری کنید، انرژی خود را از طبیعت بگیرید و به دیگران انتقال دهید. اگر مجرد هستید، شانس خود را برای یافتن شریک زندگی خود با حضور در مکان های عمومی افزایش خواهید داد.

فال فردا شیخ بهایی برای متولدین آذر

آذرماهی عزیز… احساسات اطرافیان خود را نسبت به شرایط خاص به راحتی نادیده نگیرید. شاید بهتر باشد در این روز تا حد امکان از دیگران دوری کنید. اگرچه شما خودتان می توانید خیلی منطقی و بدون پرداختن به مسائل عاطفی با موقعیت های مختلف روبرو شوید، اما دیگران خیلی زود حرف های شما را برای خود می گیرند و از دست شما عصبانی می شوند. برخی از این افراد برای شما بسیار مهم هستند، پس به نیازهای آنها توجه کنید، سعی کنید قلب آنها را به دست آورید و با احترام با آنها رفتار کنید.

فال فردای شیخ بهایی برای متولدین آذرماه

دی ماهی عزیز… امروز تعادل را در دنیای اطراف خود احساس خواهید کرد، حتی اگر موانع کوچکی در مقابل شما باشد. ممکن است بین شما و یکی از اطرافیانتان که با ایده ها و برنامه های شما موافق نیست، درگیری ایجاد شود و بحث ممکن است کمی داغ شود. حتی بعد از ظهر دیگران را با رفتار خود عذاب خواهید داد. مبارزه برای قدرت و کنترل باعث می شود دیگران احساس کنند آزادی آنها از آنها سلب شده است و از همکاری با شما امتناع می کنند. اگر احساس می کنید با دیگران کنار نمی آیید، عقب نشینی کنید و منتظر بمانید تا اوضاع به حالت عادی برگردد تا این اختلافات به یک دعوای تمام عیار تبدیل شود.

فال فردا شیخ بهایی متولد بهمن

بهمن ماهی عزیز… مردم خیلی به موقعیت شما حسودی می کنند. مراقب باشید امروز کجا می روید و با چه کسانی صحبت می کنید، زیرا پشت این نقاب ها افرادی هستند که از روی حسادت می خواهند با حرف های خود شما را آزار دهند. کلید موفقیت امروز شما این است که آنها را ببینید و از آنها دوری کنید. یکی از دوستانتان به شما پیشنهاد سفر داده است، هرچند ممکن است در مورد آن مطمئن نباشید، توصیه ما این است که آن را بپذیرید زیرا از نظر عاطفی اتفاقات خوبی برای شما خواهد افتاد.

فال فردای شیخ بهایی برای متولدین اسفند

اسفند ماهی عزیز… برخی مسائل و تغییرات از کنترل شما خارج است. امروز وضعیت به طور ناگهانی و بدون اینکه شما انتظارش را داشته باشید تغییر کرد. شاید دیروز می توانستید به راحتی تصمیم بگیرید اما امروز با تغییر شرایط این تصمیم گیری ها بسیار سخت شده و به مدال المپیک رسیده است. ذهن و منطق شما نمی تواند این تغییرات را درک کند، اما نگران نباشید، نیروی درونی شما را در مسیر درست هدایت می کند. شما به اطرافیان خود توجه زیادی دارید، اما گاهی اوقات بیش از حد در کار و زندگی آنها گرفتار می شوید. هر کس باید به کار خودش فکر کند