دیدگاه عدالت محور فرهنگی و دیدگاه استانی و منطقه ای در مطالعات فرهنگی اجرا شد.

دیدگاه عدالت محور فرهنگی و دیدگاه استانی و منطقه ای

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، سید محمد هاشمی شنبه شب در مراسم افتتاحیه طرح های قرارگاه شهید آوینی در خراسان جنوبی اظهار داشت: اردوی شهید آوینی ایده ای بود که از منظر هم افزایی و اقدام جبهه ای، ایجاد شور و نشاط و فرهنگی زاییده شد. محیط. رفاه در ایالت

وی با بیان اینکه امروز یک حرکت فرهنگی اثرگذار بر اساس منویات رهبری نیازمند یک حرکت اردویی و همدلانه است، گفت: بحمدالله امروز نگاه عدالت محور فرهنگی، نگاه استانی و منطقه ای در عملیات فرهنگی و کار شروع شده است در ذیل.

معاون وزیر و معاون حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خرسندی از اقدامات و پیگیری های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان جنوبی گفت: آماری از حوزه های فرهنگی، هنری و ظرفیت های قرآنی خراسان جنوبی، طرح هایی برای قرارگاه شهید آوینی به دنبال داشت.

هاشمی ادامه داد: با تلاش دولت و اعتماد مجلس بودجه ای به تصویب رسید که در آن فعالیت قرارگاه شهید آوینی محدود به یک سال نمی شود و در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اهمیت مدیریت اصیل و اصیل در برنامه ها گفت: از مسئولان استانی خراسان جنوبی تقاضا داریم به فعالیت های قرارگاه شهید آوینی توجه و مدیریت لازم را داشته باشند تا مانند گذشته از آن یاد شود. ” به عنوان یک کار فرهنگی و موثر.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین