فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 7 اردیبهشت ماه

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 7 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پرطرفدار بین ما ایرانی هاست. به عنوان سایت تفریحی و انتخابتو سعی کرده ایم طالع بینی شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما دوستداران تهیه و ارائه نماییم. سپس فال خود را بخوانید.

♈ فال شیخ بهایی برای متولدین فروردین

امروز عالی است! دنیا را مثل کف دست می فهمی و همه چیز را به زیبایی رصد می کنی. برای به دست آوردن آنچه می خواهید فقط یک ریسک کوچک می طلبد. اگر هنوز مجرد هستید، ممکن است عاشق یکی از اعضای خانواده خود شوید. مواظب باش، زیاد هول نشوی، بهانه ای پیدا کن و یک روز با او برای ناهار یا شام بیرون برو و ببین چه در سر دارد. ممکن است در همان روز به آرزوی خود نرسید، اما گام خوبی در جهت تحقق آن بردارید. مشکل مالی هم دارید که باید حل کنید. اختلافات خانوادگی را کنار بگذارید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. به اجازه نیاز دارید، پس دست به کار شوید. در پایان روز یک پیشنهاد جذاب دریافت خواهید کرد. قبل از پذیرش فکر کنید وگرنه بعدا پشیمان خواهید شد.

♉ زودیاک شیخ بهایی برای متولدین فروردین صحیح است

مثبت اندیشی خوب است، اما مراقب باشید آنقدر تحت تأثیر تخیل و مثبت اندیشی قرار نگیرید که از واقعیت منحرف شوید. کمی واقع بین باشید و با عقل و منطق پیش بروید. امروز می توانید عشق خود را پیدا کنید! البته اگر مجرد هستید. امروز عاشق کسی خواهید شد. مواظب باش عاشق یه آدم واقعی بشی نه آدم رویایی! شاید زمان ازدواج فرا رسیده باشد! اگر در یک رابطه هستید، شاید امروز وقت آن است که یک قدم جدی بردارید و از محبوبتان خواستگاری کنید. ممکن است امروز اتفاق بدی بیفتد اما نگران نباشید! این یک فرصت بسیار خوب برای شما خواهد بود. شاید مقداری پول در بیاورید، اما مراقب باشید همه آن را خرج نکنید! مقداری نگه دار شما در گذشته مشکل عاطفی داشتید، اشتباه کردید. مواظب باشید امروز دوباره همان اشتباه را تکرار نکنید.

♊ فال شیخ بهایی برای متولدین خرداد

حرف های کسی را باور نکنید، حتی اگر یکی از نزدیک ترین افراد زندگی امروز شما باشد! مردم ممکن است نیت بدی نداشته باشند، اما همیشه کارها را درست انجام نمی دهند. با منطق خود پیش بروید و هر چه می شنوید کورکورانه باور نکنید. اگر فکر می‌کنید وقت آن رسیده که حیوان خانگی بگیرید، امروز به یک پناهگاه بی‌خانمان‌ها بروید و برای خود یک دوست پشمالو پیدا کنید. این روزها کار زیادی در خانه دارید و کاملا خسته هستید. اشکالی ندارد از دیگران کمک بخواهید! برخی از وظایف خود را به دیگران بسپارید و نفس راحتی بکشید. یکی از دوستان شما مشکل دارد و به کمک شما نیاز دارد. به یاد داشته باشید که او در لحظات سخت شما با شماست، پس وقتی نوبت شماست او را رها نکنید. اگر چیزی در دلتان هست، آن را بگویید و اجازه ندهید طرف مقابلتان حدس بزند چه چیزی در ذهن شماست.

♋ علامت زودیاک شیخ بهایی متولد تیرماه

امروز ایده ای به ذهن شما می رسد، اما آن را زیاد به حساب نیاورید! در ابتدا فکر می کنید این ایده عالی است، اما وقتی کمی دقیق تر نگاه کنید، خواهید دید که آنقدرها هم عالی نیست. به دنبال راهی برای رفع آن نباشید، فقط ایده دیگری داشته باشید. به زودی سفر داری شاید دعوتنامه ای برای یک مهمانی داشته باشید. حتما دعوت را بپذیرید، روز زیبایی در انتظار شماست. نگاهی تازه به زندگی خود بیندازید! امروز از منظر دیگری به وقایع پیرامون خود نگاه می کنید. ممکن است متوجه چیزهایی شوید که قبلاً به آنها توجه نکرده اید. از این ظاهر جدید استفاده کنید و تصمیم درستی بگیرید، اما به یاد داشته باشید که وقت بگذارید. به دیگران زمان بدهید تا به نتیجه درست برسند. به زودی خبرهای بسیار خوبی به شما خواهد رسید. بسیار مهم است که به عزیز خود احترام بگذارید. بیشتر از دیگران به او احترام بگذارید و از او قدردانی کنید.

♌ علامت زودیاک شیخ بهایی متولد مرداد

امروز انگار همه توطئه می کنند تا اعصاب شما را خراب کنند! صبور باشید و خونسردی خود را حفظ کنید. عصبانی شدن و مشاجره کردن وضعیت را بدتر می کند. به حرف دیگران اهمیت نده بگذار خودشان باشند. یه مدت با خودت خلوت کن به این ترتیب می توانید از انرژی منفی اطراف خود دور شوید و ذهن خود را آرام کنید. شما تنها کسی نیستید که امروز احساس ناراحتی می کنید. خیلی های دیگر هستند که وضع مالی خوبی ندارند. اگر با همه با مهربانی و احترام رفتار کنید، می توانید این روز سخت را پشت سر بگذارید. برای آینده برنامه ریزی خوبی داشته باشید. من مطمئن هستم که می توانید به تمام رویاهای خود برسید. بدهی دارید که شما را نگران می کند، اما نگران نباشید، پول را ترتیب می دهید و در مدت کوتاهی از شر آن خلاص می شوید. شاید تصمیم بگیرید شغل خود را تغییر دهید یا در شهر دیگری زندگی کنید. اما فعلا صبر کنید، الان وقتش نیست.

♍ علامت زودیاک شیخ بهایی متولد شهریور

امروز احساس عدم تصمیم گیری می کنید. شما از یک طرف هدف دارید و می خواهید به آن برسید، اما از طرف دیگر چیزی شما را از رسیدن به هدفتان باز می دارد. این بسیار دشوار است و شما می خواهید این مشکل را در اسرع وقت حل کنید. شاید فکر می کنید می توانید همه را کنار بزنید و به زور به آنچه می خواهید برسید، اما این فقط شما را بیشتر مضطرب می کند. بهتر است با دیگران کنار بیایید و راه حلی بیابید که هم به نفع شما باشد و هم دیگران. اکنون زمان آن است که با مشکلات عاطفی خود روبرو شوید و آنها را حل کنید. اگر آنها را اینگونه رها کنید، روزی طوری در مقابل شما ظاهر می شوند که هرگز تصورش را هم نمی کردید. کسی هست که نقشه های کودکانه می کشد و می خواهد شما را عصبانی کند. حواستان به آن باشد و از آن دوری کنید. در جاهای دور دنبال خوشبختی نباش. خوشبختی در خانه به شما بسیار نزدیک است. فقط باید توجه کنید و آگاه باشید.

♎ علامت زودیاک شیخ بهایی متولد مهر

امروز مقداری پول دریافت می کنید که هرگز فکرش را نمی کردید. شاید پولی باشد که مدتها منتظرش بوده اید و وجود آن را فراموش کرده اید. هر چه که باشد، این پول برای شما سود زیادی خواهد داشت. با این کار می توانید مقداری از بدهی خود را پرداخت کنید. می توانید روی چیزی سرمایه گذاری کنید. شما حتی می توانید این مقدار پول را به عشق خود بدهید! هر کاری که با این پول انجام دهید، مطمئن هستم که شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. شما یک دوست قدیمی دارید که مدت زیادی است از او خبری ندارید. امروز فرصت خوبی است برای دیدار و گفتگو با او. شما هر دو خیلی تغییر کرده اید، اما من مطمئن هستم که هنوز هم می توانید دوستان خوبی باشید. شما بسیار موفق خواهید بود. این چیزی است که برای آن سخت کار می کنید و در نهایت نتیجه می گیرید. شما از دست کسی عصبانی هستید و می خواهید انتقام بگیرید. اما این کار را نکن این فقط وقت و انرژی شما را تلف می کند.

♏ علامت زودیاک شیخ بهایی متولد آبان

امروز روز شانس شماست! ستاره ها فرصت های جدید زیادی را در اختیار شما قرار می دهند. فرصت های جدیدی برای پیشرفت شغلی و افزایش درآمد خود خواهید یافت. شما همچنین دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد و این واقعیت که یکی از این دوستان از جنس مخالف است، احساس متقابلی بین شما دو نفر ایجاد می کند. به طور خلاصه امروز برای شما روزی پر از شانس و موفقیت است، هم در کار، هم تحصیل و عشق. اگر به دنبال وام یا پول هستید، در لحظه آخر آن را دریافت خواهید کرد. اخباری خواهید شنید، اما منفی نگاه نکنید. یک سوء تفاهم ساده کمی پیچیده شده است و هر چه بیشتر ادامه یابد بدتر می شود. آرام بمانید و از حادثه دور شوید تا بتوانید اوضاع را بهتر ببینید.

♐ علامت زودیاک شیخ بهایی متولد آذر

به نظر می رسد امروز کمی ترس وارد بدن شما شده است. احساس می کنید یک قدم اشتباه می تواند تمام برنامه های شما را خراب کند و پشیمانی بزرگی را به همراه داشته باشد. این کار نمی کند! سعی کنید نفس عمیق بکشید و با اعتماد به نفس بیشتری راه بروید. امروز کمی بیش از حد حساس بوده اید و به نظر می رسد هر چیزی که به شما می گویند به نوعی برای شما مناسب است. به یاد داشته باشید که همه به آنچه می گویند معنی نمی دهند، پس بحث را شروع نکنید. مشکلی دارید که شما را نگران می کند. برو از بقیه بپرس ببین نظرشون چیه حال یکی از دوستانتان خوب نیست، به او زنگ بزنید و او را تنها نگذارید. خبرهای خوبی برای شما دارم! کسی که به شما بدهکار است در نهایت شما را اذیت می کند و می خواهد شما را پس بدهد!! پس شاد باشید و نفس راحتی بکشید.

♑ علامت زودیاک شیخ بهایی متولد آذر

به نظر می رسد امروز از دست همه عصبانی شده اید! انگار نه نون دیدی نه پنیر! اما نگران نباشید، آنقدرها هم پیچیده نیست. طوری رفتار کنید که این ناراحتی ها به دوستی های شما آسیب نرساند. به یاد داشته باشید که عصبانیت و دعوا اوضاع را بدتر می کند. یه خبر خوب دارم! با یک خانم در یک گروه عمومی ملاقات خواهید کرد. این آشنایی به سرعت به یک دوستی نزدیک تبدیل می شود. این خانم نه تنها بسیار مهربان و باحال است، بلکه شباهت های زیادی با شما دارد. توجه داشته باشید که او در کار و در باران بسیار جدی است و شوخی را دوست ندارد. به طور کلی، یک روز پرماجرا و شاد در انتظار شماست. از این فرصت استفاده کنید و لذت ببرید. به یاد داشته باشید که خانواده همیشه از شما حمایت می کنند، پس از آنها غافل نشوید.

♒ علامت زودیاک شیخ بهایی متولد بهمن

شما همیشه به دنبال بهترین ها برای خود و عزیزانتان هستید. اما چیزی وجود دارد که باید به شما بگویم: شما نمی توانید دنیا را متفاوت بخواهید و همچنان به وضعیت موجود وابسته باشید. انعطاف پذیر باشید و با تغییرات کنار بیایید. دنیا مطابق میل تو نخواهد چرخید! اخبار بیشتر: احتمالاً عاشق یکی در مغازه کارت فروشی خواهید شد. اما مراقب باشید! قبل از عاشق شدن کمی صبر کنید. شاید این احساس فقط یک عشق موقت باشد. شما عاشق تعارف هستید! این چیز خوبی است، اما مراقب باشید برای جلب توجه دیگران، از اهداف خود منحرف نشوید و به فردی دیگر تبدیل نشوید. به طور کلی، فال امروز می گوید وقت آن است که به خود استراحت دهید و یک برنامه جدید برای حرکت به جلو در زندگی خود تنظیم کنید. شاید یک سفر، یک شغل جدید یا حتی تغییر در روابط خود با مردم… هر چه هست، کاری انجام دهید که رنگ و بوی جدیدی به زندگی شما بدهد.

♓ علامت زودیاک شیخ بهایی متولد اسفند

شما اهداف و رویاهای زیادی در ذهن خود دارید و می خواهید به همه آنها برسید. اما صبر کن مرد! یک قلم و کاغذ بردارید و تمام اهدافی را که در ذهن دارید بنویسید. بعد از آن مدتی به آن فکر کنید و ببینید کدام یک برای شما در اولویت هستند و کدام یک حال شما را بهتر می کند. هنگامی که اولویت های خود را مشخص کردید، نوبت به آزمایش می رسد. تا زمانی که به نتیجه نرسیدی دست از تلاش برندار. مطمئن باشید که به تمام اهداف خود خواهید رسید. در واقع امروز اتفاقی خواهد افتاد که باید با اطمینان کامل با آن روبرو شوید. شاید عده ای حسود و فضول حرف های بی ربط بزنند و بگویند اعتماد به نفس کاذب نشان می دهید. اما آنها را در جایی که هستند رها نکنید! فقط به خودت و توانایی هایت ایمان داشته باش. مطمئن شوید که می توانید هر مشکلی را حل کنید.