بیلبوردهای الکترونیکی با تصاویر مسعود البادیشیان رئیس جمهور ایران، شهباز شریف نخست وزیر و آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان در خیابان های پاکستان نصب شد. این پانل ها همزمان با سفر پزشکان به پاکستان و مذاکرات صلح ایران و آمریکا به نمایش گذاشته شد. در این احتکارها آمده است: پاکستان و ایران برای صلح، پیشرفت و رفاه در کنار یکدیگر ایستاده اند.






ارسال پاسخ