(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی ماهور الوند

تصاویر بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی ماهور الوند

ماهور الوند (زاده 31 تیر 1373) بازیگر سینمای ایران است.

نام: ماهور الوند

زمینه فعالیت: سینما

تولد: 31 تیر 1373

محل تولد: تهران
حرفه: بازیگر

سالهای فعالیت: از سال 1394

تحصیلات: فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی

بیوگرافی

ماهور الوند (زاده 31 تیر 1373) بازیگر سینمای ایران است. ماهور الوند تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته تئاتر به پایان رساند و دانشجوی ارشد بازیگری و کارگردانی شد. ماهور الوند دختر سیروس الوند کارگردان ایرانی است و یک خواهر به نام آهو دارد.

ماهور الوند بازیگری را با فیلم دختر که در آن نقش اول را بازی می کرد آغاز کرد و در این بین با همین فیلم نیز شناخته شد. او همچنین برای بازی در فیلم استانبول Junction نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر در سال ۲۰۱۶ شد.

ماهور الوند در فیلم ملی و راه های نرفته اش به کارگردانی تهمینه میلانی نیز یکی از بازی های عالی خود را در نقش ملیحه انجام داد.

دیدگاه ماهور در مورد فعالیت های هنری خود

چگونه وارد عرصه بازیگری شویم

من دانشجوی تئاتر هستم و حضور در این محیط ها باعث می شود از تست های بازیگری مختلف مطلع شوم. بنابراین متوجه شدم که آقای میرکریمی برای فیلم جدیدش از دختران هم سن و سال من تست می گیرد. پس زنگ زدم و به دفترش رفتم. آنجا متوجه شدم که آنها نمی‌خواهند در فیلم نقش زن داشته باشند و به غیر از نقش اصلی، چند دختر دیگر هم هستند. آنجا با خودم گفتم که نقش اصلی چیزی نیست جز نقش های دیگر می تواند تجربه خوبی برای من باشد.

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی ماهور الوند

جدیدترین عکس های ماهواره الوند

اولین آزمون را از من گرفتند که شامل موقعیت های مختلف بود. همان جا به من گفتند برای نقش اصلی دنبال دختر محلی می گردند که لهجه خودش را داشته باشد و نیازی به کار لهجه نداشته باشد. چند نفر را امتحان کردیم و نتایج خوبی گرفتند، اما باید دختران دیگری را انتخاب کنیم که نقششان خیلی کم نیست. بعد از تست گفتند از بازی من راضی هستند و تصمیم گرفتند با من تماس بگیرند.

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی ماهور الوند

ماهور الوند و عمویش خشایار الوند

(عکس) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی ماهور الوند

ماهور الوند و پسر عمویش دیاکو (پسر خسیار الوند)

آیا تا به حال پدرتان از شما خواسته است در یک فیلم بازی کنید؟

من و پدرم هر دو دوست داریم با هم کار کنیم، اما هر دو موافقیم که کار بازیگری من نباید با کار پدرم شروع شود. چون فکر می کنم اگر قرار است در این سینما جایگاهی پیدا کنم از طریق خودم و کارم باشد نه با برچسب دختر کوروش الوند بودن و بازی در فیلم پدرم.

در واقع سعی می کردم با این کار تا حد امکان از حواشی کم کنم چون به هر حال از عهده آن بر نمی آیم اما می خواستم نشان دهم که کارم را با فیلم دیگری شروع کردم و مسیرم از پدرم جداست. با وجود اینکه در آینده با هم کار خواهیم کرد، اول می خواستم جای خود را پیدا کنم.

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی ماهور الوند

ماهور الوند و پدرش سیروس الوند

منبع: انتخابات