آخرین جزئیات سومین جشن «مهر سینمای ایران» از دبیر این رویداد

آخرین جزئیات سومین جشن مهر سینمای ایران از دبیر این

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، کدیر آشنا به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره مهر سینمای ایران گفت: سومین جشنواره ملی مهر سینمای ایران با برپایی جشنی در بیستم شهریور ماه برای تجلیل از هنرمندان سینمای هرمزگانی کار خود را آغاز کرد. . بر اساس برنامه ریزی های انجام شده حداکثر تا ساعت 10 مهرماه تمامی 31 استان کشور با برپایی آیینی از خدمات هنرمندان و فعالان کمتر دیده شده عرصه سینما تجلیل می کنند و در برگزاری بهتر دوره سوم ما را همراهی می کنند. این رویداد

وی پس از برگزاری مراسم جداگانه در هر استان که تاکنون 4 مورد آن برگزار شده است، گفت: در 11 مهرماه میزبان هنرمندان برجسته معرفی شده از سوی استان ها خواهیم بود و اختتامیه این رویداد را خواهیم داشت. در موزه سینما.
دبیر جشن سومین مهر سینمای ایران با بیان اینکه تاکنون 4 استان در هرمزگان، البرز، گیلان و لرستان مراسم برگزار کرده اند، افزود: امروز 28 شهریور ماه در 2 استان جنوب کرمان، چهارمحال مراسمی برگزار می شود. و بختیاری جشن سومین مهر سینمای ایران برگزار شد.

آشنا افزود: همچنین ضمن برگزاری این جشن در استان گیلان پردیس آرش نیز با مشارکت رئیس سازمان سینمایی افتتاح شد و امروز آقای خزایی برای برگزاری این جشن در جنوب کرمان و افتتاح سینما به کرمان رفت. از این شهر

وی در ادامه سخنان خود گفت: تاکید ما بر برگزاری جشن در استان ها تمرکز بر مرکز استان نبود بلکه استفاده از ظرفیت سایر استان های استان بود که بحمدالله در استان ها انجام می شود.

آشنا با اشاره به اینکه در استان ها رویداد سینمایی نداریم که همه از سینماگران، کارگردانان، بازیگران، فرهنگیان، تهیه کننده ها در آن حضور داشته باشند، گفت: هنرمندان به هم نزدیکترند، تدوینگر، عکاس و… که تا به حال نبوده اند. قبلا دیده شده و در پشت صحنه هستند. دیده شدن فعالان صنفی و عوامل دیگر.

وی با تاکید بر اینکه این جشن فرصتی برای تجلیل از پیشکسوتان سینما در ایالت هاست، افزود: سینما مهر رویدادی برای تجلیل از مدیرانی است که در عرصه سینما زحمت کشیدند و استاندارانی که در این عرصه تلاش کردند. از نظر زیرساختی و ساخت و ساز اقدامات موثری در عرصه سینما انجام داده اند.
دکتر سینمای ایران سومین دوره جشن های مهر به دبیری کدیر آشنا از 20 تا 10 مهر در استان های سراسر کشور و جشن ملی نیز 11 مهر در تهران برگزار می شود.

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین