بهترین درام های کره ای جدید که در اکتبر و نوامبر خواهیم دید

بهترین درام های کره ای جدید که در اکتبر و

ماه اکتبر برای طرفداران درام های کره ای پر از هیجان و سرگرمی خواهد بود. در این ماه شاهد مجموعه ای از درام های کره ای خواهیم بود که با داستان های منحصر به فرد و شخصیت های فراموش نشدنی خود مخاطب را مجذوب خود می کند.

به گزارش فرادید، اگر از طرفداران درام های کره ای هستید، با ما همراه باشید تا مورد انتظارترین درام جدید این ماه را معرفی کنیم.

1. عشق ما را شیرین کنیم

«ادویه عشق ما» یک درام عاشقانه و فانتزی به کارگردانی کیم جونگ سیک و نویسندگی کیم هه یونگ است. بازیگران اصلی این درام، لی سانگ یی و هان جی هیون هستند که در درام “بدون سود، بدون عشق” نقش های مکمل را بازی کردند. در واقع سریال «چشنی عشق ما» دنباله سریال «بی عشق سودی نیست» است.

داستان این درام داستان یک نویسنده رمان عاشقانه به نام نام جا یون را دنبال می کند که به طرز عجیبی وارد بدن سئو یون سو، شخصیت زن رمانش می شود و رابطه ای عاشقانه با شخصیت مرد داستان، کانگ ها آغاز می کند. جون

این سریال در تاریخ 3 اکتبر 2024 از شبکه TVING پخش خواهد شد.

2. ازدواج مبارک من

بهترین درام های کره ای جدید که در اکتبر و نوامبر خواهیم دید

“ازدواج شاد من” یک درام خانوادگی سرگرم کننده به کارگردانی کیم سونگ گئون و نویسندگی سونگ جونگ ریم است. بازیگران اصلی این درام پارک ها نا و پارک سانگ نام هستند.

این درام خانوادگی جنبه های مختلف ازدواج، طلاق، ازدواج مجدد و زندگی مجردی را بررسی می کند و معنای واقعی “خوشبختی” را بررسی می کند. داستان این سریال به گونه ای است که برای همه گروه های سنی جذابیت دارد و مخاطب را به لبخند وا می دارد.

یکی از شخصیت های اصلی سریال منگ گونگ هی است که به عنوان طراح قرارداد در شرکت مد Jayce کار می کند. او با به ارث بردن روحیه قوی مادرش و مهارت های ورزشی پدرش، کارآگاه سابق، به زنی ماجراجو تبدیل شده است که می تواند حتی در یک جزیره متروک هم زنده بماند.

از سوی دیگر، گو دان سو، نوه رئیس هیئت مدیره Jayce Fashion است که به درخواست مادربزرگش به کره بازگشت تا پس از سال ها بی خیالی، ریاست این شرکت را به عهده بگیرد. زندگی در خارج از کشور این بازگشت منجر به پیوند عاطفی او با دوست دوران کودکی اش منگ گونگ هی می شود.

این درام در تاریخ 7 اکتبر 2024 از شبکه KBS1 پخش خواهد شد.

3. معاینه مشروط لی

بهترین درام های کره ای جدید که در اکتبر و نوامبر خواهیم دید

این سریال که فضای قانونی و دادگاهی دارد به کارگردانی یون سانگ هو و نویسندگی پارک چی هیونگ ساخته شده است. بازیگران اصلی این درام کوون یوری و گو سو هستند.

شخصیت اصلی این سریال لی هان شین است که به عنوان بازرس آزادی مشروط کار می کند و با افراد فاسدی که سعی می کنند با استفاده از ثروت یا ارتباطات خود از سیستم آزادی مشروط سوء استفاده کنند، سر و کار دارد. او به شیوه ای منحصر به فرد به دنبال عدالت است. در کنار او چوی هوا ران، یکی از چهره های برجسته در صنعت اعتبار خصوصی قرار دارد. هدف از همکاری با لی هان شین بازیابی وام های معوق است.

شخصیت دیگر این سریال Ahn Seo-yeon است که به عنوان یک کارآگاه نخبه شناخته می شود که تمام تلاش خود را برای دستگیری مجرمان و ایجاد جامعه ای امن تر می کند.

این درام در تاریخ 7 اکتبر 2024 از شبکه tvN پخش خواهد شد.

4. خانواده به انتخاب

بهترین درام های کره ای جدید که در اکتبر و نوامبر خواهیم دید

این درام کره ای به کارگردانی کیم سونگ هو و نویسندگی هونگ شی یونگ و بازیگرانی چون هوانگ این یوپ، جونگ چای یون و هیون سونگ ساخته شده است.

داستان این درام درباره سه شخصیت به نام‌های کیم سان ها، یون جو وون و کانگ هه جون است که با وجود اینکه از نظر بیولوژیکی با هم ارتباطی ندارند پیوند عمیقی با یکدیگر دارند. این سه نفر سال های نوجوانی خود را با هم گذراندند اما بعد از آن یک دهه از هم جدا شدند و اکنون دوباره همدیگر را ملاقات می کنند.

اما وضعیت دیگر همان نیست. جو وون با احساس رها شدن توسط سون ها و هه جون، از آنها رنجش می برد، در حالی که دو پسر اکنون با احساسات رمانتیک جدید نسبت به جو وون و مشکلات خانوادگی خود دست و پنجه نرم می کنند.

این درام در تاریخ 9 اکتبر 2024 از شبکه JTBC پخش خواهد شد.

5. دونگ جائه، خوب یا حرامزاده؟

بهترین درام های کره ای جدید که در اکتبر و نوامبر خواهیم دید

این یک سریال ترسناک و معمایی به کارگردانی پارک گان هو و نویسندگی هوانگ ها جونگ و کیم سانگ وون است. بازیگران اصلی این درام لی جون هیوک و پارک سونگ وونگ هستند.

شخصیت اصلی درام سو دونگ جائه است که به عنوان بازپرس در دفتر دادستانی منطقه چئونگجو کار می کند، اما آینده او به دلیل اتهامات فساد علیه او در گذشته تاریک به نظر می رسد. هنگامی که او درگیر قتل یک دختر دبیرستانی می شود، خود را در موقعیت خطرناکی می بیند که باید بین وظایفش به عنوان دادستان و خواسته هایش برای منافع شخصی تعادل برقرار کند.

این سریال در تاریخ 10 اکتبر 2024 از TVING پخش خواهد شد.

6. شک

بهترین درام های کره ای جدید که در اکتبر و نوامبر خواهیم دید

این درام جنایی به کارگردانی سونگ یون هوا و نویسندگی هان آه یانگ ساخته شده است. بازیگران اصلی این درام هان سوک کیو، چای وون بین، هان یه ری و اوه یون سو هستند.

شخصیت اصلی این درام جانگ تائه سو، محقق و روانشناس افسانه ای جنایی در کره است. او از اولین کسانی بود که در این زمینه فعالیت کرد و راه را برای تحلیلگران رفتار مجرمانه در کشور هموار کرد. او احترام و اعتماد کامل به نیروی انتظامی به دست آورده است. او یک پدر مجرد است که دخترش را به تنهایی در خانه بزرگ می کند.

داستان اصلی سریال از جایی شروع می شود که جانگ تائه سو متوجه می شود که دخترش درگیر یک پرونده قتل است. این کشف تمام باورهای حرفه ای او و رابطه اش با دخترش را زیر و رو می کند. جانگ ته سو سعی می کند برای محافظت از دخترش حقیقت را فاش کند.

این درام در 11 اکتبر 2024 از شبکه MBC پخش خواهد شد.

7. Jeong Nyeon: A Star Is Born

بهترین درام های کره ای جدید که در اکتبر و نوامبر خواهیم دید

این یک درام موزیکال به کارگردانی جونگ جی این و نویسندگی چوی هیو بی است. بازیگران اصلی این درام کیم ته ری، شین یه یون، مون سو ری و را می ران هستند.

در دهه 1950 و پس از پایان جنگ کره، یون جونگ-نیون زندگی نسبتاً سختی را با فروش صدف با مادرش در موکپو سپری می کند. آرزوی او این است که به سئول برود و در گروه تئاتر زنان به نام «گوکگوک» به عنوان بازیگر فعالیت کند و ثروتمند شود. یک روز، یون جونگ نیون اجرای یک گروه تئاتر زن را تماشا می کند که در طول تور سراسری خود از سئول به موکپو آمده بودند. دیدن اجرای آنها یون جونگ-نیون را مصمم می کند تا به آرزویش برسد. او مخفیانه با گروه تئاتر خود به سئول می رود و به زودی در آنجا به عنوان کارآموز تئاتر پذیرفته می شود. او در آنجا با هو یونگ سو، کارآموزی آشنا می شود که در خوانندگی، رقصیدن و بازیگری استعداد دارد. با گذشت زمان، یون جونگ نیون و هو یونگ سو رقبای یکدیگر می شوند.

این سریال در تاریخ 12 اکتبر 2024 از شبکه tvN و Disney+ پخش خواهد شد.

8. رفتن به جهنم Hell’s Frontier Season 2

بهترین درام های کره ای جدید که در اکتبر و نوامبر خواهیم دید

فصل دوم سریال معروف و پرطرفدار «رفتن به جهنم» به کارگردانی یون سانگ هو و نویسندگی چوی گیو سوک ساخته شده است. بازیگران اصلی این درام کیم هیون جو، کیم سونگ چول، کیم شین روک و یانگ ایک جون هستند.

در فصل دوم این سریال، وکیل مین هی جین به مبارزه خود با فرقه آرو و حقیقت جدید ادامه می دهد. در همین حال، یک گروه مرموز به نام سودو برای مبارزه با فرقه حقیقت جدید ظهور می کند. این گروه توسط یک مرد مرموز رهبری می شود.

این سریال در 25 اکتبر 2024 در نتفلیکس منتشر خواهد شد.