آزمایش بیش از 250 هزار نمونه محصول سلامت محور

خط تولید یک شرکت داروسازی متوقف شد

انتخابتو و به نقل از سازمان غذا و دارو، مهدی انصاری زن و شوهر مرجع اظهار نظر محصولات سلامت محور بر اساس مستندات علمی و فنی، اداره کل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو می باشد که شامل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو و آزمایشگاه های سازمان غذا و دارو در سراسر کشور می باشد. پزشکی که حوزه فعالیت آن بسیار حساس و مستقیماً سلامت کل جامعه را در بر می گیرد، از طریق شبکه ای از آزمایشگاه های سازمان غذا در سراسر کشور به ارائه خدمات می پردازد.

وی با بیان اینکه سالانه در کل کشور تقریباً 250 هزار نمونه، بیش از 2 میلیون و بیش از 500 هزار آزمایش محصول سلامت محور تحت کنترل کیفی قرار می گیرد، اضافه کرد: امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی معاونت غذا و داروی سابق سازمان غذا و دارو سازمان غذا و دارو، بخشی از این تسهیلات این بود که ما تلاش می‌کردیم بودجه و بخشی را با وام بانک جهانی در اختیار سازمان قرار دهیم.

مدیرکل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو گفت: در صورت دریافت سهم مناسب از وام بانک جهانی که از طریق سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت ارائه می شود، می توان به نوسازی بیشتر تجهیزات آزمایشگاهی در کشورمان امیدوار بود. . معاونان سازمان غذا و دارو.

انصاری با بیان اینکه نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی هم از نظر به روز رسانی روش ها و هم تضمین کیفیت محصولات بهداشتی حائز اهمیت است، گفت: هزینه نگهداری تجهیزات قدیمی و فرسوده بسیار بیشتر از هزینه خرید است و هزینه های عمومی نیز می باشد. به سیستم اضافه شد.