چرا 8 میلیون تومان زیارت به حساب فلانی واریز نشد؟

چرا 8 میلیون تومان زیارت به حساب فلانی واریز نشد؟

به گزارش انتخابتو، سازمان حج و زیارت علت واریز نشدن پول باقی مانده از حج 1402 به حساب برخی از زائران را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، این مبلغ (85 میلیون ریال/8 میلیون و 500 هزار تومان) با تغییر در برخی فرآیندها به منظور مدیریت هزینه‌های حمل و نقل، مواد غذایی و مواد، پرداخت می‌شود. و بخش خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین مقرر شد با حمایت دولت در تامین هزینه های لازم برای حمل و نقل هوایی و فرودگاهی، تعداد خادمان (عوامل اداری، فرهنگی و پزشکی) کاهش و از سوی دیگر به حساب زائران بازگردانده شود. خدمات. در مدتی

بر اساس بیانیه این سازمان، علت عدم دریافت مبلغ درخواستی تعداد معدودی از 82 هزار و 500 زائر در روزهای گذشته مربوط به حساب های بانکی این افراد است.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، 66 هزار و 75 داوطلب زائر در بانک مرکزی حساب فعال داشتند که مبلغ درخواستی به حساب آنها واریز و برای آنها پیامک ارسال شد.

در مجموع 9 هزار و 789 داوطلب زائر در بانک ملت حساب فعال دارند که مبلغ درخواستی به حساب آنها واریز و برای آنها پیامک ارسال شد.

سال گذشته در مجموع 75 هزار و 864 داوطلب زائر مبالغ تعیین شده را دریافت کردند.

1402 با احتساب مبالغ واریز شده به حساب داوطلبان حج تمتع در بانک های ملی و ملی، برای زائرانی که هنوز مبلغ مورد نیاز را دریافت نکرده اند پیامک ارسال می شود.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد که از مجموع 82 هزار و 500 زائر (حدود 6 هزار و 636 نفر) تعداد معدودی به دلیل نداشتن حساب در بانک های ملی و ملی نتوانستند وجه مسترد شده را دریافت کنند.

زائران باقی مانده باید طبق پیامک ارسالی به سامانه رزرواسیون سازمان حج و زیارت مراجعه و شماره شبا خود را ثبت کنند.

سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: در صورتی که زائران سه گروه فوق اطلاعات لازم را دریافت نکردند یا پیامک دریافت نکردند، باید با اداره حج و زیارت استان خود تماس گرفته و از نحوه دریافت وجه خود مطلع شوند. اعلامیه کد ملی

۲۳۳۲۱۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین