یک عکاس استرالیایی صحنه ای دیدنی از دعوای شدید دو کانگورو نر در خارج از خانه اش را ثبت کرد. در اینجا دو حیوان با مشت و لگد یکدیگر را کشتند. این رفتار در میان کانگوروها در طول فصل جفت گیری رایج است، به طوری که نرها برای تسلط، تثبیت قلمرو و به دست آوردن فرصت جفت گیری با ماده ها درگیر جنگ تن به تن با یکدیگر می شوند. این مبارزات اغلب با مشت و لگد همراه است و تا زمانی که یکی از دو رقیب عقب نشینی کند ادامه می یابد.






ارسال پاسخ