بهترین فیلم های هالیوود ماه آینده که نباید از دست بدهید

بهترین فیلم های هالیوود ماه آینده که نباید از دست

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، تولیداتی چون «ددپول و ولورین» و «هوریکنز» در تیرماه موفق به جذب بیننده شدند و آمار باکس آفیس این موضوع را ثابت می کند. فیلم‌های موردانتظار ماه اوت همه چیز برای تکرار این موفقیت دارند. از بیگانگان ترسناک گرفته تا قهرمانان شجاع و قاتلان زنجیره ای.

به گزارش فرادید؛ لیست زیر شامل موردانتظارترین فیلم های ماه آگوست به انتخاب مخاطبان Rotten Tomatoes است:

1. بیگانه: رومولوس

موردانتظارترین فیلم این ماه کسی نیست جز Alien: Romulus. هفتمین فیلم از مجموعه «بیگانه»، داستان گروهی کاوشگر جوان را روایت می کند که به طور تصادفی به یک ایستگاه فضایی متروکه برخورد می کنند. هنگام تلاش برای کشف این مکان، آنها با بیگانگان گوشتخواری روبرو می شوند که از هر گوشه بیرون می پرند.

2. دام

چه کسی می دانست که حضور در یک کنسرت پاپ می تواند منجر به موقعیت های عجیب و شوم شود؟ M. Night Shyamalan این ایده را در Trap، دومین فیلم موردانتظار ماه آگوست نشان داد. وقتی پدری به ظاهر مهربان، دخترش را به کنسرت هنرمند مورد علاقه اش می برد، معلوم می شود که آنها در جریان یک عملیات مخفیانه هستند و هدف از این عملیات دستگیری این پدر به ظاهر مهربان است.

بهترین فیلم های هالیوود ماه آینده که نباید از دست بدهید

3. مناطق مرزی

این فیلم به کارگردانی الی راث و بر اساس یک بازی ویدئویی پرفروش، سومین فیلم مورد انتظار ماه است. داستان این فیلم درباره لیلیت (با بازی کیت بلانشت) است. قانون شکنی با گذشته ای مرموز که قصد نجات یک دختر را دارد. دختری که کلید قدرت فوق العاده را در دست دارد. لیلیث در این سفر با تیم قهرمانان خارق العاده خود با موجودات وحشی و عجیب مبارزه می کند.

4. 1992

در سال 1992، ضرب و شتم یک مرد سیاهپوست توسط پلیس باعث یک سری شورش های شش روزه در لس آنجلس شد. فیلم سینمایی «1992» این دوره تاریخی را از نگاه دو خانواده روایت می کند: یکی از این خانواده ها پدر و پسری هستند که مغازه خودشان را دارند و دیگری پدر و پسری هستند که قصد سرقت از یک کارخانه محلی را دارند. . مسیرهای این دو خانواده در فیلم تلاقی می کند.

5. فاخته

فیلم ترسناک و روان‌شناختی «فاخته» یا «کوکو» داستان دختری 17 ساله به نام گرچن (با بازی هانتر شفر) را دنبال می‌کند که پس از رفتن به ملاقات پدرش در استراحتگاهی در کوه‌های آلپ آلمان متوجه یک سری اتفاقات می‌شود. . برخوردها، صداها و اتفاقات عجیبی در اطراف او رخ می دهد. او به تدریج اسرار تاریک و پشت صحنه خانواده خود را کشف می کند.

بهترین فیلم های هالیوود ماه آینده که نباید از دست بدهید

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین