جنیفر لوپز پس از جدایی از بن افلک: من می توانم به تنهایی خوشحال باشم. من دنبال کسی نیستم

تلاش های مخفیانه جنیفر لوپز برای انتقام از بن افلک

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، این بازیگر و خواننده 55 ساله با نیکی گلیزر به گفت و گو نشسته و با بیان اینکه پس از طلاق از همسر چهارمش «هیجان زده» است، گفت: حالا وقتی فکر می کنی تنها زندگی می کنی هیجان زده می شوم. “من همه چیز را پشت سر گذاشته ام و در این موقعیت های چالش برانگیز قرار گرفته ام، وقتی تنها پرواز می کنید چه کاری می توانید انجام دهید؟”

بازیگر سریال اغواگران درباره جدایی اش از افلک گفت: می دانم هر آنچه درباره من نوشته و گفته می شود و همه حدس و گمان هایی که درباره من می شود باعث نمی شود که من اینطور باشم. این دومین بار در دو سال گذشته است که این موضوع مطرح می شود. این را خیلی وقت پیش یاد گرفتم. و از آنجایی که رسانه های اجتماعی مدت ها پس از اینکه من به طور عمومی دیده شدم به وجود آمدند، من آن را به اندازه دیگران جدی نمی گیرم.”

لوپز ادامه می دهد: «می دانم که آدم خوبی هستم. می دانم که مادر خوبی هستم. من می دانم دوستانم چه کسانی هستند. می دانم که دوستانم، پدرم، مادرم و همه این افراد می دانند که من چه جور آدمی هستم. اگر امیدوارید شغلی طولانی داشته باشید، باید یاد بگیرید که چگونه این بخش از کار را مدیریت کنید. برخی شما را دوست خواهند داشت، برخی شما را درک نمی کنند، و برخی می خواهند از شما متنفر باشند تا از آنها متنفر باشند، و هیچ کدام از اینها واقعا مهم نیست. من سخت کار کردم و به جایی که در آن بودم نگاه کردم، اما بعد از آن انگار تمام دنیا منفجر شد.»

او اذعان می کند: «این کمی عجیب، غیرمعمول و ترسناک بود. حس غم انگیزی داره احساس پریشانی وجود دارد. اما وقتی به آن احساسات فکر می کنم و می گویم: “اینها نمی توانند من را پایین بیاورند”، می بینم که در واقع می توانم به تنهایی احساس شادی و خوشبختی کنم. بودن در یک رابطه من را تعریف نمی کند. من نمی توانم شادی را در دیگران جستجو کنم. من باید در درون خودم خوشحال باشم. قبلاً می‌گفتم آدم خوشحالی هستم، اما همچنان به دنبال چیزی یا کسی می‌گشتم، اما اکنون می‌گویم «نه، در واقع خوبم».

افلک و لوپز در تابستان 2022 برای دومین بار با هم ازدواج کردند و یک ماه بعد مراسم جدیدی برای این ازدواج با حضور ستاره های زیادی برگزار کردند. لوپز در 20 آگوست سال جاری رسما از افلک درخواست طلاق داد.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین