تبلیغ و خرید بهترین محصولات رنگ مو نسکافه پاییز 1402

تبلیغ و خرید بهترین محصولات رنگ مو نسکافه پاییز 1402

انتخاب یک رنگ موی جذاب و زیبا که متناسب با رنگ پوست شما باشد بسیار دشوار است و نیاز به تخصص دارد. اما کارشناسان مجله مدل موبرای افرادی که به دنبال رنگ موی خاص هستند رنگ موی نسکافه ای ارائه می شود که می توانید با توجه به سلیقه خود آن را انتخاب کنید. رنگ موی نسکافه ای یکی از رنگ موهای محبوب بسیاری از خانم ها از جمله جی جی حدید (مدل معروف آمریکایی) است. چرا که او در هر عکس منتشر شده رنگ های مختلفی از نسکافه را برای موهایش انتخاب می کرد. رنگ گرم و هیجان انگیز نسکافه به اکثر چهره ها شادابی، نشاط و جوانی می بخشد. در این مقاله همه چیز را در مورد رنگ مو نسکافه ای به شما خواهیم گفت.

بهترین محصولات رنگ مو نسکافه را از MoTonRo خریداری کنید

رنگ موی نسکافه ای چیست؟

در واقع رنگ موی نسکافه ای بین شکلاتی و قهوه ای روشن است. این رنگ از رنگ نسکافه ای تیره تا رنگ نسکافه ای روشن با لهجه های کاراملی و دارچینی متغیر است. این تنوع طیف رنگی باعث شده که هم مردم عادی و هم افراد مشهور از این رنگ استقبال کنند.


بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد رنگ کردن مو


رنگ موی نسکافه ای برای چه نوع پوستی مناسب است؟

احتمالا ساعت ها وقت صرف انتخاب رنگ موی خود می کنید، چه این رنگ به صورت من می آید یا نه. یا کدام رنگ مو به پوست من می آید؟

خبر خوشحال کننده ای که در اینجا می توان به شما داد این است که رنگ موی نسکافه ای به دلیل تن گرمی که دارد با اکثر چهره ها سازگاری دارد، به خصوص اگر موهایی به طور طبیعی روشن دارید و به دنبال چهره ای طبیعی هستید، شاید مناسب ترین گزینه باشد. موهایت زیرا می توانید از رنگ موی نسکافه ای تناژ بسیار طبیعی نزدیک به رنگ موی خود را دریافت کنید. اگر رنگ چشم شما روشن و به خصوص قهوه ای، فندقی یا حتی سبز است، رنگ موی نسکافه ای با چشمان شما هماهنگی کامل دارد.


بیشتر بخوانید: انواع و کاربردهای نرم کننده مو


چه آرایشی به رنگ موی نسکافه ای می آید؟

برخی از رنگ های مو شما را در آرایش محدود می کنند، به عنوان مثال رنگ های فانتزی مانند بنفش و آبی یا قرمز و رنگ های شرابی شما را در آرایش های مختلف محدود می کنند زیرا به دلیل این رنگ ها دیگر نمی توانید از هیچ رنگی در آرایش خود استفاده کنید. ; اما رنگ موی نسکافه ای با هر آرایش و هر رنگی هماهنگ است.

اگر پوست روشنی دارید و می‌خواهید رنگ موهای نسکافه‌ای‌تان جذاب‌تر و زیباتر شود، می‌توانید از آرایشی روشن و روشن متشکل از رنگ‌های طلایی، نارنجی و قرمز استفاده کنید تا از رنگ پریدگی پوستتان جلوگیری کنید. رنگ های طلایی، قرمز و نارنجی روشن با رنگ مو کاراملی هماهنگی دارند و به زیبایی شما اجازه می دهند از زمین به آسمان حرکت کند.

با این حال، اگر می‌خواهید آرایشتان طبیعی‌تر به نظر برسد و بیش از حد برجسته نباشد، می‌توانید با استفاده از تمام رنگ‌های قهوه‌ای از روشن تا تیره، آرایش خود را طبیعی‌تر نشان دهید.

کارشناسان مجله آرایشی مو تن رو رنگ موی نسکافه مارال را توصیه می کنند زیرا حاوی روغن زیتون، ویتامین های C و E و همچنین آنتی اکسیدان هایی است که مو را تقویت کرده و رطوبت را به فولیکول های مو منتقل می کند و حتی با کراتین به نرم شدن مو کمک می کند. او به شما عزیزان توصیه می کند. با خرید رنگ موی مارال سری نسکافه ای می توانید موهای زیبا و جذابی داشته باشید.

چند ترکیب رنگ مو نسکافه ای زیبا

در ترکیب رنگ موی نسکافه ای، البته می توانید از تکنیک های رنگ مو بر پایه دکلرا 8 استفاده کنید. اعلام و اصول آن را معرفی می کنیم.

ترکیب رنگ موی نسکافه ای روشن چیست؟

برای ساخت رنگ مو نسکافه ای تیره به چه موادی نیاز داریم؟

آلبوم رنگ مو نسکافه ای
آلبوم رنگ مو نسکافه ای

نسکافه موهای صاف را هایلایت می کند

اگر تجربه بلیچینگ را دارید و در استفاده از آن مشکلی ندارید، می توانید طبق دستور زیر موهای خود را رنگ نسکافه ای کنید.

  • 2/3 رنگ مو بلوند شکلاتی
  • 1/3 لوله رنگ موی کاراملی
  • تنوع 2 سانتی متر
  • اکسیدان شماره 1
  • 8. بیانیه کلاس

تمام موارد بالا را با هم ترکیب کنید و موهای خود را با آن رنگ کنید.

رنگ موی نسکافه ای روشن

اگر می خواهید موهای خود را قهوه ای روشن رنگ کنید، مطمئن شوید که پایه موهایتان به اندازه کافی روشن باشد. برای بدست آوردن این رنگ جذاب ابتدا رنگ موی کاراملی روشن 50 میل را با رنگ مو بلوند شکلاتی 50 میل و رنگ موی بلوند روشن 25 میل و سپس رنگ موی کاراملی 180 میل را ترکیب کنید. اکسیدان سایز 1 از 5 سانتی متر تغییر نقره را با هم ترکیب کنید. مدرک باید پایه هشتم باشد.

نسکافه-شیر-رنگ مو

رنگ موی نسکافه ای دودی

لازم به ذکر است که ماده اصلی ترکیب رنگ موی دودی نسکافه ای رنگ موی نسکافه ای دودی است. اما اگر می خواهید درصد بیشتری از رنگ مو دودی باشد و تناژهای زرد و نارنجی آزار دهنده در موها کاهش یابد، باید از دو نوع بنفش استفاده کنید.

در واقع هر چه تناژ زرد و نارنجی در موها کمتر شود، رنگ موی نسکافه ای دودی زیباتر و جذاب تر خواهد بود.

البته به یاد داشته باشید که هر چه ترکیب رنگ نسکافه‌ای خاکستری‌تر و دودی‌تر باشد، رنگ مو تیره‌تر می‌شود.

رنگ موی نسکافه ای دودی

'

رنگ مو قهوه ای نسکافه ای

این ترکیب کمی تیره تر از نسکافه معمولی است و برای پوست های کمی روشن تر ایده آل است. همچنین اگر به دنبال رنگ رسمی و جدی تری هستید، رنگ موی قهوه ای نسکافه ای بسیار خوب عمل می کند. برای رنگ آمیزی موهایتان به رنگ نسکافه ای قهوه ای، موارد زیر را انجام دهید:

بلوند نسکافه ای تیره را با 1/3 لوله بلوند طلایی بسیار روشن مخلوط کنید. سپس اکسیدان شماره 2 را به آن اضافه کنید. مطمئن شوید که اکسیدان شما یک و نیم برابر رنگ موی شما اضافه شده است.

رنگ موی نسکافه ای قهوه ای است

رنگ موی شیری نسکافه ای

رنگ موی شیری نسکافه ای

رنگ موی شیری نسکافه ای نیز بر روی موهای دکلره شده بر پایه 8 بسیار زیباتر است و رنگ واقعی آن به دست می آید. توصیه می کنیم از آن در ترکیب با رنگ موی شیری نسکافه استفاده کنید. رنگ مو 8.85 مارال با تنوع دودی و اکسیدان 6 درصد برای جلوگیری از زرد شدن مو.

رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره

به طور معمول برای داشتن موهایی رنگ روشن باید رنگ مو روشن شود. با این حال، این مطالعه برای افراد دارای موهای حساس یک خطر محسوب می شود. در این قسمت به بررسی نحوه رسیدن به رنگ موی نسکافه ای دلخواه بدون نیاز به دکلره می پردازیم.

حالا نوبت به ترکیب رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره می رسد. در این قسمت انواع ترکیب رنگ نسکافه ای را بدون استفاده از سفید کننده به شما معرفی می کنیم. با این روش موهای شما کمتر آسیب می بیند.

با توجه به ترکیب زیر می توانید از دو ترکیب رنگ موی نسکافه ای روشن و تیره استفاده کنید. همچنین اگر به دنبال رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره هستید از روش زیر استفاده کنید:

در این روش، 2/3 رنگ موی شکلاتی متوسط ​​را با 1/3 لوله رنگ مو کاراملی ترکیب کنید، سپس 2 سانتی متر از رنگ ارغوانی و نقره ای را با اکسیدان شماره 1 اضافه کنید.

رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره

رنگ مو نسکافه ای روشن بدون دکلره

اولین و ساده ترین راه برای رسیدن به رنگ موی نسکافه ای روشن این است که موها را چندین بار رنگ کنید تا به رنگ دلخواه برسید. به این ترتیب با تون تیره شروع می کنید و با گذشت ماه ها و تجدید رنگ کم کم به رنگ نسکافه ای روشن می رسید.

رنگ موی شیری نسکافه ای بدون دکلره

اگر دیگر موهای خود را دکلره نکرده اید و به دنبال بهترین ترکیب رنگ شیر نسکافه ای هستید، باید از رنگ شیر نسکافه ای پایه 8 با اکسیدان 9 درصد و تنوع دودی استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: با جدیدترین مدل های رنگ مو 2019 خاص باشید


رنگ موی نسکافه ای سه صفر

توصیه ما به کسانی که می خواهند موهای خود را بدون اتلاف وقت و با کمترین آسیب به بافت مو نسکافه کنند، استفاده از رنگ موی سه صفر (000) است.

این رنگ مو اغلب در دسته رنگ های هایلایت در آلبوم رنگ مو قرار می گیرد و به هایلایت نیز معروف است.

در این روش ابتدا رنگ 000 را با اکسیدان 9 درصد مخلوط کرده و به موها بمالید و وقتی به پایه نارنجی رسید آن را بشویید. سپس پس از دو روز استراحت دادن به موهایتان، رنگ مورد نظرتان را با واریاسیون یا تونر ضد قرمزی مخلوط کرده و به موهایتان بزنید.

هدف از استراحت دادن به مو، کاهش آسیب هایی است که ممکن است به موها تا حد امکان وارد شود.

توجه داشته باشید که این روش برای کسانی که موهای تیره دارند کمی متفاوت است. به این ترتیب برای موهای مشکی ابتدا یکی دو سانتی متر از ریشه مو رنگ کنید و سپس به سمت ریشه مو حرکت کنید. زیرا فولیکول های مو در اثر حرارت پوست سر سریعتر باز می شوند و رنگ آن با تار مو یکی می شود. با تکرار هر بار این روند موهای روشن تری نسبت به قبل خواهید داشت و به رنگ موی مورد نظرتان نزدیک می شوید.

رنگ موی نسکافه ای ای جی حدید
رنگ موی نسکافه ای ای جی حدید

رنگ مو نسکافه ای با دکوکرم

روش بعدی برای رنگ کردن مو استفاده از کرم سفید کننده به جای پودر سفید کننده است. زیرا این محصول آسیب بسیار کمتری نسبت به پودر کلر دارد و موها را خشک و وز نمی کند.

در این روش ابتدا کرم سفید کننده را با اکسیدان 6 درصد مخلوط کرده و به موها بمالید. بعد از 40 تا 50 دقیقه موهای خود را آبکشی کنید. سپس از رنگ موی نسکافه ای مورد نظر خود استفاده کنید.

در این روش موها نیز نارنجی می شوند و باید از واریاسیون هایی مانند بنفش، دودی، بنفش و ضد پیری استفاده کرد. قرمزی در ترکیب رنگ مو است. با این اقدام از شکل گیری تناژهایی که نمی خواهید جلوگیری خواهید کرد.

رنگ موی نسکافه ای با مواد طبیعی

روش دیگر رنگ کردن مو برای رسیدن به رنگ تیره نسکافه ای استفاده از پودر نسکافه در ترکیب با سایر مواد طبیعی است. استفاده از این روش بسیار آسان است زیرا مواد لازم معمولا در هر خانه ای یافت می شود. این روش موهای خاکستری را نیز پوشش می دهد.

ترکیب رنگ مو نسکافه ای با مواد طبیعی

دو روش برای ساخت رنگ موی نسکافه ای بسیار شیک با مواد طبیعی وجود دارد که در ادامه به شما آموزش می دهیم:

روش اول

فهرست:

  • 6 قاشق غذاخوری زردچوبه
  • نسکافه 4 قاشق غذاخوری
  • 2 عدد سفیده تخم مرغ
  • اکسیدان 6 درصد
  • نصف لیوان روغن زیتون

مواد ذکر شده را در یک کاسه پلاستیکی بریزید و خوب مخلوط کنید. پس از مخلوط کردن، خمیر سفت به دست می آید. خمیر را به موهای خود بمالید. برای این منظور باید صبور باشید زیرا بر خلاف رنگ کردن موی شیمیایی این روش زمان بر است. وقتی موهای خود را بعد از حدود 5 ساعت آبکشی کنید، رنگ نسکافه ای تیره زیبایی خواهید داشت.

روش دوم

فهرست:

  • نسکافه 2 قاشق غذاخوری
  • 2 قاشق سوپ خوری کاکائو
  • 1 قاشق چایخوری آب لیمو
  • نصف قاشق غذاخوری روغن کنجد
  • 2 قسمت اکسیدان 6 درصد

مواد فوق را با هم ترکیب کرده و خمیر حاصل را به موهای خود بمالید. بعد از یک ساعت موهای خود را آبکشی کنید. در این روش با تکرار این روند به مرور زمان رنگ مو زیباتر و جذاب تر شده و به رنگ نسکافه ای زیبا و روشن می رسد.


بیشتر بخوانید: نکات طلایی برای رنگ کردن مو


چگونه رنگ موی نسکافه ای را حفظ کنیم؟

برای محافظت از موهای رنگ شده می توانید از نرم کننده ها و همچنین شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.

توصیه می شود همه افراد از جمله کسانی که موهای خود را رنگ و دکلره می کنند از شامپوهای بدون سولفات استفاده کنند. برای یافتن شامپوهای بدون سولفات می توانید به وب سایت MoTen بروید. آسم سلی بازدید و خرید کنید.

افرادی که در ترکیب رنگ مو نسکافه ای از سفید کننده استفاده کرده اند به دلیل افزایش اسید سولفوریک در موهایشان موهایشان سفت و درشت می شود. به یاد داشته باشید، از شستن بیش از حد موهای خود در طول هفته خودداری کنید. و اگر موهایتان را زیاد رنگ می کنید ما هشت نفر و تا حد امکان کمتر از سشوار استفاده کنید. زیرا موها پس از رنگ آمیزی آسیب پذیرتر خواهند بود.

امیدوارم این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد، اگر سوالی دارید لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مطلب با همکاری رسانه motanro گردآوری شده است