بازیگر 37 ساله آمریکایی در جریان سرقت خودرو کشته شد

بازیگر 37 ساله آمریکایی در جریان سرقت خودرو کشته شد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، خانواده جانی وکتور گفتند که بازیگر «بیمارستان عمومی» صبح روز شنبه در جریان یک اقدام مشکوک به سرقت در مرکز شهر لس آنجلس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. او 37 سال داشت.

اداره پلیس لس آنجلس گفت که افسران حوالی ساعت 3:25 بامداد شنبه به محل حادثه فراخوانده شدند و در آنجا مردی را دیدند که از گلوله زخمی شده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به گفته مقامات، این مرد وکتور بود که پس از برخورد با سه مرد که قصد سرقت وسیله نقلیه خود را داشتند مورد اصابت گلوله قرار گرفت. به بیمارستان منتقل شد و جان باخت.

پلیس گفت: متهمان با خودرو از محل متواری شدند و تحقیقات ادامه دارد.

مدیر این بازیکن از او به عنوان یک بازیکن و دوست بزرگ یاد کرد که سخاوت، فداکاری، نظم، همدلی و انعطاف پذیری بی بدیل داشت و همچنین یک ورزشکار حرفه ای بود.

وکتور براندو کوربین را در بیمارستان عمومی از سال 2020 تا 2022 به تصویر کشید و در 164 قسمت از این مجموعه طولانی مدت ظاهر شد.

این بازیگر که اولین بار در سال 2007 در سریال درام «همسران ارتش» در تلویزیون ظاهر شد، در سال 2013 به مدت یک فصل در درام فوق طبیعی «سیبری» بازی کرد.

او به عنوان بازیگر در ده‌ها فیلم و سریال تلویزیونی مانند «وست ورلد»، «مامور X»، «پادشاهی حیوانات»، «روز آموزش» و «ذهن‌های جنایتکار» به ایفای نقش پرداخت.

۵۷۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین