داستان عشق شبنم مقدمی و احمد مهرانفر

داستان عشق شبنم مقدمی و احمد مهرانفر

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، «عطارالود» سومین فیلم بلند هادی مقدم دوست به تهیه کنندگی یوسف منصوری محصول سازمان سینمایی سوره است. ملودرام عاشقانه که اولین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، در 6 رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن این جشنواره را دریافت کرد. حسین حسنی فیلمنامه «آتارالود» را نوشته است. داستانی عاشقانه و نمایشی از دنیای درونی یک زوج. در این فیلم علاوه بر مصطفی زمانی و هدی زین العابدین بازیگران نقش اول، کورش تهامی، همایون ارشادی، مرحوم حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی نیز به ایفای نقش پرداخته اند.
همشهری آنلاین نوشت: روزگاری بهترین فیلمنامه های هادی مقدم دوست تبدیل به سریال های ماندگاری شد که پس از گذشت سال ها همچنان ارزش دیدن دوباره و دوباره را دارد. او چند سالی است که به عنوان کارگردان فعالیت می کند و تا کنون 3 فیلم را اکران کرده است.
مقدم دوست 2 فیلم را به صورت اپیزودیک در سینما کارگردانی کرد و بعد از فیلم «سربه مهر» آخرین ساخته این کارگردان «عطارالود» بود. او در فاصله ده ساله ساخت «سربه مهر» و «عطارالود» اپیزود «زخم چسب» یکی از قسمت های فیلم «هیهات» را نیز ساخت. مقدم دوست در بخشی از گفتگوی خود با همشهری درباره ساخت فیلم جدیدش می گوید: هدف اصلی از ساخت این فیلم فقط ساخت یک قطعه عاشقانه یا ملودرام نبوده، ملودرام و رمانتیک بودن می تواند برای یک مزیت باشد. فیلم از نظر فرهنگ یا تعامل با مخاطب، به نظر من، ملودرام و عاشقانه رویکرد کمتری به سینما هستند و مخاطب از آن لذت می برد.
در حالی که وزن فیلم های کمدی مثل همیشه سنگین تر می شود، «بوی» اکران می شود. رضا مقصودی «خجالت نکش 2» را هم منتشر می کند. فیلمی که در قسمت اولش با استقبال خوبی مواجه نشد. بازی بازیگران (شبنم مقدمی و احمد مهرانفر) و شوخی های مناسب می تواند منجر به اکران موفق این فیلم شود. امیر پروین حسینی تهیه کننده عنوان کرد که قسمت اول این فیلم 5 برابر سرمایه اولیه را به ارمغان آورد. این تهیه کننده از روند تولید قسمت دوم فیلم و نحوه فیلمبرداری بی سر و صدا می گوید: فیلمبرداری در ساعت مقرر شروع شد و در نهایت مجوز اکران را گرفت، این فیلم بی سر و صدا فیلمبرداری نشد و همه چیز طبق برنامه پیش رفت.
وی همچنین در پاسخ به احتمال عرضه «شرم» به عنوان سریال نمایش خانگی توضیح می دهد: این فیلم از ابتدا مجوز ساخت فیلم را گرفته است و امیدواریم نسخه سینمایی نیز رضایت مردم را جلب کند.

«ابی روشن» هفته سوم خرداد می آید
اکران فیلم سینمایی «ابی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی محمدحسین میری از هفته سوم خرداد آغاز می شود.
مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی و مرتضی امینی تبار بازیگران اصلی این فیلم هستند.
این فیلم در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نامزد بهترین نقش اول زن، بهترین طراحی صحنه، بهترین موسیقی متن، بهترین فیلمبرداری و بهترین صداگذاری شد. «ابی روشن» دومین فیلم خواجه پاشا بعد از «در آغوش گرفتن» است.

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین