پرچم فلسطین بر سینه گای پیرس بازگشت/ تحقیر رسانه ای

پرچم فلسطین بر سینه گای پیرس بازگشت تحقیر رسانه ای

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، گای پیرس بازیگر استرالیایی به عنوان یکی از چهره های مهمان جشنواره کن عکسی برای مجله فرانسوی «ونیتی فر» گرفت.

پیرس در حالی که روی صندلی نشسته بود به دوربین لبخند زد. در همین حال او یک سنجاق با پرچم فلسطین در یقه سمت چپ کت خود داشت و دستبندی بافته شده با رنگ های فلسطینی به مچ دست داشت.

اما زمانی که این عکس در سایت فرانسوی «ونیتی فر» و اکانت رسمی اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، خبری از این عناصر مبنی بر حمایت این بازیگر از مردم فلسطین منتشر نشد.

یک سایت فرانسوی در توییتر نوشت: مجله مشهور آمریکایی «ونیتی فیر» عکس گای پیرس بازیگر و موسیقیدان را که سنجاقی بر تن داشت به نشانه همبستگی با فلسطین در جشنواره کن فتوشاپ کرد اما دستبند را فراموش کردند. فلسطین رنگ ها را فتوشاپ می کند. این پیام که به انگلیسی هم ترجمه شده بود در مدت کوتاهی منتشر شد و خشم کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت.

Vanity Fair بعداً وب سایت خود را به روز کرد تا عکس ویرایش شده را با عکس اصلی جایگزین کند. در زیر پرتره پیرس آمده است: نسخه قبلی این تصویر در سایت ظاهر شد، اما این نسخه اصلی است و ما صمیمانه عذرخواهی می کنیم.

از حدود 8 ماه پیش که رژیم صهیونیستی تهاجم نظامی بی امان خود به غزه را آغاز کرد، نام های معروف در رویدادهای مهمی همبستگی خود را با فلسطینی ها نشان دادند. کیت بلانشت با لباسی که یادآور پرچم فلسطین بود و بلادید که لباسی با روسری فلسطینی به تن داشت از جمله این چهره ها در جشنواره فیلم کن امسال بودند.

به گزارش آسوشیتدپرس، حمله بی سابقه رژیم صهیونیستی به خاک فلسطین منجر به کشته شدن حدود 36 هزار نفر در غزه و آواره شدن صدها هزار نفر شد.

دیوان بین المللی دادگستری سازمان ملل روز جمعه به رژیم صهیونیستی دستور داد تا عملیات نظامی خود در رفح را متوقف کند.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین