انتقاد تارانتینو دنباله داستان اسباب بازی

انتقاد تارانتینو دنباله داستان اسباب بازی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، کوئنتین کارگردان برنده اسکار در گفت و گو با بیل ماهر گفت: داستان اسباب بازی ها می توانست یکی از بزرگترین سه گانه های تاریخ سینما باشد اگر این مجموعه انیمیشنی با فیلم چهارم ادامه نمی یافت.

به گزارش ایسنا، قسمت پنجم انیمیشن «داستان اسباب بازی» قرار است در سال 2026 اکران شود.

تارانتینو گفت: «من همه فیلم‌های انیمیشن را تماشا نمی‌کنم، اما از طرفداران پر و پا قرص سه‌گانه داستان اسباب‌بازی هستم. من فکر می کنم تنها یک سه گانه وجود دارد که می تواند کاملاً برای همیشه ادامه داشته باشد، و آن سه گانه دلاری است که شامل یک مشت دلار، برای چند دلار بیشتر و خوب، بد و زشت است. این سه فیلم کاری را انجام می دهند که هیچ سه گانه دیگری انجام نداده است. فیلم اول عالی است، اما فیلم دوم آنقدر عالی است که کل ایده را به یک بوم بزرگتر می برد و اولی را تحت الشعاع قرار می دهد. فیلم سوم همان کار دوم را انجام می دهد و این چیزی است که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد.

تارانتینو می‌گوید داستان اسباب‌بازی «یکی از بهترین فیلم‌هایی است که تا به حال دیده‌ام» و می‌گوید که فیلم سوم عالی است. اما مشکل اینجاست که سه سال بعد قسمت چهارم ساخته شد و من نمی خواهم آن را ببینم. شما به معنای واقعی کلمه داستان را تا جایی که می توانید کامل کردید، بنابراین نه، برای من مهم نیست که خوب است یا نه. من این سریال انیمیشن را تمام کردم.

به گزارش ورایتی، مجموعه انیمیشن «داستان اسباب بازی» برای هر چهار قسمت قبلی مورد تحسین جهانی قرار گرفته است. داستان اسباب‌بازی اصلی (1995) به دلیل انیمیشن پیشگامانه و داستان‌گویی صمیمانه‌اش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، و داستان اسباب‌بازی 2 (1999) نیز از آن پیروی کرد، که اغلب به‌عنوان یکی از بهترین دنباله‌های ساخته شده تا کنون شناخته می‌شود.

«داستان اسباب بازی 3» (2010) این سه گانه را به پایان رضایت بخشی رساند و اسکار بهترین انیمیشن بلند را دریافت کرد. سرانجام قسمت چهارم این انیمیشن در سال 2019 با موفقیت منتشر شد.

اندرو استانتون کارگردان قسمت جدید و پنجم این مجموعه انیمیشنی است. پیت داکتر، مدیر کل استودیوی انیمیشن سازی پیکسار دیزنی، قسمت پنجم «داستان اسباب بازی» را غافلگیرکننده توصیف کرد و تاریخ اکران آن را 19 ژوئن 2026 اعلام کرد.

2455555

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین