پیام تسلیت مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی در پی شهادت آیت الله رئیسی

پیام تسلیت مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی در پی شهادت

به گزارش خبرگزاری انتخابتو به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، متن این پیام به شرح زیر است:

«در میان مؤمنان مردانی هستند که بر عهد خود با خدا وفادارند، برخی از آنان به عهد خود وفا می‌کنند و برخی صبر می‌کنند و هرگز وعده خود را تغییر نمی‌دهند».

شهادت مظلومانه سیدالسهدایی خمت، خادم الرضا، شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و یاران باوفایش را تسلیت عرض می نمایم و به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم. . ملت ایران و خانواده صبور و مجاهد این شهدای عزیز.

این ضایعه دردناک و سنگین برای مردم ایران و حامیان آنها بسیار سخت و طاقت فرسا است، اما برای آن شهدای عزیز، نعمت دیگری از جانب خداوند متعال است. گواه هنر مردان الهی مایه سرافرازی و سعادت ابدی است. شهادت این خادمان مؤمن انقلاب اسلامی علاوه بر سعادت ابدی برای آنان، الگوی راستین خدمت، ملت گرایی، انقلابی گری، وفاداری، ولایت مداری، میهن پرستی، مظهر جاودان زندگی مؤمنانه و مجاهدانه و واقعی خواهد بود. نمونه ای از زمان فعلی و کنونی ما نسل های آینده تشنه الگو، آموزش تداوم پیشرفت کشور و خدمت به عموم مردم هستند، الگوی همیشگی خدمت صادقانه را پیش روی خود دارند.

ملت وفادار ایران و سایر خادمان ملت در طوفان سهمگین حوادث قدردان خادمان شهید و صالح خود هستند و همچون گذشته با آرمان های والای انقلاب اسلامی امام راحل (ره) بر عهد خود پافشاری می کنند. ) و رهبری حکیم و خردمند برای پیشرفت کشور.

مجید زین العابدین

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی

245245

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین