اولین واکنش ها به «گلادیاتور ۲» / حماسه ای کامل با سرعتی هیجان انگیز

گلادیاتور 2 برای اولین بار در لندن تماشا می شود

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، این فیلم که دنباله فیلم «گلیاتور» محصول 2000 با بازی دنزل واشنگتن، پل مسکال و پدرو پاسکال است، در استودیوی پارامونت لس آنجلس به نمایش درآمد تا رسانه ها و منتقدان سینما اولین تماشاگر باشند. فیلم

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، مسکال در فیلم «گلادیاتور ۲» ساخته ریدلی اسکات، نقش لوسیوس، برادرزاده امپراطور کومودوس (با بازی واکین فینیکس) را در فیلم اصلی بازی خواهد کرد. لوسیوس پس از اجبار به بردگی به عنوان یک گلادیاتور به دنبال انتقام و قدرت به رم باز می گردد.

کانی نیلسن، جوزف کوین، درک جاکوبی، روری مک کان، فرد هچینگر، مت لوکاس، می کالاموی، تیم مک ایننرنی، پیتر منسا و الک آتگوف دیگر بازیگران این فیلم هستند.

در حالی که فیلم اصلی بیش از 20 سال پیش اکران شد، برنده 5 جایزه اسکار شد و 465.4 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت، اولین تریلر فیلم جدید که در ماه جولای منتشر شد، تنها در چند روز به 215 میلیون بازدید در پلتفرم های جهانی رسید.

نقدهای انتقادی کامل برای فیلم دوم تا نزدیک به تاریخ اکران فیلم در دسترس نخواهد بود، اما خواندن واکنش های اولیه به فیلم پس از اکران اولیه آن می تواند ایده ای از حال و هوای فیلم به شما بدهد.

این دنباله ممکن است اسکار را برای کارگردانی که سه بار نامزد اسکار شده است به ارمغان بیاورد و بازیگران آن پل میسکال و دنزل واشنگتن در حال حاضر در رقابت اسکار هستند.

مسکال که اولین نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم «The Aftermath» (2022) به دست آورد، ممکن است برای بازی در نقش اصلی در «گلادیاتور II» به رقابت بازگردد. در همین حال، با دو جایزه اسکار، واشنگتن می تواند برای سومین بار در رقابت باشد و به فهرست کوچکی از برندگان سه جایزه بازیگری از جمله فرانسیس مک دورمند، جک نیکلسون و دنیل دی لوئیس بپیوندد.

برخی از واکنش های اولیه منتقدان به این فیلم عبارت بودند از:

آیدان موناگان: بیشتر واکنش تماشاگران در اولین نمایش لس آنجلس مثبت بود.

جیلیان چیلینگریان از فیلم خارج از اکران نوشت که نام دنزل واشنگتن باید به اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم گلادیاتور ۲ داده شود.

اسکات مانتز از KTLA آن را “عاقبتی حماسی” خواند و افزود: “اکشن عالی، تصاویری فوق العاده، اجراهای خیره کننده.”

سایمون تامپسون، منتقد مستقل نوشت: «گلادیاتور 2 غنی‌ترین ضیافت را از مجموعه‌های اکشن حماسی و خیانت‌های خائنانه ارائه می‌کند».

مت برنان از لس آنجلس تایمز نوشت: این فیلم تلخ تر است و می گوید: “ما راه زیادی را پیموده ایم.”

ژرمن لوسیر منتقد فیلم نیز نوشت: این فیلم به عظمت نسخه اصلی نمی رسد، اما یک دنباله خوب با سهام بزرگ، داستان محکم و بازی های عالی است. من کاملاً از آن لذت بردم، احتمالاً به انجام آن ادامه خواهم داد، اما از نظر احساسی چیزی کم است. همه چیز سطحی است.

منتقد سینما نوشت: دنگ! گلادیاتور 2 شگفت انگیز است. نابغه پل مسکال، دنزل واشنگتن، پدرو پاسکال، جوزف کوین و فرد هچینگر. یک دنباله با ارزش است و ریدلی اسکات روح اصلی را به تصویر می کشد و دنباله به خودی خود چیز دیگری است.

متیو کاس، منتقد مستقل نیز نوشت: «گلادیاتور ۲» زمانی اتفاق می‌افتد که ریدلی اسکات قلب خود را وارد عمل کند. این یک نمایش کامل با سرعت تاول زده است. من نمی توانم صبر کنم تا دوباره این گلادیاتور را تماشا کنم.

ویل ماویتی از Maverick Movies نوشت: فیلم دوم فاقد تمرکز و تاثیر احساسی اصلی است و مسکال به اندازه کرو در فیلم اصلی جذاب نیست، اما فیلم پر از اکشن های به یاد ماندنی است و دنزل آن را می دزد و نمادین ترین را ارائه می دهد. . عملکرد

۵۷۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین