آیا مریل استریپ دوباره سردبیر می شود؟/ دیزنی پاسخی نداد

آیا مریل استریپ دوباره سردبیر می شود؟ دیزنی پاسخی نداد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، میراندا پریستلی در دنباله «شیطان پرادا می پوشد» بازخواهد گشت.

مهر نوشت: دیزنی دنباله ای بر فیلم موفق سال 2006 با بازی مریل استریپ در نقش میراندا پریستلی، سردبیر قدرتمند یک مجله مد، تولید می کند. در آن فیلم، آن هاتاوی و امیلی بلانت نقش دستیاران این تدوینگر عصبانی را بازی کردند.

گفته می شد آلن بروش مک کنا، فیلمنامه نویس فیلم اصلی نیز در حال مذاکره برای نگارش فیلمنامه فصل بعد بوده است. در حالی که مشخص نیست چه کسی بازخواهد گشت، گزارش شده است که داستان همچنان بر روی پریستلی متمرکز خواهد بود. این بار او با بلانت روبرو می شود که اکنون به دلیل افول مجلات سنتی یک مدیر قدرتمند در یک گروه است. همان چیزی که پریستلی به آن نیاز داشت.

The Devil Wears Prada بر اساس رمان پرچین لورن وایزبرگر در سال 2003 ساخته شده است که داستان تجربه کابوس‌آمیز یک زن جوان کار در یک مجله مد را روایت می‌کند. ویزبرگر به عنوان دستیار شخصی آنا وینتور، سردبیر مجله آمریکایی ووگ کار می کرد. The Devil Wears Prada در سراسر جهان 326.7 میلیون دلار فروخت و برای مریل استریپ جایزه گلدن گلوب و نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن کمدی را به ارمغان آورد.

اخبار مربوط به ادامه فیلم The Devil Wears Prada در حالی منتشر می شود که این موزیکال با بازی ونسا ویلیامز با عینک آفتابی تیره Miranda Priestly در وست اند لندن در پاییز امسال اکران می شود. این محصول دارای موسیقی اصلی ساخته شده توسط التون جان و کارگردانی برنده سه جایزه تونی جری میچل است.

دیزنی هنوز در مورد این خبر اظهار نظری نکرده است.

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین