بدترین عادات متولدین هر ماه

بدترین عادات متولدین هر ماه

بعدی- مهمترین بخش یادگیری درباره خودتان این است که فرصتی برای رویارویی با چیزهایی داشته باشید که بر زندگی شما تأثیر می گذارد.

به گزارش انتخابتو به نقل از استار اینسایدریاد گرفتن اینکه متولدین ماه تولد شما چگونه رفتارهای خاصی دارند ممکن است به شما کمک کند تا ریشه مشکلات خود را سریعتر بیابید یا حداقل شما را از عادت هایی آگاه کند که اطرافیان شما را آزار می دهد و رفتار شما را تغییر می دهد.

متولد عنصر آتش

آوریل

متولدین فروردین ماه اهمیت زیادی برای ارتباط و گفتگو قائل هستند. آنها آنقدر مشتاق هستند که آنچه را که می خواهند بگویند، گاهی اوقات بدون فکر عمل می کنند. متولدین اردیبهشت آنقدر مشتاق صحبت کردن هستند که درگیر شدن در بحث دیگران یکی از عادات بد رایج آنهاست. آنها مایلند هر چیزی را که به ذهنشان می رسد به سرعت به اشتراک بگذارند، اما بهتر است این عادت بد را با نوشیدن کمتر قهوه، تمرکز بر صحبت های دیگران و انجام تمرینات تنفسی از بین ببرند.

مرداد

متولدین مرداد اغلب از تغییر می ترسند. به همین دلیل، حتی اگر روابط عاطفی یا محیط کاری به آنها آسیب برساند، تسلیم تغییر نمی شوند. آنها همچنین عادت بدی دارند که جزئیات زندگی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، اما به دلیل ماهیت حساسی که دارند، وقتی بازخورد مثبتی دریافت نمی کنند، به سرعت ناراحت و ناامید می شوند. متولدین مرداد از جمله افراد با اعتماد به نفس هستند، اما به طرز عجیبی، عادات بد آنها شامل حسادت و ناامنی است. این احساسات منفی در بیشتر موارد باعث می شود متولدین مرداد از ظاهر خود ناراضی باشند.

نوامبر

متولدین آذر ماه بسیار سخت کوش هستند و همین عادت باعث می شود مشغله های زیادی برای خود ایجاد کنند. متولدین آذر صبور نیستند، مسئولیت های مختلف را با عجله بر عهده می گیرند و اجازه نمی دهند دیگران در برنامه ریزی و اجرای این مسئولیت ها به آنها کمک کنند. متولدین این ماه حرف های بیهوده می زنند و در حلقه نزدیک خود اغلب به عنوان افراد بد معرفی می شوند. این عادت بد بیشتر از آزادی خواهی آذر ماهی نشات می گیرد.

متولد عنصر هوا

هورداد

ماهی ها استعداد باورنکردنی در داستان سرایی دارند، اما علاقه آنها به شایعات باعث می شود که داستان های کاملاً غیر واقعی را در مورد خود و دیگران در گروه تعریف کنند. متولدین خرداد ماه علاقه زیادی به اینترنت و تلفن همراه دارند که برای سلامتی و ارتباطات اجتماعی آنها کاملاً مضر است. متولدین این ماه بسیار پریشان هستند و در نتیجه اغلب دیر می آیند یا به سرعت از موضوع اصلی صحبت های خود دور می شوند. یکی دیگر از عادت های بد متولدین این ماه، تنوع طلبی است که باعث می شود خیلی زود از کار یا روابط خسته شوند.

علامت گذاری کردن

متولدین مهر ماه علاقه زیادی به جلب رضایت دیگران دارند. این اشتیاق به خودی خود مضر نیست، اما در ارتباط با دیگران می تواند به مهر ماهی آسیب برساند. متولدین این ماه نمی توانند به خوبی نه بگویند، بنابراین حاضرند تمام تلاش خود را انجام دهند تا از انواع مشاجرات و درگیری ها جلوگیری کنند. ماهی ها باید به تعهدات خود پایبند باشند و از هدر رفتن اجتناب کنند.

بهمن

متولدین بهمن همیشه از اتفاقات جهان آگاه هستند و زمان زیادی را صرف تماشای اخبار می کنند. اگرچه این عادت در نگاه اول خوب به نظر می رسد، اما در واقع برای بهمن ماهی مضر است. علاقه متولدین این ماه به اخبار به حدی تبدیل به اعتیاد می شود که سلامت جسمی و روابط اجتماعی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. متولدین بهمن ماه باید قوانین سختگیرانه ای را برای تماشای اخبار رعایت کنند.

بدترین عادات متولدین هر ماه / ترجمه

متولد عنصر آب

کامیون

متولدین تیرماه افراد بسیار حساسی هستند اما اکثر اطرافیان این موضوع را درک نمی کنند زیرا متولدین این ماه معمولا مشکلات خود را نشان نمی دهند. حساسیت بیش از حد ماهی ها باعث می شود که به سرعت از دیگران ناامید شوند. ماهی برای مقابله با حساسیت بیش از حد خود، تنهایی را انتخاب می کند، که می تواند منجر به انزوا شود. ماهی ها باید هنر صحبت کردن با دیگران را بیاموزند و همه مشکلات را به تنهایی به عهده نگیرند.

نوامبر

متولدین آبان ماه به عنوان وسواسی ترین افراد شناخته می شوند. وسواس های این افراد ممکن است باعث رفتار کنترلی در ماهی های آبان شود. متولدین این ماه اغلب در مورد وسواس های خود صحبت نمی کنند و این پنهان کاری گاهی باعث ایجاد مشکل در روابط آنها با دیگران می شود. متولدین نوامبر توقعات زیادی با ترس از شکست دارند. برای غلبه بر وسواس فکری و رفتاری، مدیتیشن و مراجعه به روان درمانگر می تواند برای ماهی ها بسیار مفید باشد.

اسفند

متولدین اسفند ترجیح می دهند در رویاهای آرمان گرایانه و مسالمت آمیز زندگی کنند، اما این عادت باعث می شود که بیشتر وقت خود را به رویاپردازی بگذرانند و از مسائل واقعی زندگی خود غافل شوند. متولدین ماه مارس با فرار به دنیای رویاهای خود و تمایل به به تعویق انداختن کار خود آسیب زیادی به خود وارد می کنند. تمریناتی مانند ژورنال نویسی می تواند به ماهی های مارس کمک کند عادت های بد خود را تغییر دهند و بر زندگی واقعی خود تمرکز کنند.

از عنصر زمین متولد شد

اردیبهشت

برعکس، اکثر ماهی ها مشکلی با نه گفتن ندارند، اما این عادت می تواند از سطح طبیعی آنها فراتر رفته و باعث شود فرصت های خوب زندگی را از دست بدهند. ترس از تغییر و عادت به تعیین مرزهای سفت و سخت باعث می شود که اردیبهشت ماه ها چارچوب های بیش از حد دقیقی برای روابط عاطفی خود ایجاد کنند و مانع رشد و تکامل آن ها شوند. متولدین اردیبهشت باید بله گفتن را یاد بگیرند و زندگی را هم برای خود و هم برای اطرافیانشان سخت نکنند.

شهریور

متولدین شهریور ماه بسیار کمال گرا هستند و به دلیل ترس بیش از حد از شکست، اضطراب بیش از حد و افکار منفی به راحتی دچار عادات بدی مانند اهمال کاری می شوند. آنها همچنین ناخواسته انتقاد خود را به دیگران منتقل می کنند. این عادت بد می تواند باعث سوء تفاهم شود. سهریوری ها فقط باید کمال گرایی را کنار بگذارند.

داده شده است

نوزادان تا دیروقت بیدار می مانند، قهوه می نوشند و برای رسیدن به اهداف خود سخت کار می کنند. آنها بلندپروازی های خود را با ترس از شکست تقویت می کنند و همچنین به شدت از خود انتقاد می کنند. دو ماهی بسیار درگیر افکار خود هستند و در بیان احساسات خود مشکل دارند. متولدین این ماه باید بهترین قدم خود را بگذارند و با افراد همفکر ارتباط برقرار کنند.