جایزه از فرانسه به گلاره عباسی

جایزه از فرانسه به گلاره عباسی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو به نقل از روابط عمومی فیلم، مستند «هما» به کارگردانی گلاره عباسی، تهیه کنندگی درسای شفیعی و توزیع کننده رافت فیلمز در زمان اکران موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی مستند توسط «چهارم» شد. در خارج از کشور برای پنجمین بار جایزه خود را دریافت کرد. جشنواره بین المللی فیلم» در کن برگزار شد.
این جشنواره هر ماه در کن فرانسه برگزار می شود و فیلم های برنده در این شهر به نمایش در می آیند. مستند «هما» به زودی در فرانسه نمایش داده می شود.

مستند «هما» داستان زندگی هما هماوندی است. او زنی با اعتماد به نفس است که در کمپ مواد مخدر کار می کند و مشکلات و محدودیت هایی که در زندگی اش تجربه می کند مانع از حضور او در عرصه اجتماعی نمی شود.

این مستند پیش از این موفق به دریافت دیپلم افتخار جشنواره FicFusa از کلمبیا، جایزه ویژه بیستمین مسابقه جهانی فیلم Accolade از آمریکا شده بود و در جشنواره فیلم A Royal Chance و جشنواره فیلم مستند ملبورن استرالیا به نمایش درآمد.

سایر عوامل این مستند عبارتند از: مشاور کارگردان: پژمان تیمورتاش، مدیر پروژه: کتایون ارسنجانی، مدیر فیلمبرداری: گلاره کیازند، تدوین: حمید نجفیراد، موسیقی: مهگل مقتدر، صدابردار: محمود کاشانی و نوید مهر، صدابردار: عرفان ابراهیمی. .

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین