بهترین راه برای سم زدایی از دستگاه گوارش

بهترین راه برای سم زدایی از دستگاه گوارش

انتخابتو، حفظ سلامت دستگاه گوارش بسیار مهم است، مشکلات دستگاه گوارش می تواند فعالیت های روزمره را مختل کند، به کارگیری روش های ساده کمک قابل توجهی به سم زدایی دستگاه گوارش می کند:

مصرف فیبر را افزایش دهید

مصرف فیبر به بهبود سلامت دستگاه گوارش کمک زیادی می کند، زیرا مواد زائد را از روده ها خارج می کند، احتمال یبوست را کاهش می دهد و حرکات منظم روده را تقویت می کند. تبدیل به مواد زائد می شود. میوه ها، غلات کامل، حبوبات و سبزیجات دارای برگ سبز سرشار از فیبر هستند که به هضم بهتر غذا کمک می کند.

مصرف پروبیوتیک

باکتری های زیادی در معده وجود دارند که نه تنها برای هضم غذا بلکه برای سم زدایی نیز ضروری هستند. سطوح نامتناسب باکتری های بیماری زا می تواند باعث مشکلات گوارشی شود. غذاهای غنی پروبیوتیک از جمله اینکه کشک به بهبود عملکرد روده و تسهیل هضم غذا کمک می کند، استفاده مکرر از پروبیوتیک ها جذب مواد مغذی را افزایش می دهد، روند طبیعی سم زدایی بدن را بهبود می بخشد و به حفظ تعادل باکتری ها در دستگاه گوارش کمک می کند.

رژیم را دنبال کنید جشن

رژیم را دنبال کنید جشن یا روزه داری متناوب باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود که در این صورت بدن زمان بیشتری برای سم زدایی و پاکسازی سموم و مواد زائد دارد.