احتمال بازگشت «Ocean’s 14» در حال افزایش است/ادوارد برگر روی صندلی کارگردانی نشسته است.

احتمال بازگشت Oceans 14 در حال افزایش استادوارد برگر روی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، شاید برای انتشار این خبر کمی زود باشد، اما گفته می شود که برای ساخت قسمت بعدی فرانچایز فیلم «اوشن» برادران وارنر در حال افزایش است. اولین فیلم این مجموعه با نام «Ocean’s 11» به تهیه کنندگی کمپانی سازنده جورج کلونی «Smokehouse» حالا دنباله های بیشتری خواهد داشت و منابع داخلی اطلاعاتی از بازگشت جورج کلونی و برد پیت با فیلم دیگری از این مجموعه می دهند. و از ادوارد برگر خواسته شد که این فیلم را کارگردانی کند.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، برگر که به عنوان یک فیلمساز قدرتمند در حال ظهور شناخته می شود، فیلم «از جبهه غرب خبری نیست» را ساخت که برنده ۴ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم بین المللی شد.

او اخیرا «کنکلاو» را ساخته است که درباره دسیسه های پشت صحنه برای انتخاب پاپ جدید است. پس از اکران در تلوراید، این فیلم سر و صدای زیادی به پا کرد و احتمال نامزدی اسکار بهترین فیلم مطرح شد و برگر و رالف فاینس نیز در فهرست احتمالی اسکار قرار گرفتند. فاینز در این فیلم با استنلی توچی، جان لیتگو، ایزابلا روسلینی بازی کرد.

برادران وارنر و اسموک هاوس برای بازگرداندن «Ocean’s 14» سخت تلاش می کنند و باید گفت که با حضور برگر، این فیلم اولین فیلم از این مجموعه خواهد بود که به کارگردانی استیون سودربرگ ساخته نشده است. کلونی سال گذشته هنگام تبلیغ «پسران در قایق» گفت که فیلمنامه مناسبی برای این فیلم دارند. اگرچه هنوز برای اظهار نظر در مورد ساخت این فیلم زود است، اما از آنجایی که هنوز کارگردانی این فیلم به برگر پیشنهاد نشده است، انتظار می رود مت دیمون، کیسی افلک و دیگر اعضای گروه نیز در این فیلم بازی کنند.

اولین فیلم Ocean در سال 2001 اکران شد و دنباله های آن در سال های 2004 و 2007 اکران شدند.

کلونی و پیت اخیراً روی فرش قرمز فیلم «گرگ ها» در جشنواره فیلم ونیز رفتند و با موفقیت زیادی روبرو شدند.

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین