تاکید یک کارگردان بر اصلاحات فیلم «مسیح پسر مریم»

تاکید یک کارگردان بر اصلاحات فیلم مسیح پسر مریم

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، «مسیح پسر مریم» محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که سه سال پیش برای حضور در جشنواره فیلم فجر متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر بود اما به دلیل عدم صدور پروانه نمایش با تصمیم هیات انتخاب تصمیم گیری شد. . قبول نکرد و تا چند روز پیش اجازه اسکن نداشت

به گزارش ایسنا، این فیلم یک فیلم درام اجتماعی دهه 50 است که داستان متفاوتی را روایت می کند و در مرحله بازبینی فیلم، فضای داستان به اظهارنظرهایی منجر شد که اعتراض سازندگان فیلم را به همراه داشت.

در آذرماه سال 1400 محسن دریاالل مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج در نشست خبری پیش از شروع جشنواره فجر از حواشی این فیلم گفت و گفت که ابتدا در لیست پذیرفته شد اما بعدا حذف شده: ما نگران این هستیم که فیلم در جشنواره پذیرفته نشود. گلایه ای نداریم، اما در صحبت های هیات انتخاب تناقض وجود دارد و برای رد فیلم انواع و اقسام دلایل ارائه می شود. محتوا، فرم، حجاب و نمایش.

«مسیح پسر مریم» به کارگردانی علی کافی آبادی در این مدت درخواست پروانه نمایش داده بود تا اینکه هفتم مردادماه، روابط عمومی این فیلم از مجوز اکران وزارت ارشاد خبر داد.

با این حال مدیر کل نظارت بر این نمایش تاکید می کند: «مسیح پسر مریم» پس از بررسی تغییراتی که در هیئت پروانه نمایش انجام شد، موفق به اخذ مجوز شد.

روح الله سهرابی به ایسنا گفت: اساساً در شورای صدور پروانه نمایشگاه سینما، روند فیلم ها به همین صورت است و پس از بررسی و ارزیابی اعضای شورا درباره آثار مختلف تصمیم گیری می شود.

سهرابی افزود: فیلم «مسیح پسر مریم» نیز از این قاعده مستثنی نیست و پس از تعامل بسیار خوب بین عوامل تولید و تولید و اصلاحات مد نظر شورا، شرایط اعطای پروانه ساخت برای این فیلم مشخص شد. در نتیجه بررسی تهیه شده و در نهایت پس از بررسی مجدد شورا و اطمینان خاطر، با اعطای پروانه نمایش فیلم موافقت شد.

2455555

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین