بهترین سریال تلویزیونی درباره ضدقهرمانان

بهترین سریال تلویزیونی درباره ضدقهرمانان

به گزارش انتخابتو، آیا تا به حال به ویژگی های یک ضدقهرمان جذاب فکر کرده اید؟ در نگاه اول برای آنها متاسفیم. اما ما همچنین آنها را دوست داریم، از آنها می ترسیم و البته گاهی اوقات از این افراد متنفریم. به طور کلی، این مدل شخصیت که حتی برای برخی قهرمان های کاملی است، هرگز برای مخاطب ناآشنا نخواهد بود.

ویجیاتو نوشت: از زمان های قدیم تا به امروز، همیشه مشخص بوده است که هر چه یک شخصیت منفورتر باشد، جذاب تر، عمیق تر و نزدیک تر به مخاطب خواهد بود. مجموعه ای طولانی از اتفاقات – ضربه روحی، کمبود عشق، تشنگی برای قدرت و ثروت – ضد قهرمانان سریال را به چیزی تبدیل کردند که فعلا دوستشان داریم. پس این شما و بهترین ضدقهرمان کار تلویزیونی هستید.

بریکینگ بد

ژانر: جنایی، درام، هیجان انگیز
کارگردان: میشل مک لارن، آدام برنشتاین، وینس گیلیگان
بازیگران: برایان کرانستون، آرون پل، دین نوریس، باب اودنکرک
ضد قهرمان: والتر وایت یک شیمیدان متواضع است که تبدیل به تونی مونتانا می شود.
والتر وایت (برایان کرانستون) به عنوان معلم شیمی کار می کند، حقوق او کم است و مجبور است به صورت پاره وقت در یک کارواش کار کند. اما روزی در حالی که معلم مشغول شستن خودروی دانش بود، حادثه تحقیر آمیزی رخ داد و این سرآغاز داستانی پرماجرا شد. در پایان سریال، والتر ساکت به یک سلطان مواد مخدر تبدیل می شود که برای رسیدن به اهدافش دست از سر هیچ چیز نمی کشد. وایت ظلم و غرور خود را توجیه می کند (نمی خواهد هیچ کمکی از نزدیکانش بپذیرد) و تمایل دارد برای رسیدن به هدفش زندگی عزیزانش را با انگیزه های منفی دستکاری کند، حتی کسانی که دوستشان دارد. بنابراین، بلافاصله مشخص می شود که مرد ساکت در راه تبدیل شدن به یک سلطان مواد مخدر است.

خانه کارت

ژانر: درام
کارگردان: جیمز فولی، رابین رایت، جان دیوید کولز
بازیگران: رابین رایت، مایکل کلی، کوین اسپیسی، درک سیسیل
ضد قهرمان: فرانک آندروود فردی بی احساس در راه رسیدن به قدرت است.
آندروود که نمی تواند پست وزارت امور خارجه را که در ابتدای سریال وعده داده بود به دست آورد، دسیسه هایی به سبک بورجیا می بافد و در نهایت به ریاست جمهوری دست می یابد. با این حال، اگر فرانک به مفهوم رویای آمریکایی که موضوع اصلی سریال است دست نمی زد، در این لیست قرار نمی گرفت. بی دلیل نیست که کوین اسپیسی با دستان خون آلود در پوستر این سریال به تصویر کشیده شده است.

این شخصیت با این دست ها هر روز و هر اپیزود هر مفهومی از آزادی و دموکراسی را از بین می برد و هر چیزی را که دیگران به میل و نیاز خودش برایش ارزش قائل هستند در هم می کوبد. در هری پاتر و یادگاران مرگ، لرد ولدمورت گفت: «فقط من می‌توانم تا ابد زندگی کنم» و در این مجموعه، فرانک معتقد است که فقط او لایق قدرت است.

کشتن حوا
بهترین سریال تلویزیونی درباره ضدقهرمانان

ژانر: اکشن، هیجان انگیز، درام
کارگردان: دیمون توماس، استلا کورادی، جان ایست
بازیگران: جودی کومر، ساندرا اوه، فیونا شاو، کیم بودنیا
ضد قهرمان: ویلانل، یک قاتل روانی با سازماندهی پیچیده ای از افکار متفاوت.
یک قاتل شیک به نام Villanell هسته اصلی این سری را تشکیل می دهد. ظلم، بی وجدان بودن، نبوغ و عشق به روش های زیبای کشتار، این شخصیت را به عنصری دوست داشتنی و البته منفور تبدیل می کند. ویلانل (جودی کامر) یک قاتل غیرقابل توقف است که همیشه اثر خود را در جنایت به جا می گذارد.

همچنین، ایو (ساندرا اوه) یک افسر امنیتی سطح پایین در اطلاعات بریتانیا است که وسواس زیادی برای دستگیر کردن دشمن جدید خود دارد. اگرچه رابطه موش و گربه بین کارآگاه و جنایتکار در درام‌های جنایی رایج است، اما شدت قتل ویلانل و تلاش‌های ایو نه تنها برای متوقف کردن آن، بلکه تمایل وسواس گونه او برای یادگیری همه چیز در مورد قاتل، ما را به تعجب وا می‌دارد.

  بهترین سریال تلویزیونی درباره ضدقهرمانان

دکستر
بهترین سریال تلویزیونی درباره ضدقهرمانان

ژانر: هیجان انگیز، درام، جنایی، پلیسی
کارگردان: جان دال، استیو شیل، کیت گوردون
بازیگران: جنیفر کارپنتر، مایکل سی هال، دیوید زایاس، جیمز رمار، کی لی
ضدقهرمان: دکستر مورگان یک آدم بدجنس اجتماعی است که فقط افراد بد را می کشد.
یک نابغه پزشکی قانونی به نام دکستر مورگان (مایکل سی هال) می تواند هر چیزی را در مورد جنایت از پاشیدن خون و کشتن مردم در اوقات فراغتش بگوید، اما تنها با پیروی از دو قانون که ناپدری به او آموخت. یکی این است که به سادگی جنایتکاران را بکشید، و دوم اینکه به طور ماهرانه ردیابی آنها را بپوشانید. دکستر بی عاطفه ترین فرد ممکن است، حتی مجبور است احساسات جعلی را به نمایش بگذارد تا دیگران مشکوک نباشند چیزی اشتباه است.

عطش این مرد برای قتل از دوران کودکی او سرچشمه می گیرد: در سن 8 سالگی، او شاهد (به همراه برادر بزرگترش برایان) قتل مادرش بود. بچه ها سه روز در برکه خون ماندند تا پیدا شدند. از همان لحظه ظلم و سردی او آشکار شد، ابتدا سگ کشی کرد و سپس به دنبال مردم رفت. با وجود تمام بدی هایی که توصیف شد، عشق دکستر به کودکان او را خاص تر کرد.

  بهترین سریال تلویزیونی درباره ضدقهرمانان

مرد دیوانه
بهترین سریال تلویزیونی درباره ضدقهرمانان

ژانر: درام
کارگردان: فیل آبراهام، مایکل اوپندال، جنیفر گتزینگر
بازیگران: جان هام، الیزابت ماس، وینسنت کارتایزر، اوکاک جونز، جان اسلاتری
ضد قهرمان: دان دریپر یک الکلی آشفته ذهنی است که ضعف هایش باعث آسیب به دیگران می شود.
دون دریپر (جان هام) یک مرد تبلیغاتی با استعداد، یک زن زن و الکلی است که مورد علاقه همکارانش است، اما بینندگان برای هفت فصل طولانی نگران او هستند. بی میلی دریپر از صحبت در مورد گذشته اش از همان ابتدا بینندگان را مجذوب خود کرد. گذشته خاکستری و نامرئی این شخصیت از او فردی مرموز ساخته است و به این ترتیب او این فرصت را دارد که زندگی را از صفر شروع کند.

البته وجدان او را عذاب می داد و بنابراین تمام گناهانش (الکل، خیانت، معشوقه ها و رفتار حیوانی مربوط به آنها) با این تاریکی درونی توجیه شد. دریپر به یک ضدقهرمان ایده آل تبدیل شد که تناقضات زیادی در شخصیت خود داشت. او اهل خانواده، آزادی خواه و در کارش اصولگرا است.

  بهترین سریال تلویزیونی درباره ضدقهرمانان

مواد مخدر
بهترین سریال تلویزیونی درباره ضدقهرمانان

ژانر: جنایی، درام
کارگردان: آندرس بائز، جوزف ولادیکا، فرناندو کویمبرا
بازیگران: واگنر مورا، بوید هالبروک، پدرو پاسکال، جوآنا کریستی، موریس کنت
ضد قهرمان: پابلو اسکوبار یک بارون کوکائین است که ظلم و ستم او حد و مرزی ندارد.
این درام جنایی زندگی‌نامه‌ای داستان پادشاه واقعی مواد مخدر پابلو اسکوبار، رئیس معروف‌ترین کارتل مواد مخدر جهان را روایت می‌کند. تا پایان سال 1980 کارتل او 80 درصد از بازار جهانی کوکائین را در اختیار داشت. اسکوبار به معنای واقعی کلمه می‌توانست هر پولی را که می‌خواست به دست بیاورد و بسوزاند، که باعث تقویت روحیه او شد. کشتن، آدم ربایی و شکنجه مردم، تهدید صاحبان قدرت، باج خواهی، آتش زدن کارتل های رقیب، همه تنها بخشی از کار او بود. اسکوبار همه کارها را انجام داد تا همان چیزی باشد که الان می گویند. این سریال کنایه ای بی رحمانه در مورد این شخصیت واقعی است.

سوپرانوها
بهترین سریال تلویزیونی درباره ضدقهرمانان

ژانر: درام، جنایی
کارگردان: دیوید چیس
بازیگران: جیمز گاندولفینی، ادی فالکو، مایکل ایمپریولی، داریا دی متئو
ضد قهرمان: تونی سوپرانو، پدرخوانده خانواده مافیایی ایتالیایی-آمریکایی در نیوجرسی و نیویورک.
این سریال مبارزات پدرسالار تونی سوپرانو (مرحوم جیمز گاندولفینی) را دنبال می کند که تلاش می کند خود را به بالاترین افتخار در فرهنگ خشن اوباش آمریکایی برساند. اما او هم یک انسان است. این بدان معناست که او کودکان نوجوان سرکش و حملات پانیک دارد. دکتر مرموز در جلسات درمانی با ملفی (لورن براکو)، تونی با شیاطین درونی خود، از جمله آسیب های دوران کودکی، تلاش های ناموفق برای قانونی سازی، و فشارهای حفظ قدرت به عنوان رئیس، شوهر و پدر دست و پنجه نرم می کند.

بازی تاج و تخت
بازی تاج و تخت

ژانر: درام، فانتزی
کارگردان: دیوید بنیوف و دی بی وایس
بازیگران: شان بین، نیکولای کاستر والدو، لنا هدی، امیلیا کلارک، کیت هرینگتون
ضد قهرمان: سرسی لنیستر، ملکه هفت قلمرو وستروس، همسر پادشاه رابرت باراتیون، با آرزوهای شهوانی بی پایان.
سرسی لنیستر (لنا هدی) همان شخصیت شروری بود که تماشاگران در طول هشت فصل پرآشوب و گاهی جذاب سریال درام فانتزی HBO، Game of Thrones، از آن متنفر بودند. از ازدواج با برادرش جیمی گرفته تا قدرت بخشیدن به پسرش جفری، آویزان شدن به برادر دیگرش تیریون، تا سازماندهی قتل های بی شماری از دشمنان و غیرنظامیان. اما این تمام ماجرا نیست، زیرا او در امتداد همان تداوم اخلاقی نامطلوب عمل می‌کند که بسیاری از مردان رهبری می‌کنند. اقدامات او ناشی از تمایل او برای محافظت از خانواده (و خودش) به هر قیمتی است. متنفر شدن از او آسان است، اما تماشای قدرت او و منتظر ماندن برای سقوط او به همان اندازه هیجان انگیز است.

تلفن
بهترین سریال تلویزیونی درباره ضدقهرمانان

ژانر: درام، جنایی
کارگردان: دیوید سایمون
بازیگران: دومینیک وست، جان دومن، ادریس البا، فرانکی فیسون
ضد قهرمان: عمر کوچولو، یک اراذل بی بند و بار خیابانی.
عمر لیتل (مایکل کی ویلیامز) که با یک تفنگ ساچمه ای بزرگ و یک ژاکت چرمی جالب مسلح است، مانند فروشنده مواد مخدر رابین هود، یک ضدقهرمان و یک ضد گانگستر است. او از فروشندگان دیگر لوازم می دزدد و محصولات خود را با نام تجاری دیگری به آنها می فروشد.

او به خاطر عدالت هوشیارانه، بازی مواد مخدر شهر را وارونه می کند. جالب است بدانید که عمر بر اساس جنایتکار واقعی دونی اندروز ساخته شده است. کسی که در سایه، دور از دسترس دشمنان پلیس خود در خیابان عمل می کند.

کیسه کک
بهترین سریال تلویزیونی درباره ضدقهرمانان

ژانر: درام، کمدی
کارگردان: هری بردبیر، تیم کرکبی
بازیگران: فیبی والر-بریج، سیان کلیفورد، اولیویا کولمن، جنی رینزفورد، بیل پترسون
ضد قهرمان: معتاد به روابط خارج از ازدواج که رفتار نامناسبش به قیمت جان بهترین دوستش تمام شد.
فیبی والر بریج نویسنده و تهیه کننده شاید کشف واقعی سال های اخیر در تلویزیون باشد. اما فلی‌بگ از یک نمایش یک زن به داستان غلبه بر تروما، در آغوش گرفتن شیاطین درونی و رستگاری در دو فصل تبدیل شد. خود والر-بریج نقش اصلی سریال را بازی کرد (اکنون تصور شخص دیگری برای این نقش دشوار است) – دختری که در ابتدا به نظر ما فردی منزجر کننده است ، اما به تدریج بیشتر بینندگان اخلاق و عادات بد خودش را می بینند. در او. این شخصیت یک شرور معمولی نیست، اما چرا؟ زیرا بلافاصله می بینیم که چیزی بسیار شیطانی و تاریک از درون او را می خورد، اما او قدرت مبارزه با آن را ندارد. شایان ذکر است که این کهن الگو در سایر آثار والر-بریج نیز دیده می شود. در واقع همیشه داستان زنانی را روایت می کند که به سمت تاریکی خود رفته اند.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین