جایزه بهترین فیلم جشنواره فرانسه به شاهرک تعلق گرفت.

جایزه بهترین فیلم جشنواره فرانسه به شاهرک تعلق گرفت

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلم سینمایی «شارک» به نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی و تهیه کنندگی علی سرتیپی در آخرین نمایش بین المللی خود در بخش مسابقه ششمین جشنواره «رمبو» فرانسه به نمایش درآمد و جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد. . این جشنواره

مهر نوشت: ششمین دوره جشنواره «رمبو» از پنجم تا هشتم تیرماه (معادل 25 تا 28 خرداد) در فرانسه برگزار شد که شامل ایران، فرانسه، فلسطین، آرژانتین و … بود. فیلم هایی از کشورهای مختلف گنجانده شد. جشنواره «رمبو» به نام شاعر برجسته فرانسوی آرتور رمبو نامگذاری شده است.

فیلم سینمایی «شاهرک» پیش از این در جشنواره های بین المللی «طرابلس» لبنان، «ویتر» فرانسه، «زاگورا» در مراکش و «کازابلانکا» در مراکش حضور داشته و موفق به کسب جوایز مهم بسیاری از این جشنواره ها شده است. پخش بین المللی فیلم «شهرک» بر عهده شرکت DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب است.

ساعد سهیلی، کاظم بلک، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاودنیا، شاهرخ فورتونیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی پور در فیلم «شهرک» به ایفای نقش پرداختند.

«شاهرک» که فضایی متفاوت، عاشقانه، مرموز و رازآلود دارد، داستان نوید فلاحتی جوان علاقه مند به بازیگری را روایت می کند که در تست بازیگری یک فیلم بزرگ پذیرفته شد و با پیوستن به این پروژه به آرزوی دیرینه خود جامه عمل پوشاند. . لازمه بازیگر بودن باید شرایط خاص و تمرینات روحی و روانی بازیگران در یک شهر منزوی را بپذیرد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین