فوری/ جاماندگان سهام عدالت عجله کنید

فوری جاماندگان سهام عدالت عجله کنید


سایت تفریحی روز:

مهدی حاجیوند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور بورس گفت: اسفندماه از طرف سازمان بورس، شرکت سپرده گذاری مرکزی و سازمان حسابرسی جلسه ای برگزار کردیم تا در مورد اینکه آیا مردم هستند یا خیر. در این زمینه مورد نیاز است. مراجعه به صندوق برای تعیین سهام عدالت شخص متوفی. این وضعیت در حال حاضر در حال شناسایی است و امیدواریم سازمان حسابرسی هر چه سریعتر در این زمینه تصمیم گیری کند.

این مسئول تصریح کرد: اما آنچه در اینجا باید مورد تاکید قرار گیرد این است که مردم می توانند برای تعیین سهام متوفی به شعب بانک ها یا کارگزاری های منتخب مراجعه کنند. امیدواریم با ایجاد هماهنگی خوب بین شرکت نگهبانی مرکزی، باجه‌های عوارض و قوه قضائیه، افرادی که به این روش متوسل می‌شوند، در این فرآیند شناسایی شوند.

وی در پایان گفت: تا زمان پرداخت مرحله سوم و پرداخت سود سهام عدالت، هر فردی که دارایی متوفی را به ارث می برد و مراحل واگذاری سهام را طی می کند، می تواند سود را به صورت یکجا و کامل دریافت کند.

سود سهام عدالت که اخیرا رئیس سازمان بورس در خصوص واریز مرحله سوم گفت: امیدواریم تا خرداد ماه بتوانیم سود را جمع آوری کنیم و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم.

سود سهام عدالت در سال 1402 به دو مرحله تقسیم شد که مرحله اول در آذر و مرحله دوم در هفته آخر اسفند واریز شد.

به گزارش تجارت نیوز، چندی پیش رئیس سازمان بورس در خصوص سپرده مرحله سوم گفت: امیدواریم تا خرداد ماه بتوانیم سود جمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته زمان دقیق آن مشخص شود. توسط هیات عالی بورس.

مشاور رئیس سازمان بورس گفت: پرداخت فاز سوم سود سهام عدالت برای سال مالی 1402 در خرداد (1403) سال جاری برنامه ریزی شده است.

به گفته وی، پرداخت سود سهام عدالت در دو مرحله قبل از سال 1402 به ترتیب در روز عید آذر و شب به حساب سهامداران واریز شد.