جزئیات همکاری این تهیه کننده ایرانی با ریچارد کلایدرمن اعلام شد

جزئیات همکاری این تهیه کننده ایرانی با ریچارد کلایدرمن اعلام

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، ميلاد ماهان راد تهيه كننده موسيقي كه به طور مستمر با بسياري از خوانندگان سرشناس كشورمان در تورهاي بين المللي مانند اکسپو دبي، اروپا، كانادا و استراليا همكاري مي كند، در گفتگو با خبرنگار هدن مهر گفت. ریچارد کلایدرمن نوازنده مشهور فرانسوی به عنوان تهیه کننده در تور کنسرت این هنرمند جهانی خبر داد و گفت: برای اولین بار یک گروه بین المللی ایرانی تور کنسرت بین المللی ریچارد کلایدرمن را در کانادا تهیه می کند.

وی در تشریح جزئیات این کنسرت ها گفت: این کنسرت ها در قالب «عاشقانه های بی پایان» در روزهای 19 و 22 نوامبر (آبان) در شهرهای ونکوور و تورنتو کانادا برگزار می شود و تهیه کننده این کنسرت ها هستم. من با ریچارد کلایدرمن همکاری خواهم کرد. این در حالی است که در میان انبوه سازندگانی که با کلایدرمن همکاری داشته اند، عقد قرارداد با یک شرکت بین المللی ایرانی یکی از بی سابقه ترین اقدامات جهانی است که تاکنون در عرصه تولید موسیقی کشورمان انجام شده است. .

ریچارد کلایدرمن یکی از هنرمندان مشهور پیانو است که در سال های اخیر آلبوم های زیادی در قالب های مختلف منتشر کرده است. این هنرمند هفتاد و یک ساله فرانسوی که در سال های اخیر کنسرت های زیادی در کشورهای جهان برگزار کرده است، تجربه زیادی در اجرای مجدد آثار معروف موسیقی کلاسیک، تنظیم آثار مختلف از موسیقی ملی و حتی موسیقی فیلم دارد. . او با آثارش به این مهم دست یافت.

220

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین