بهترین درام کره ای برای نقش جذاب “لی سه یونگ”

بهترین درام کره ای برای نقش جذاب لی سه یونگ

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، لی سه یونگ بازیگر 31 ساله کره ای است که از سن 5 سالگی فعالیت بازیگری خود را آغاز کرده است. اولین نقش اصلی سه یونگ که بر موفقیت بعدی او تأثیر گذاشت، در درام «جواهری در قصر» بود، جایی که او نقش کودک گئوم یونگ (رقیب یانگ گوم) را بازی کرد.

به گزارش فرادید؛ سه یونگ در سال های اخیر با حضور در فیلم ها و سریال های موفق و پرطرفدار به یکی از محبوب ترین بازیگران زن کره ای تبدیل شده است. در اینجا لیستی از بهترین درام های کره ای با بازی سه یانگ آمده است.

1. به اوج برسید

بازیگران: لی سه یونگ، کیم مین جائه، چا ته هیون

این سریال کمدی رمانتیک سفر خنده دار یک خواننده محبوب دهه 90 به نام یو هیون جائه (شی یون) را دنبال می کند که ناگهان خود را در سال 2017 پیدا می کند. برای کشف رمز و راز ناپدید شدن خود در سال 1993، او از مدیر سابق خود گوانگ جائه (تای هیون)، که اکنون یک آژانس سرگرمی کوچک را اداره می کند، کمک می گیرد. او با پسرخوانده گوانگ جائه، جی هون (مین جائه)، که مخفیانه در حال آموزش خواننده شدن است، زندگی می کند. در این درام لی سه یونگ نقش دختری باهوش و زیبا به نام وو سونگ را بازی می کند که جی هونگ عاشق او می شود.

2. اودیسه کره ای

سفر

بازیگران: لی سونگ گی، چا سونگ وون، اوه یون سو، لی سه یانگ

این سریال داستانی خارق العاده و رمانتیک را روایت می کند که در دنیای مدرن اتفاق می افتد. داستانی با الهام از افسانه های باستانی. در این درام، لی سونگ گی نقش سون اوه گونگ یا «شاه میمون» را بازی می کند که به دلیل خشم خدایان در دنیای انسان ها زندانی می شود. او توسط جین سون می (Yeon Seo)، دختر جوانی که می تواند ارواح را ببیند، آزاد می شود. لی سه یونگ در این درام نقش “بو جا” را بازی می کند. یک زامبی بدون حافظه که قبلاً یک کارآموز گروهی بود. او یکی از چندین شخصیت مرموز اطراف اوه گونگ است.

3. دلقک تاجدار

دلقک

بازیگران: یو جین گو، کیم سانگ کیونگ، لی سه یانگ

این سریال داستان پادشاه یی هون (جین گو) را روایت می کند که در میانه مبارزات سیاسی گرفتار شده و از تهدیدهای اطراف خود می ترسد. او برای جلوگیری از ترور او، دلقکی به نام ها سون (جین گو) را که دقیقاً شبیه او است، بر تخت می نشاند. وقتی ها سان نقش او را بر عهده گرفت، اوضاع برای چوسان بهتر شد. در همین حال، او عاشق ملکه یو سو وون (لی سه یونگ) می شود.

4. حافظ

حافظه

بازیگران: یو سونگ هو، جو سونگ ها، لی سه یانگ

در این فانتزی جنایی، دونگ باک (سونگ هو) یک کارآگاه پرکار است که توانایی دیدن خاطرات افراد را پس از ضربه زدن به آنها دارد. او به این معروف است که تا زمانی که جنایتکار را نگیرد، پرونده را رها نمی کند. هان سون می (لی سه یونگ) رئیس جدید اداره تحقیقات ویژه است. او جوان ترین فردی است که این وظیفه را بر عهده می گیرد. آنها با هم کار می کنند تا یک قاتل زنجیره ای را بگیرند در حالی که هر دو گذشته تاریک خود را پنهان می کنند.

5. کایروس

کایروس

بازیگران: شین سونگ روک، نام گیو ری، آن بو هیون، سونگ یون، لی سه یانگ

این یک داستان جذاب است که در آن نوع خاصی از سفر در زمان رخ می دهد. داستان این درام درباره مردی به نام کیم سو جین (سونگ روک) است. او مدیری خونسرد و سازنده است که با ناپدید شدن دخترش و شروع به فروپاشی ازدواجش، دنیایش از هم می پاشد. از سوی دیگر، هان ای ری (لی سه یانگ) دختری است که مادرش از بیمارستان گم شده است. اما نکته داستان این است که Ae Ri در زمانی متفاوت از Sojin زندگی می کند. بنابراین یک ماه قبل از آن. هنگامی که یک تماس تلفنی معجزه آسا بین آنها برقرار می شود، سو جین از Ae-ri می خواهد که جلوی ناپدید شدن دخترش را بگیرد. آئری از سو جین می خواهد که مادرش را پیدا کند.

6. بازوی قرمز

آسم

بازیگران: لی جونهو، کانگ هون، لی سه یانگ

این درام تاریخی داستان پادشاه جونگجو (جونهو) و رابطه او با دختر درباری به نام سونگ دیوکیم (سیونگ) را روایت می کند. دوک ایم نمی خواهد به عنوان یک معشوقه در زندگی گیر کند، اما وقتی پادشاه عاشق او می شود، آیا قدرت دارد جلوی آن را بگیرد؟ «آستین قرمز» جوایز زیادی را از آن خود کرد و به دلیل محبوبیتش حتی یک قسمت اضافی هم به دست آورد.

7. The Story of Park’s Prenup

یکی

بازیگران: لی سه یونگ، بائه این هیوک، جو هیون یونگ، یو سئون هو

داستان این سریال در مورد دختری به نام پارک یون وو (لی سه یونگ) است که در اوایل قرن نوزدهم، نزدیک به دویست سال پیش، در “چوسان” یا کره زندگی می کرد. پارک دختری غیر متعارف و پرشور است که مخفیانه مشغول طراحی لباس زنانه است. داستان زندگی او زمانی پیچیده می شود که همسرش به دلیل یک بیماری مرموز در شب عروسی آنها فوت می کند. با این حال، عزاداری پارک با یک رویداد مرموز دیگر قطع می شود. شب یک نفر ناشناس به سراغش می رود و او را داخل چاه می اندازد. با این حال، این چاه چیزی غیر از عادی است، زیرا پارک را مستقیماً از قرن 19 به سال 2023 می رساند. در اینجا او با مردی روبرو می شود که دقیقاً شبیه شوهر مرحومش است.

8. کافه حقوق

کافه

بازیگران: لی سه یونگ، لی سونگ جی

در این درام، لی سه یونگ نقش وکیلی زیبا و موفق به نام کیم یو ری را بازی می کند که پس از استعفا از یک موسسه حقوقی، تصمیم می گیرد کافه ای باز کند تا به مشتریانش مشاوره حقوقی رایگان بدهد. ساختمانی که او برای این کار اجاره کرده است متعلق به مردی به نام کیم جونگ هو (سونگ گی) است که همکلاسی سابق کیم یوری است و احساسات مبهمی با او دارند.

5655

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین