بهترین سریال جدید تیر و مرداد که نباید از دست بدهید

بهترین سریال جدید تیر و مرداد که نباید از دست

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، از اولین حضور ناتالی پورتمن در یک سریال تلویزیونی تا سفری باشکوه در زمان; از یک درام معمایی و جنایی جذاب تا سرنوشت خونین گلادیاتورها در روم باستان. ماه جولای برای بینندگان حرفه ای تلویزیون پر از داستان های جذاب و ماجراهای جذاب است.

به گزارش فرادید؛ در اینجا لیستی از بهترین سریال های تلویزیونی که پخش آن ها از ماه آینده آغاز می شود را مشاهده می کنید.

راهنمای یک دختر خوب برای قتل
این سریال داستان پیپ فیتز آمبی (با بازی اما مایرز) را روایت می کند. پیپ دانش آموزی است که تصمیم می گیرد حقیقت قتل-خودکشی را که پنج سال پیش مدرسه اش را تکان داد، کشف کند. زین اقبال نقش دوستش راوی را بازی می کند که برادرش مظنون به قتل است و آنا مکسول مارتین نقش مادر فهمیده پیپ را بازی می کند.

آفتابی
این سریال با ترکیب موضوع داغ هوش مصنوعی با داستانی مرموز، داستان سوزی ساکاموتو (با بازی راشیدا جونز) را روایت می کند. سوزی، یک آمریکایی که پس از مرگ همسر و پسرش در ژاپن زندگی می کند، رباتی به نام سوانی از شرکت فناوری همسرش را همراهی می کند. سانی یک ربات پرحرف و دانای کل است که به سوزی کمک می کند وقایع عجیب مرگ خانواده اش را بررسی کند.

امپراتور پارک اوشن
در این سریال، فارست ویتاکر نقش قاضی الیور گارلند را بازی می کند که داستان مرگ مشکوک او در طول سریال به شکل های مختلفی روایت می شود. گارلند بر اثر سکته قلبی می میرد یا در افتتاحیه سریال کشته می شود. بعداً، سه فرزند او با تحقیقات خود رازهای تاریکی را کشف می کنند. ما از طریق فلاش بک ها شاهد اتفاقاتی هستیم که به سرنوشت غم انگیز گارلند منجر شد. تیفانی مک نقش ماریا دختر گارلند را بازی می کند که به نظر می رسد توهمات توطئه ای دارد، اما این لزوما به این معنی نیست که او مقصر است. او برای متقاعد کردن دو برادرش، تال (گرانتهام کلمن) و ادیسون (هنری سیمونز) مشکل دارد.

بهترین سریال جدید تیر و مرداد که نباید از دست بدهید

راهزنان زمان
این سریال بر اساس فیلم تری گیلیام در سال ۱۹۸۱ ساخته شده است و داستان کوین ۱۱ ساله (با بازی کال ال تاک) را روایت می کند که به گروهی از راهزنان سفر در زمان می پیوندد. لیزا کودرو در این سریال نقش رهبر گروه به نام پنه لوپه را بازی می کند که افراد گروه خود را به دوره های مختلف تاریخ از جمله عصر یخبندان و قرون وسطی می برد.

در حال مرگ
آنتونی هاپکینز در این سریال نقش امپراتور روم وسپاسیان را بازی می کند. این سریال داستان گلادیاتورها و مبارزات آنها را در زمانی که کولوسئوم در رم به تازگی ساخته شده است، روایت می کند. رولاند امریش، کارگردان فیلم هایی مانند روز استقلال، پنج قسمت از 10 قسمت را کارگردانی کرد و رابرت رودات، فیلمنامه نویس Saving Private Ryan، مجموعه را ساخت. یکی از بازیگران این سریال ایوان ریون است که به خاطر بازی در نقش رمزی بولتون شرور در بازی تاج و تخت شهرت دارد.

بهترین سریال جدید تیر و مرداد که نباید از دست بدهید

خانمی در دریاچه
ناتالی پورتمن در اولین سریال تلویزیونی خود در نقش مدی شوارتز بازی می کند. یک زن خانه دار بالتیمور در تلاش برای حل معمای قتل یک زن غرق شده است. این او را به یک روزنامه نگار تبدیل می کند. در این سریال، موزس اینگرام در نقش کلویی جانسون، قربانی قتلی بازی می‌کند که داستانش در فلش‌بک‌های موازی با داستان مدی روایت می‌شود.

بهترین سریال جدید تیر و مرداد که نباید از دست بدهید

دکامرون
این کمدی تاریک و طنز داستان اشراف و خدمه ای را روایت می کند که در طی شیوع طاعون وحشتناک به ویلا پناه می برند. داستان سریال در سال 1348 در شهر فلورانس می گذرد. این سریال پر از اختلاف طبقاتی، دسیسه های پشت صحنه و موقعیت های طنز فراوان است.

زنان آبی پوش
این درام اسپانیایی داستان اولین زنانی است که به نیروی پلیس مکزیکوسیتی پیوستند. این زنان با مشکلات زیادی روبرو می شوند و در نهایت تصمیم می گیرند مستقلاً به دنبال یک قاتل زنجیره ای بگردند. این سریال نگاهی تازه به دنیای نیروهای پلیس زن دارد و به شدت بر توانمندسازی زنان و تغییرات اجتماعی تمرکز دارد. «زنان آبی پوش» بازی قوی و داستانی گیرا دارد که مخاطب را به خود جذب می کند.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین