رابرت داونی جونیور. بازگشت به دنیای مارول

رابرت داونی جونیور بازگشت به دنیای مارول

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، رابرت داونی جونیور با بازی در نقش دکتر دووم در فیلم جدید «انتقام جویان: روز قیامت» به دنیای سینمایی مارول بازمی گردد. این فیلم توسط جو و آنتونی روسو در همکاری جدیدشان با مارول کارگردانی شده است. این 2 کارگردان برای فیلمبرداری 2 فیلم جدید “انتقام جویان: روز قیامت” و “انتقام جویان: جنگ های مخفی” با شخصیت ویکتور فون دووم یا دکتر دووم انتخاب شدند.

مهر نوشت: داونی جونیور. او در مصاحبه‌های اخیرش گفته است که آماده بازگشت به مارول است و صحبت‌هایش طرفدارانی را برای بازگشت او به عنوان مرد آهنی/تونی استارک در نظر گرفته است، اما خبر بازگشت داونی در نقش شخصیت شرور ویکتور فون دوم نیز خبر خوبی برای طرفداران این بازی است. سریال فانتزی

استودیو مارول این خبر را در رویداد سالانه Comic-Con سن دیگو با حضور داونی جونیور اعلام کرد. او با لباس دکتر دووم روی صحنه حاضر شد و با برداشتن ماسک طرفدارانش را شگفت زده کرد.

اولین حضور داونی در نقش تونی استارک در فیلم مرد آهنی در سال 2008 بود، اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول که توسط کوین فایگی، رئیس استودیو مارول طراحی شد. این بازیگر 11 سال آینده را در همین نقش در 10 فیلم مارول گذراند که از جمله آنها می توان به “مرد آهنی 2″، “مرد آهنی 3″، “هالک باورنکردنی”، “انتقام جویان”، “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی”، “The انتقام جویان”. این فیلم دنباله‌ای برای Avengers، Age of Ultron، Spider-Man: Homecoming، Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame بود.

مرد آهنی در پایان بازی مرد. فایگه سال گذشته گفت که علاقه ای به ایجاد هیچ تغییری در خروج احساسی ندارد و گفت: “ما هرگز نمی خواهیم جادوی آن را از بین ببریم.”

رابرت داونی جونیور که اکنون به دنیای مارول بازگشته است، پس از کسب جایزه اسکار با فیلم «اپنهایمر» گفت که برای بازگشت به دنیای مارول تردیدی نداشته است.

او با خوشحالی ادعا کرد که این بخشی جدایی ناپذیر از DNA اوست.

این بازیگر در ماه مارس برای بازی در نقش لویی اشتراوس در فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او اخیراً در مینی سریال پارک چان ووک HBO “Sympathizer” بازی کرد. او در این سریال نقش یک مامور سیا و چندین نقش دیگر را ایفا کرد که برای آن نامزدی امی برای بازیگر نقش مکمل در سریال محدودی را به دست آورد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین