(تصاویر) زندگی خصوصی آزاده صمدی; از کودکی تا ازدواج و طلاق

تصاویر زندگی خصوصی آزاده صمدی از کودکی تا ازدواج و

آزاده صمدی در 26 دی ماه 1357 در شهر لاهیجان به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره بود و سپس در کلاس های بازیگری آقای پرویز پرستویی شرکت کرد. آزاده صمدی یکی از پرتلاش ترین بازیگران کشور است و تاکنون کارهای زیادی از او دیده ایم. این بازیگر 44 ساله با قد 163 سانتی متر یکی از بهترین بازی های سینما و تلویزیون ایران را انجام داد.

این بازیگر موفق و کم سابقه فعالیت هنری خود را از سال 1381 آغاز کرد و در کنار بازیگری به عنوان مجری نیز فعالیت داشت. آزاده صمدی مجری برنامه زابیواکا درباره جام جهانی 2018 روسیه از شبکه اینترنتی آیو بود. او همسر سابق بازیگر و کارگردان هومن سیدی است. اما ازدواج آنها موفقیت آمیز نبود و پس از هفت سال زندگی مشترک منجر به طلاق شد. آزاده صمدی در حال حاضر مجرد است و همچنان مشغول بازیگری است.

آغاز فعالیت آزاده صمدی

آزاده صمدی ابتدا کار خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس به بازیگری روی آورد. او در تئاتر بشیر و شکر حمید امجد و تله تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی ایفای نقش کرد. پس از مدتی برای بازی در سریال راه بپایان ساخته همایون اسعدیان انتخاب شد. صمدی در این سریال با هومن سیدی همبازی شد و خیلی ها این دو بازیگر را از این سریال شناختند.

به عبارتی آزاده صمدی راه های بی پایانی برای شروع بازیگری و محبوب شدن داشت. اولین تجربه او در سینما در فیلم آفریقا در سال 2009 بود. آزاده صمدی پس از کسب شهرت، با بازی در فیلم‌های کوتاه دندان آبی و 35 متر آب به کارگردانی هومان سیدی، توانست جایگاه ویژه‌ای در دنیای بازیگری برای خود رقم بزند.

(تصاویر) زندگی خصوصی آزاده صمدی، عکس های شخصی و بیوگرافی

کودکی آزاده صمدی

آزاده صمدی تعریف می کند که در کودکی آرزوی زندگی در جای دیگری را داشته است. به گفته این بازیگر، او در کودکی تخیل زیادی داشته و عاشق این ویژگی بوده است. در خیالاتش همیشه خود را به جای دیگران می گذاشت و نقش آنها را بازی می کرد. شاید همین ویژگی باعث شده که آزاده صمدی امروز به این جایگاه هنری برسد و به خوبی ایفای نقش کند. او امروز هم به جای نقش های سینمایی زندگی می کند و رویای کودکی اش را جلوی دوربین برآورده می کند.

(تصاویر) زندگی خصوصی آزاده صمدی، عکس های شخصی و بیوگرافی

ازدواج و طلاق آزاده صمدی

آزادی صمدی و هومن سیدی پس از 7 سال زندگی مشترک تصمیم به طلاق گرفتند. از آنجایی که این دو بازیگر معروف در سریال بیتمایان یول همبازی هستند. بسیاری از مردم فکر می کنند که علاقه مند به ساخت این فیلم هستند. علاوه بر این، هومن سیدی در بسیاری از فیلم های خود از آزاده صمدی به عنوان بازیگر استفاده کرد.

این دو در سال 2006 تصمیم به ازدواج گرفتند و مدتی نام آنها بر سر زبان ها افتاد. اما ازدواج این زوج هنری ناموفق بود و 7 سال بعد در سال 1393 از هم جدا شدند. جدایی این دو بازیگر به صورت مسالمت آمیز اتفاق افتاد و هر دو ترجیح دادند در مورد علت آن صحبتی نکنند.

شایعات زیادی در مورد ازدواج این دو وجود داشت. مثلاً آزاده صمدی و هومن سیدی شایعه شده بود که دختر دارند اما هر دوی آنها این موضوع را تکذیب کردند. اولین واکنش بعد از جدایی این زوج از هومن سیدی بود. وی در اینستاگرام خود از پایان رابطه اش با خانم آزاده صمدی خبر داد. آزاده صمدی در خصوص ازدواج اولش گفت که ازدواجشان بسیار موفق بوده و تا زمانی که با هم بودند برای موفقیت یکدیگر تلاش کردند.

آزاده صمدی بعد از طلاق از هومان سیدی ازدواج مجدد نکرد اما هومن سیدی دوباره ازدواج کرد و ازدواج دومش با جنجال های زیادی همراه بود. هومان سیدی ترجیح داد ازدواج دوم و فرزندش را پنهان کند. اما چند سال بعد هومان سیدی با انتشار عکسی در کنار هومان و دخترش حامد بهداد ازدواج دوم خود را تایید کرد. به گفته هومان، او فکر نمی کرد زندگی شخصی اش برای بینندگان آنقدر مهم باشد. به همین دلیل وی در مورد ازدواج مجدد خود اظهارنظری نکرد.

(تصاویر) زندگی خصوصی آزاده صمدی، عکس های شخصی و بیوگرافی

ویژگی های اخلاقی آزاده صمدی

به گفته آزاده صمدی، او فردی بامزه و خوش اخلاق است و دوست دارد نوشته هایش را در صفحه خود در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. او به نقاشی و عکاسی نیز علاقه دارد و در این زمینه فعالیت می کند. حتی گاهی از گالری ها و نمایشگاه های هنری دیدن می کند. او عاشق موسیقی است و برای آرامش به آن گوش می دهد. آشپزی یکی از علایق اوست و خودش مهارت آشپزی خوبی دارد.

(تصاویر) زندگی خصوصی آزاده صمدی، عکس های شخصی و بیوگرافی

من به کارگردانی علاقه دارم

آزاده صمدی توضیح داد که به کارگردانی هم علاقه دارد و این حرفه می تواند مانند بازیگری جذاب و جذاب باشد. به گفته خودش روزی می خواهد کارگردانی را تجربه کند و به تدوین، تدوین و … علاقه مند می شود. او ایده های جالبی در مورد موضوعات دارد.

علاقه به موسیقی

آزاده صمدی همواره در زندگی خود سعی کرده از طریق هنر و موسیقی ارتباط برقرار کند. از نظر او ارتباط با موسیقی مانند ارتباط با زیبایی است. آزاده نیز در اوقات فراغت خود به موسیقی گوش می دهد و از آن لذت می برد. وی خاطرنشان کرد: البته موسیقی باید با روحیه همخوانی داشته باشد و می تواند روحیه را بهبود بخشد.

(تصاویر) زندگی خصوصی آزاده صمدی، عکس های شخصی و بیوگرافی

علاقه به آشپزی

آزاده صمدی همیشه بر علاقه اش به آشپزی تاکید می کرد و مدعی بود غذاهایش فراتر از گفتار است. می تواند غذاهای خوشمزه و متنوع شمالی بپزد.

وسواس کار

آزاده صمدی وسواس زیادی به کار دارد و به شدت به ایفای نقش در یک فیلم وسواس زیادی دارد و همه جوانب کار را می سنجد. به همین دلیل از تمام کارهایی که تاکنون در آن شرکت داشته راضی است و همه را بسیار دوست دارد.

(تصاویر) زندگی خصوصی آزاده صمدی، عکس های شخصی و بیوگرافی

تلاش برای متفاوت بودن

آزاده صمدی از آن دسته افرادی است که یکنواختی را دوست ندارد و همیشه دوست دارد متفاوت باشد و راه های جدید را امتحان کند. از نقش های متفاوت و خاص لذت می برد و اندازه نقش برایش مهم نیست.

من به دنبال خوشبختی هستم

خانم صمدی همیشه به دنبال شادی و حال خوب است. او معتقد است در سال های اخیر چندان به این موضوع توجه نکرده است اما از این لحظه به بعد باید دوباره آن را در زندگی خود تقویت کند.

(تصاویر) زندگی خصوصی آزاده صمدی، عکس های شخصی و بیوگرافی

اهمیت دادن به دوست داشتن و دوست داشته شدن

آزاده صمدی یکی از کسانی است که در لحظه زندگی می کند. از نظر او همیشه فکر می کند که آخرین روز زندگی اش است و باید از بودن در کنار دیگران لذت ببرد و به آنها محبت کند. او معتقد است که بدون عشق نمی تواند زندگی کند.

به مجری گری آزاده صمدی

آزاده صمدی نیز به عنوان یک هنرمند در کارنامه هنری خود قرار دارد. یکی از برنامه های تدارک دیده شده برای جام جهانی 2018 روسیه، برنامه Zabiwaka بود که از شبکه اینترنتی Ayo پخش می شد. آزاده صمدی تنها در یک قسمت از این برنامه اجرا داشت و در اواسط قسمت دوم ناظر سد و سیما اجرای خود را متوقف کردند. به گفته آنها، استفاده از زنان در برنامه های ورزشی با هدف مردان، نوعی استفاده ابزاری از زنان است. در نهایت بهرنگ علوی به جای آزاده صمدی انتخاب شد و برنامه ذبیواکا با او ادامه یافت.

(تصاویر) زندگی خصوصی آزاده صمدی، عکس های شخصی و بیوگرافی

مجازات کشف روسری

در ژوئیه 1402 به دلیل کشف اینکه کلاه بر سر دارد جریمه شد. آزاده صمدی باید هر دو هفته یکبار برای درمان شخصیت ضداجتماعی به مراکز رسمی روانشناسی مراجعه کرده و در پایان دوره درمان گزارش پزشکی ارائه دهد. وی در واکنش به این موضوع گفت که در سریال ها و فیلم های تلویزیونی خود نیز از کلاه استفاده می کند و همیشه کلاه بر سر دارد.

افتخارات آزاده صمدی

آفریقا نام یکی از فیلم هایی است که آزاده صمدی در آن بازی کرده است. این فیلم در سال 1388 توسط کارگردان هومان سیدی ساخته شد و در سال 1390 در شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمد. صمدی برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

آزاده صمدی همچنین در فیلم کمدی «رده حساس» محصول سال 1392 به کارگردانی کمال تبریزی بازی کرد. رضا عطاران بازیگر نقش اول این فیلم برنده سیمرغ بلورین سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد.

تئاتر

همانطور که گفته می شود آزاده صمدی هنر را با تئاتر آغاز کرد و بعدها توانست به جایگاه فعلی خود برسد. تئاترهایی که این بازیگر در آنها حضور داشت:

بدون شیر و شکر (حمید امجد)

قانون اساسی بانو (حسین کیانی)

دریا روندگان (محمد عاقبتی)

روایت ناقص باب معلق (هومن سیدی)

بالاخره این زندگی کیه؟ (اشکان خیل نژاد)

یک کلیک کوچک (احمد سلیمانی)

نمایش P2 (سید مرتضی میرمنتظمی)

ملودی شهر بارانی (هادی مرزبان)

نمایش زبان اصلی (رسول کاهانی)

اجرای رویای یک شب نیمه تابستان (مصطفی کوشکی)

پنج ثانیه برف

ایسلند (آیدا کیخایی)

نامه های عاشقانه از خاورمیانه (کیومرث مرادی)

آثار سینمایی

آلبوم فاخر آزاده صمدی همچنین شامل آثار سینمایی پرمخاطب و پرطرفدار از جمله:

آفریقا (Human Sidi)

سیزده (هومن سیدی)

طبقه حساس (کمال تبریزی)

ارغوان (امید بنکدار و کیوان علیمحمدی)

گاهی (محمدرضا رحمانی)

50 کیلو آلبالو (مانی حقیقی)

خوب، بد، جلف (پیمان قاسم خانی)

17:00 (مهران مدیری)

لابی (محمد پرویزی)

تمام شب (فرزاد موتمن)

کار تلویزیونی

آزاده صمدی با بازی در آثار تلویزیونی به شهرت رسید و توانست هنر خود را به رخ دیگران بکشد. برخی از کارهای تلویزیونی این بازیگر عبارتند از:

جاده بی پایان (همایون اسعدیان)

گاو نقدی (مازیار میری)

روز سی ام (جواد افشار)

حیرانی (امید بنکدار و کیوان علیمحمدی)

انقلاب زیبا (بهرنگ توفیقی)

بام تهران (بهرنگ توفیقی)

دیوار به دیوار (سامان مقدم)

فیلم کوتاه

آزاده صمدی پس از شهرت در فیلم های کوتاهی نیز بازی کرد:

سطح آب 35 متر (هومن سیدی)

نیش آبی (ادرار انسان)

هیچکس با کسی صحبت نمی کند (امید بنکدار و کیوان علیمحمدی)

منبع: روزانه