او مادر باردار اصفهانی را با تومور مغزی در بیمارستان شریعتی نجات داد

او مادر باردار اصفهانی را با تومور مغزی در بیمارستان

مجید باقرزاده در گفت وگو با خبرنگار ایمنا درباره عمل جراحی تومور مغزی مادر باردار گفت: دکتر در اصفهان. در بیمارستان علی شریعتی زنی 37 ساله در هفته 37 بارداری با شکایت از سردرد و اختلال بینایی به بیمارستان مراجعه می کند. پس از اولین معاینه، او بلافاصله به اتاق زایمان منتقل می شود.

پس از معاینات تکمیلی، وضعیت خوب جنین، مشاوره اعصاب و MRI مشخص شد که بیمار دارای توده مغزی بوده و مادر در لیست مادران پرخطر وزارت بهداشت قرار گرفته است. و تحت مراقبت ویژه سازمان بهداشت جهانی قرار دارد.

مدیر روابط عمومی بیمارستان شریعتی اصفهان گفت: پس از بازکردن کیف آمنیوتیکسزارین اورژانسی برای مادر انجام می شود و با تمهیدات خاصی نوزاد سالم به دنیا می آید و به بخش نوزادان منتقل می شود.

باقرزاده گفت: پس از تولد نوزاد، مادر برای عمل جراحی آماده شد و طی جراحی 12 ساعته که توسط متخصص مغز و اعصاب انجام شد، بیمار به نقاهت و در نهایت به آی سی منتقل شد. یکی مادر منتقل شده پس از 12 روز مراقبت های پزشکی و پرستاری 24 ساعته در حالت هوشیاری به بخش جراحی مغز و اعصاب منتقل و در مدت کوتاهی ترخیص شد.

همچنین فاطمه حق نژاد فوق تخصص پرستاری بیمارستان شریعتی اصفهان گفت: علیرضا فرید فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب و سیمین طالبی فوق تخصص زنان و زایمان مسئولیت جراحی تومور مادر باردار، جراحی سزارین و وضعیت عمومی مادر و بچه خوب است