“آواز راهزنان”؛ سریال وسترن هیجان انگیز نتفلیکس که احتمالا ندیده اید (ویدئو)

آواز راهزنان؛ سریال وسترن هیجان انگیز نتفلیکس که احتمالا ندیده

نتفلیکس شاید در ژانر وسترن پیشگام نبوده باشد، اما بدون شک به روایت های این ژانر علاقه مند است. این پلتفرم علاوه بر میزبانی از آثار پرطرفدار ژانر وسترن مانند فیلم «قدرت سگ» و سریال «لانگ‌مایر»، با پخش سریال‌های جدیدی چون «وایت ارپ و کابوی”. جنگ» و «وینونا ارپ».

اما روزیاتو خاطرنشان می کند که تمرکز بر این عناوین جدید می تواند نتفلیکس را از برخی از وسترن های کمتر شناخته شده خود محروم کند. یکی از این سریال های کمتر دیده شده، سریال اکشن کره ای Song of the Bandits محصول 2023 است که قطعاً نباید آن را از دست بدهید.

این سریال که توسط هان جونگ هون و هوانگ جون هیوک ساخته شده و در کره تحت اشغال ژاپن در اوایل قرن بیستم می گذرد، یک وسترن متمایز است که به جای استفاده از محلی های معمول ژانر، منطقه بی قانون گاندو را انتخاب می کند. ; منطقه ای مرزی در شمال شرقی چین امروزی که در آن راهزنان، مردم محلی (معروف به چوسان) و مقامات استعماری ژاپنی درگیر جنگ های بی پایان هستند.

12

این سریال با صحنه های اکشن بی وقفه و داستان جذابی که در 9 قسمت روایت می شود مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد. اگرچه در زمان انتشار نتوانست توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. با این حال آهنگ راهزن با حضور بازیگران با استعداد، این جواهر پنهانی از داستان های تاریخی و وسترن حماسی است که شایسته توجه بیشتر طرفداران این ژانر است.

13

داستان آهنگ راهزنان از نتفلیکس

داستان این سریال حول محور لی یون (با بازی کیم نام گیل)، برده ای است که به همراه ارباب سابقش لی گوانگ ایل (با بازی لی هیون ووک) به ارتش ژاپن می پیوندد. او در دوران استعمار ژاپن جنایت هایی را علیه استقلالی های کره انجام داد و این موضوع او را ناراحت می کند.

14

در قسمت اول، لی یون تصمیم می گیرد برای جبران گناهانش به سراغ گاندو برود و زندگی خود را به چوی چونگ سو (با بازی یو جائه میونگ) ژنرال سابق استقلالی تسلیم کند. با این حال، هنگامی که راهزنان به روستای ژنرال حمله می کنند، لی یون به تنهایی به مقر راهزنان می رود تا دختری را که در این حمله ربوده شده بود، نجات دهد. چوی چونگ سو سپس به لی یون پیشنهاد می کند که به جای اینکه برای آنها بمیرد، باید گناهانش را با محافظت از مردم چوسان جبران کند.

15

این پیشنهاد باعث می شود که این دو نفر در قسمت دوم گروهی از راهزنان را تشکیل دهند. پس از اینکه گروه لی یون به طور کامل یک پادگان ژاپنی را نابود می کند، دامنه درگیری گسترش می یابد و قانون شکنان سریال مجبور می شوند برای کنترل دارایی های راه آهن که برای بقای آنها حیاتی است، با بقایای KIA، سایر قانون شکنان و ژاپنی ها مبارزه کنند. آهنگ راهزن.” آنها با هم رقابت می کنند.

اوضاع زمانی پیچیده تر می شود که لی گوانگ ایل، معروف به “سرگرد میورا شوهی” در ارتش ژاپن، برای محافظت از این سرمایه ها فرستاده می شود و یک رویارویی هیجان انگیز بین این دو مرد از دو فرهنگ و طبقه اجتماعی متفاوت ایجاد می کند.

16

“آواز راهزنان”؛ ترکیبی از صحنه های اکشن هیجان انگیز و سیاست کره

چیزی که واقعاً این سریال را از سایرین متمایز می کند، نحوه استفاده از عناصر بصری وسترن های کلاسیک برای کمک به روایت داستان است. اگرچه ممکن است سیاست و جغرافیای «آهنگ راهزن» برای طرفداران وسترن آمریکایی ناآشنا به نظر برسد، اما هیجان انگیزترین صحنه های سریال زمانی رخ می دهد که عناصر آشنای غربی با دسیسه های سیاسی در محیط خشک و وحشیانه گاندو گرد هم می آیند.

شات لی یون در پایان قسمت اول یک مبارزه خشن و تلخ شبیه به صحنه های «نابخشوده» است. علاوه بر این، دوئل لی یون با لی گوانگ ایل در قسمت 9، یک مسابقه کلاسیک وسترن در صحرا را به تصویر می‌کشد که مهارت‌های قهرمان در شلیک سریع شبیه به مهارت‌های وال کیلمر در Tombstone را به نمایش می‌گذارد و جایگاه راهزن سانگ را در میان آثار هیجان‌انگیز این ژانر تثبیت می‌کند.

17

علاوه بر صحنه‌های خشونت‌آمیز، سریال همچنین به نمایش قدرت و استقلال قهرمانان وسترن با شخصیت‌هایی مانند Nam Hye-shin (با بازی Soo-hyun) و Eun-nyeon (با بازی Lee Ho-jung) وفادار می‌ماند. ) به ویژه در طول مبارزه برای دستیابی به سرمایه گذاری های ژاپنی چشمگیر به نظر می رسد.