بهترین درام کره ای با اجرای عالی سونگ جونگ کی

بهترین درام کره ای با اجرای عالی سونگ جونگ کی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، سونگ جونگ کی بازیگر 38 ساله کره ای است که با بازی در درام «رسوایی سونگ کیونکوان» در سال 2010 به شهرت رسید. از آن زمان، او در برخی از موفق ترین درام های کره ای، از جمله “نسل خورشید” و “وینچنزو” بازی کرده است.

به گزارش فرادید؛ مجله فوربس از سال 2012 تاکنون 6 بار نام سونگ جونگ کی را در فهرست 40 سلبریتی برتر کره قرار داده است. در اینجا لیستی از بهترین درام های کره ای با حضور این بازیگر درجه یک و تحسین شده است.

1. نوادگان خورشید

سونگ جونگ کی پس از پایان خدمت سربازی با درام «نسل خورشید» که به یک پدیده جهانی تبدیل شد به دنیای بازیگری بازگشت. این ملودرام اکشن-عاشقانه حول دو داستان احساسی گیرا می چرخد: یکی بین یک کاپیتان خوش لباس تیم آلفا ارتش کره جنوبی (با بازی سونگ جونگ کی) و یک جراح قفسه سینه، و دیگری بین یک گروهبان ستاد و یک پزشک ارتش. . ; این داستان در میانه یک جنگ در کشور خیالی اوروک اتفاق می افتد.

2. وینچنزو

سونگ جونگ کی با دگرگونی جذاب و شیطانی خود در «وینچنزو» همه را شگفت زده کرد. این سریال کمدی جنایی تاریک داستان یک وکیل کره ای (با بازی جونگ کی) را روایت می کند که توسط یک خانواده مافیایی ایتالیایی بزرگ شده و مشاور آنها می شود. وقتی همه چیز در یک خانواده مافیایی پیش می رود، وینچنزو به کره می گریزد، جایی که با یک وکیل عجیب و غریب دیگر (با بازی جئون یئو بین) برای مبارزه با یک گروه مافیایی متحد می شود.

3. من دوباره در خانواده ای ثروتمند متولد شدم

به نظر می رسد که سونگ جونگ کی همیشه در درام های انتقام جویانه نقش آفرینی می کند. «تولد دوباره در خانواده ای ثروتمند» شاهد دیگری بر این موضوع است. سریال فانتزی انتقام داستان یک کارمند وفادار اما ترسو (با بازی جونگ کی) را دنبال می کند که در شرکت بزرگ خانوادگی Sunyang کار می کند. او توسط یکی از اعضای خانواده سون یانگ در نتیجه یک توطئه کشته می شود. اما در سال 1978، او به طور مرموزی دوباره بیدار شد، این بار به عنوان نوه کوچک خانواده Sunyang! حالا او برای انتقام گرفتن به پدربزرگ جدیدش، رئیس خانواده نزدیک می شود تا بفهمد چه کسی او را کشته است و قصد دارد کل شرکت را تصاحب کند.

1721138050 146 بهترین درام کره ای با اجرای عالی سونگ جونگ کی

4. رسوایی Sungkyunkwan

بازی درخشان سونگ جونگ کی در درام سال 2010 “رسوایی سونگ کیونکوان” آغازی بر شهرت و محبوبیت فوق العاده او بود. در این درام، جونگ کی نقش یک دانش آموز ارشد حیله گر و معاشقه را بازی می کند. این سریال کمدی-عاشقانه-تاریخی داستان دختر جوانی را دنبال می‌کند که با جعل هویت برادرش وارد دانشگاهی نخبه به نام سونگ کیونکوان می‌شود. با این حال، در آنجا با سه نجیب جوان و بدنام (یکی از آنها سونگ جونگ کی است) درگیر ماجراجویی می شود.

1721138051 222 بهترین درام کره ای با اجرای عالی سونگ جونگ کی

5. تواریخ آرتدال
این سریال که به عنوان اولین درام فانتزی-باستانی Arsdaline کره شناخته می شود، در عصر برنز در سرزمین افسانه ای آرس روایت می شود. قبایل ضعیف بومی توسط قبایل قدرتمند و ستمگر تحت ستم قرار می گیرند و این وظیفه یک مرد عادی شجاع (به تصویر کشیده شده توسط باسونگ جونگ کی) است که برای مردم و زنی که دوستش دارد (که همچنین یک جنگجوی سرسخت است) بجنگد.

6. انسان بی گناه

این ملودرام عاشقانه تاریک داستان یک کارآموز پزشکی خوش قلب (با بازی سونگ جونگ کی) را دنبال می کند که نامزدش را مقصر تصادف می داند. با این حال، نامزدش به او خیانت می کند و او با یک مدیر عامل ثروتمند رابطه برقرار می کند. این اتفاق زندگی و شخصیت او را تغییر می دهد. چند سال بعد با دختر خانواده ای ثروتمند آشنا می شود که با نامزد سابقش فامیل است. مرد تحقیر شده اکنون فقط به یک نقشه کامل انتقام فکر می کند.

1721138051 913 بهترین درام کره ای با اجرای عالی سونگ جونگ کی

220

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین