تامی شلبی در فیلم Peaky Blinders

تامی شلبی در فیلم Peaky Blinders

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، کیلین مورفی پس از برنده شدن جایزه اسکار سال گذشته برای بازی در نقش جی رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی در فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان، به دنیای شلبی بازگشته است.

دیروز (دوشنبه) نتفلیکس با انتشار اولین تصویر از کیلیان مورفی در نقش تامی شلبی خبر آغاز ساخت این فیلم را رسمی کرد. مورفی و استفن نایت، خالقان سریال Peaky Blinders درباره یک خانواده گانگستری به همین نام در بیرمنگام پس از جنگ جهانی اول، با هم در صحنه فیلمبرداری عکس گرفتند.

«پیکی بلایندرز» به کارگردانی تام هارپر ساخته شده است. او پیش از این چندین قسمت از این مجموعه تلویزیونی را کارگردانی کرده بود. Peaky Blinders اولین بار در سال 2013 از شبکه دو بی بی سی پخش شد و نتفلیکس در نهایت حق پخش سریال در ایالات متحده را به دست آورد. فصل ششم و پایانی این سریال در سال 2022 منتشر شد و مشخص شد که فیلمی نیز در تابستان امسال در دست تولید است.

مورفی در بیانیه ای گفت: «به نظر می رسد که تامی شلبی با من تمام نشده است… کار کردن دوباره با استیون نایت و تام هارپر در نسخه سینمایی «پیکی بلایندرز» بسیار لذت بخش است. او گفت.

استیون نایت فیلمنامه این فیلم را نوشته و در کنار مورفی، کارن مانداباچ و گای هیلی نیز تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

در حالی که نام بقیه بازیگران هنوز مشخص نشده است، ماه گذشته مشخص شد که بازیگر ایرلندی بری کیوگان نقشی نامعلوم در این فیلم دارد.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین