جزئیات جدید کمدی جدید پژمان جمشیدی در سینما

جزئیات جدید کمدی جدید پژمان جمشیدی در سینما

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فاصله یک ساله اکران تگزاس 1 و 2 این بار پنج سال به طول انجامید و پس از تاخیرهای فراوان، تگزاس 3 اکران شد. این قسمت نیز مانند دو قسمت قبل به کارگردانی مسعود اطیابی ساخته شده است و با توجه به شنیده ها به احتمال زیاد شاهد همان قوس داستانی و حتی همان بازیگران بر اساس پوستر منتشر شده و تیزر کوتاه فیلم خواهیم بود. . در انتقال از تگزاس 1 به 2، اطیابی ترکیب بازیگران و حتی لوکیشن فیلم را تغییر داد که باعث محبوبیت فیلم شد، اما به نظر می رسد این تغییرات در تگزاس 3 به اندازه تگزاس 2 نبوده است.

ایرنا نوشت: مسعود اطیابی کارگردانی است که چندین سال مشغول کار بوده و پس از شروع تولید تگزاس کارگردانی دینامیت، انفرادی، بخارست و هتل در ژانر کمدی را بر عهده داشته است. اگرچه طی چند سال گذشته همکاران اطیابی در تولید این فیلم‌ها تغییر کرده‌اند، اما گروه اصلی او از دایره تهیه‌کنندگان محمد شایسته و ابراهیم عامریان فراتر نرفته‌اند. زوج اصلی «تگزاس 1» پژمان جمشیدی و سام درخشانی بودند که در سریال «پژمان» شیمی خوب خود را به مخاطبان ثابت کردند.

حمزه صالحی همچنین نویسنده ای است که بیشترین همکاری را با اطیابی داشته است، از تگزاس 2 شروع شده و تا دینامیت، سولو و بخارست کشیده شده است.

داستان آثار اطیابی نیز حول محورهای ثابت می چرخد. اطیابی با وجود اینکه در برنامه هفت حضور داشت و آثارش درباره خانواده، زوج و خانواده را در کانون توجه می دید، اما در سال های اخیر به غیر از اولین کار کمدی خود، خروس جنگی، در آثار دیگری نیز حضور داشته است. ، خانواده را کمتر می بینیم.

در حالی که هتل به تفاوت ها و مشکلات این زوج در زمینه کمدی نیز دست یافته است، بقیه داستان های عطیابی تنش متفاوتی دارند و تگزاس نیز از این قاعده مستثنی نیست. داستان افرادی که برای کسب درآمد دست به هر کاری می زنند، موقعیت های طنز و سطحی ایجاد می کند که علی رغم انتقادات فراوان، تاکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

آیا «تگزاس 3» روی ریل دو فصل قبل است؟
زوج اصلی تگزاس 1 پژمان جمشیدی و سام درخشانی بودند که شیمی خوبشان در سریال پژمان برای مخاطبان ثابت شد و قسمت اصلی داستان در برزیل فیلمبرداری شد.

اطیابی در تگزاس 2 بیشتر داستان فیلم را بر بازگشت سام و پژمان به ایران متمرکز کرد و علاوه بر آن دو بازیگر محبوب دیگر به نام‌های ژاله صامتی و مهدی هاشمی را که در نقش‌های طنز به خوبی ایفای نقش کردند، اضافه کرد. با این حال هیچ تغییری در داستان سطحی تگزاس 1 در این قسمت ایجاد نشد و این بار به جای شوخی با حوله پله، به مجسمه خود بسنده کرد و با جنایتکاران مبارزه کرد. در فصل جدید شوخی ها به مورگان فریمن سپرده شده است. با وجود همه انتقادات، هر چهار فیلم اطیابی در سال های اکران جزو پرفروش ترین آثارشان بوده است. تگزاس 1 و 2 با فاصله یک سال به ترتیب 14 و 25 میلیارد فروش داشتند که از نظر فروش سینمای آن سال ها رقم قابل توجهی بود.

با وجود همه انتقادات، چهار فیلم اطیابی در سال های اخیر جزو پرفروش ترین آثار سال های اکرانشان بود. تگزاس 1 و 2 به ترتیب 14 میلیارد و 25 میلیارد واحد فروختند، با فاصله یک سال در آوریل 2017 و دیگری در آوریل 2018. این رقم برای فروش سینمای آن سال ها رقم قابل توجهی بود.

اگرچه تگزاس 1 با 1 میلیون و 700 هزار بیننده در سال 1997 در رتبه چهارم رتبه بندی قرار گرفت و این هزار پا بیشترین بحث را در آن سال داشت، اما اطیابی صبر نکرد و تگزاس 2 را روی پرده آورد. در سال 1998 که رحمان به تازگی فروش خود را متوقف کرده بود، مخاطبان آن به 1400 میلیون نفر رسید. اما تگزاس 2 با حفظ سه شخصیت اصلی بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی و یک بازیگر خارجی توانست بار دیگر تماشاگران را به سینماها بکشاند و این بار به عنوان سومین فیلم پرفروش سال 2018 معرفی شد.

جزئیات جدید کمدی جدید پژمان جمشیدی در سینما

آنچه مسلم است و ناشی از اقبال مخاطبان به دو عنوان قبلی است، فروش قابل توجه قابل پیش بینی برای تگزاس 3 است. چون به احتمال زیاد این آخرین باری است که سام درخشانی و پژمان جمشیدی با هم همبازی می شوند و حداقل برای مدت طولانی نمی توانیم این دو بازیگر را در کنار هم در یک فیلم ببینیم. علاوه بر تکمیل این سه گانه، به نظر می رسد تگزاس 3 پای مخاطبانی را که دو قسمت قبلی را دنبال کرده بودند دوباره به سینماها باز کند.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین