درگیری شدید دو کانگورو با مشت و لگد

این خوب است



تبلیغ











یک عکاس استرالیایی صحنه ای دیدنی از دعوای شدید دو کانگورو نر در خارج از خانه اش را ثبت کرد. در اینجا دو حیوان با مشت و لگد یکدیگر را کشتند. این رفتار در میان کانگوروها در طول فصل جفت گیری رایج است، به طوری که نرها برای تسلط، تثبیت قلمرو و به دست آوردن فرصت جفت گیری با ماده ها درگیر جنگ تن به تن با یکدیگر می شوند. این مبارزات اغلب با مشت و لگد همراه است و تا زمانی که یکی از دو رقیب عقب نشینی کند ادامه می یابد.