حامیان وزیر پیشنهادی فرهنگ و گردشگری چه گفتند؟ / «صالحی امیری می تواند گره کور این منطقه را بگشاید و گردشگران خارجی را جذب کند»

حامیان وزیر پیشنهادی فرهنگ و گردشگری چه گفتند؟ صالحی

به گزارش انتخابتو، یکی از اعضای شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: آقای صالحی امیری در هر سمتی که برعهده گرفته است سعی در ایجاد وحدت و تقریب ملی داشته است. گسترش دیپلماسی داخلی و منطقه ای و مقابله با ایران و اسلام هراسی در سطح جهانی.

ایسنا در یکی از اخبار خود نوشت: زهرا هدادادی نماینده مردم ملکان در شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 9 مرداد 1403 در جریان بررسی برنامه و صلاحیت سید رضا صالحی امیری که به عنوان وزیر اسلام پیشنهاد شد. میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار مثبتی کردند: دکتر سیدرضا صالحی امیری از آن دست سیاستمدارانی است که به سیاست از دریچه فرهنگ می نگرد و نه سلیقه، بر برنامه ریزی بلندمدت تکیه می کند. دیدگاهی تنگ نظرانه و رویکردی به ثبات، گفتمان و ایجاد اجماع دارد.

دکتر ریشه همه تنش های جامعه را یک بسط فرهنگی می داند. صالحی امیری معتقد است ایرانی بودن نه تنها با انقلابی و اسلام گرا بودن منافات ندارد، بلکه ایرانی بودن در ترسیم نقشه جامع کشور نیز مهم است. ترسیم این اضلاع در تعامل با یکدیگر ضروری است. وی صرف نظر از موقعیتی که داشت، با تامین وحدت ملی و تقریب در داخل کشور و گسترش دیپلماسی منطقه ای و جهانی سعی در مبارزه با ایران و اسلام هراسی داشت.

این نماینده مجلس با اشاره به سوابق مدیریتی صالحی امیری گفت: در دوران ریاست کمیته ملی المپیک گفتمان مدیریتی توسعه گرایی با رویکرد انسان دوستانه و اخلاقی بود و به گفته وی ورزش عرصه دیپلماسی جهانی بود. یک قهرمان اگر بخواهیم همه فعالیت های آقای صالحی امیری در کتابخانه ملی را در یک بیان کلی بیان کنیم، باید بگوییم که ایشان کتابخانه ملی را از یک کتابخانه و مرکز آرشیو به یک نهاد فرهنگی پویا تبدیل کردند. وی در دوران حکومت محدود و مؤثر خود در وزارت فرهنگ و ارشاد، اقداماتی همیشگی در حوزه مدیریت در حوزه های فرهنگی برجای گذاشت.

خدادادی بیان کرد: همه می دانیم که گردشگری به عنوان حلقه پیوند میراث فرهنگی و صنایع دستی بیش از هر چیز به اهمیت و آرامش نیاز دارد. احساس امنیت که ترس از ایران از بین می رود و گردشگران بدون ترس به ایران سفر می کنند.

وی با بیان اینکه آقای صالحی امیری با ثبات و آرامش ذاتی خود و توانایی خود در انتقال بازی از عرصه سیاست به فرهنگ توانست وزارت هدایت را با نظام فرهنگی کشور منطبق کند، گفت: علیرغم جایگاه و ظرفیت هایی که دارد، وزارت ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي پتانسيل اين وزارتخانه در سه حوزه اصلي نزديك شدن هنوز محقق نشده است. دکتر شکی نداریم که صالحی امیری با تخصص ویژه خود در حوزه فرهنگ و دیپلماسی فرهنگی و مدیریت تشکل های فرهنگی می تواند مشکل را حل کند و بین سه حوزه مذکور نزدیکی ایجاد کند.

کاظمی: صالحی امیری به مرز بلوغ و بلوغ رسیده است

یکی از معاونان شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: صالحی امیری می تواند گره کور را در این حوزه باز کند و گردشگران خارجی را جذب کند.

حمیدریزا کاظمی نماینده مردم پلدختر در شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 9 مرداد 1403 در جریان بررسی طرح ها و صلاحیت های سید رضا صالحی امیری به پیشنهاد وزیر میراث فرهنگی، گردشگری. و گردشگری. صنایع دستی در سخنان ایشان با موافقت آقای صالحی امیری مبنی بر اینکه در آستانه بلوغ بوده و به بلوغ رسیده است، به گذشته ایشان اشاره کرد و گفت: از نظر دانش، تجربه و تجربه در موقعیت خطرناکی قرار دارد. علم و علم همیشه در بستر انقلاب و روستا اتفاق افتاده است و تجربه علمی او در کمیته ملی المپیک در کنار نوشته هایش در حوزه دیپلماسی فرهنگی می تواند گره کور این عرصه را بگشاید و گردشگران خارجی را جذب کند.

در حوزه گردشگری با توجه به میراث تاریخی و فرهنگی، منابع طبیعی، گردشگری و ظرفیت غنی صنایع دستی می توان دریچه جدیدی به روی کشور گشود. دنیا ایران را با فرهنگ و ادب و هنرش می شناسد و آقای صالحی امیری مظهر این فرهنگ و هنر خواهد بود و انشالله با ظرفیت هایی که از ایشان می شناسیم بتوانیم از آنها نهایت استفاده را ببریم. ظرفیت ها

این نماینده مجلس گفت: بسیاری از کشورهای دنیا نفت و گاز طبیعی ندارند، مواد معدنی غنی و سایر منابعی که کشور ما دارد را ندارند اما با جذب گردشگر کشور خود را مدیریت می کنند. این امکان وجود دارد که کشور ثروتمندی مانند ایران با سرمایه های بزرگ گردشگری، میراث فرهنگی، منابع طبیعی و صنایع دستی غنی، با سوابق مدیریتی که از آقای صالحی امیری می شناسیم، به مرجعی برای گردشگران جهان تبدیل شود. ، قطعا می تواند از این ظرفیت به نفع مردم کشور و ملت بهره مند شود.

کاظمی در خاتمه تاکید کرد: تیم دولت در صورتی می تواند موفق باشد که همه اعضای آن به صورت یک تیم در کنار هم باشند.

2333216

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین