بهترین درام کره ای با اجرای عالی “لی جی اون”

بهترین درام کره ای با اجرای عالی لی جی اون

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، لی جی اون که با نام هنری «آی یو» نیز شناخته می شود، خواننده، ترانه سرا و بازیگر 31 ساله کره ای است که در حال حاضر یکی از موفق ترین و محبوب ترین ستاره های کره به حساب می آید. دنیای سرگرمی کره ای

به گزارش فرادید؛ آی یو تا به حال در فیلم ها و سریال های موفق کره ای ظاهر شده است و لیست جوایزی که او در جشنواره های مختلف دریافت کرده است واقعا چشمگیر است. در اینجا پنج سریال موفق کره ای که IU در آنها بازی کرده است آورده شده است.

آقا
این یکی از احساسی ترین درام های کره ای با بازی لی جی یون با نام مستعار IU است. این درام روانشناختی اولین بار در 21 مارس 2018 از شبکه tvN پخش شد. لی جی اون نقش زنی به نام لی جی اون را بازی می کند که یکی از نقش های اصلی سریال است. شخصیت او یک زن 21 ساله است که در زندگی با چالش های زیادی مواجه است. او در حالی که با بدهی های سنگین مادرش دست و پنجه نرم می کند، سعی می کند از مادربزرگش نیز مراقبت کند.

عاشقان ماه
این یک درام تاریخی-فانتزی-عاشقانه کره ای با بازی آی یو است. این درام کره ای برای اولین بار در 29 آگوست 2016 از شبکه SBS پخش شد. علاوه بر لی جی یون، لیست بازیگران اصلی درام شامل لی جونگی، کانگ هانول و نام جو هیوک نیز می شود. «عاشقان ماه» داستان جذاب زنی 21 ساله از قرن بیست و یکم به نام گو هاجین را روایت می کند که طی یک خورشید گرفتگی به سلسله گوریو بازگردانده می شود.

1720333100 864 بهترین درام کره ای با اجرای عالی لی جی اون

هتل دل لونا
هتل دل لونا یکی دیگر از درام های محبوب کره ای با بازی لی جی اون است. این سریال در 13 جولای 2019 از شبکه tvN پخش شد و به پربیننده ترین سریال کره ای در سال 2019 تبدیل شد. لی جی وون نقش جانگ من وول را در این درام بازی می کند. صاحب هتل دل لونا زنی غیرقابل پیش بینی و سرسخت است. اما ویژگی خاص این هتل این است که فقط از ارواح سرویس می دهد!

1720333100 298 بهترین درام کره ای با اجرای عالی لی جی اون

تهیه کنندگان
“تهیه کنندگان” یک سریال کمدی محبوب است که برای اولین بار در 15 می 2015 از KBS2 پخش شد. این سریال داستان جالب و سرگرم کننده گروهی از کارمندان یک شبکه تلویزیونی را روایت می کند. از درگیری ها و مشکلات روزانه گرفته تا روابط عاطفی و مثلث های عشقی که در آنجا شکل می گیرد. لی جی وون (IU) در این درام نقش خواننده محبوبی به نام سیندی را بازی می کند.

رویای عالی
یکی دیگر از درام های محبوب کره ای با بازی آی یو لی جی یون “رویای طولانی” است. این درام اولین بار در 3 ژانویه 2011 از شبکه KBS2 پخش شد. در این درام، لی جی وون نقش کیم پیل سوک، یکی از شخصیت های اصلی درام را بازی می کند. دانش آموزی که همیشه از دنبال کردن علاقه اش به موسیقی دلسرد شده بود. این درام کره ای حول محور یک گروه شش نفره از دانش آموزان یک دبیرستان موسیقی می چرخد ​​که آرزوی تبدیل شدن به ستاره های کی پاپ را دارند.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین